Opis forum
NinJutsu
Fuuton
Ranga E
Fuuton Seigyoyou Kuuki no Ugoki
"Elemen wiatru: Kontrola ruchów powietrza"
Podstawowa technika, jednak bardzo przydatna.Dzięki niej Shinobi jest w stanie dowolnie poruszać powietrzem.
Za pomocą kontroli ruchów powietrza jest w stanie wytworzyć lekką bryzę, czy zdmuchnąć świecę.Technika posiada bardzo wiele zastosowań odpowiednich do danej sytuacji.
Chakra: 20
Wymagania: Ninjutsu 7 , Kontrola chakry 8, Koncentracja 8,
Ranga: [ E ]
Ranga D
Kaze no Yaiba
Bardzo prosta technika. Polega na wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym można atakować wroga.
Chakra: Tyle ile damy, max 40
Obrażenia: tyle ile wsadzonej chakry
Wymagania: NinJutsu 6, Zręczność 9
Ranga [ D ]
Kaze Furai
Technika polega na lataniu, będąc unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr. Prędkość równa naszej szybkości.
Chakra: 15/tura
Działanie: Możliwość latania
Wymagania: NinJutsu 6, Kontrola Chakry 12 Szybkość 6
Ranga [ D ]
Ranga C
Fuuton, Daitoppa
Wprost niszczycielskie Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir.
Chakra: 35
Obrażenia: 2k10 Odrzucenie na 1k6m
Wymagania: NinJutsu 17, Kontrola chakry 13
Ranga [ C ]
Fuuton, Fuusajin
Kolejna technika do której potrzebny jest wachlarz, lub duża broń. Przy ich pomocy wytwarza się wielki podmuch powietrza, ale to nie wszystko... wiatr połączony jest z kurzem i wszystkim, co ze sobą zabiera, może zaskoczyć przeciwnika
Chakra: 60
Obrażenia: 2k12,
Wymagania: Wachlarz, duża broń , NinJutsu 20, Siła 15
Ranga [ C ]
Fuuton, Kamaitachi
Kolejna technika, której używamy przy pomocy wachlarza. Tym razem mocnym machnięciem shinobi wypuszcza podmuch o ogromnej sile.
Chakra: 45
Obrażenia: 3k10
Wymagania: NinJutsu 20, Siła 12, Wachlarz
Ranga [ C ]
Fuuton, Mugen Sajin Daitoppa
Użytkownik techniki zbiera powietrze w płucach i wypuszcza je z gigantyczną siłą.
Chakra: 40
Obrażenia: 4k8
Wymagane: NinJutsu 20, Wytrzymałość 10
Ranga [ C ]
Ranga B
Senmoufuu
Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, której nie kontroluje użytkownik tj. Leci tam gdzie chce, niszcząc wszystko na swojej drodze.
Chakra: 70
Obrażenia: 3k20
Wymagania: Wachlarz/Zombatou, Siła 15, NinJutsu 28
Ranga [ B ]
Kumo Kaze no Jutsu
Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam też jest. Oczywiście samo tornado też kaleczy osobę w środku.
Chakra: 150
Obrażenia: 2k50
Wymagania: NinJutsu 30, Kontrola Chakry 24
Ranga [ B ]
Kaze no Yoroi
Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza naszą osłoną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły.
Chakra: 85
Obrażenia: 2k10
Wymagane: Kontrola Chakry: 28, NinJutsu: 30, Zmysły: 12
Ranga [ B ]
Ranga A
Dai Kamaitachi no Jutsu
By użyć tej techniki trzeba mieć wachlarz i dosyć dużo siły. Przy jego pomocy można wytworzyć bardzo silną wichurę, która przecina wszystko co spotka na swej drodze.
Chakra: 90
Obrażenia: 3k50
Wymagania: Wachlarz, NinJutsu 21, Siła 14
Ranga [ A ]
Ranga S
Boefuu Senpuu no Jutsu
Jest to technika wymagająca przynajmniej 1 replikacji. Z przeciwnych stron stają osoby, które potem wypuszczają potężne podmuchy, które wkrótce zderzają się i niszczą wszystko na obszarze kilkuset metrów.
Chakra: 150/osoba
Obrażenia: 6k50
Wymagania: NinJutsu 41, Siła 20, Wachlarz, Zręczność 15
Ranga [ S ]
Fuuton, Tatsumaki no Jutsu
Jest to poprostu tornado. Piekielnie silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze.
Chakra: 160
Obrażenia: 6k20
Wymagane: NinJutsu 42
Ranga [ S ]
Offline