NinJutsu
Fuuton
Ranga E
Fuuton Seigyoyou Kuuki no Ugoki "Elemen wiatru: Kontrola ruchów powietrza" Podstawowa technika, jednak bardzo przydatna.Dzięki niej Shinobi jest w stanie dowolnie poruszać powietrzem. Za pomocą kontroli ruchów powietrza jest w stanie wytworzyć lekką bryzę, czy zdmuchnąć świecę.Technika posiada bardzo wiele zastosowań odpowiednich do danej sytuacji. Chakra: 20 Wymagania: Ninjutsu 7 , Kontrola chakry 8, Koncentracja 8, Ranga: [ E ]
Ranga D
Kaze no Yaiba Bardzo prosta technika. Polega na wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym można atakować wroga. Chakra: Tyle ile damy, max 40 Obrażenia: tyle ile wsadzonej chakry Wymagania: NinJutsu 6, Zręczność 9 Ranga [ D ]
Kaze Furai Technika polega na lataniu, będąc unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr. Prędkość równa naszej szybkości. Chakra: 15/tura Działanie: Możliwość latania Wymagania: NinJutsu 6, Kontrola Chakry 12 Szybkość 6 Ranga [ D ]
Ranga C
Fuuton, Daitoppa Wprost niszczycielskie Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir. Chakra: 35 Obrażenia: 2k10 Odrzucenie na 1k6m Wymagania: NinJutsu 17, Kontrola chakry 13 Ranga [ C ]
Fuuton, Fuusajin Kolejna technika do której potrzebny jest wachlarz, lub duża broń. Przy ich pomocy wytwarza się wielki podmuch powietrza, ale to nie wszystko... wiatr połączony jest z kurzem i wszystkim, co ze sobą zabiera, może zaskoczyć przeciwnika Chakra: 60 Obrażenia: 2k12, Wymagania: Wachlarz, duża broń , NinJutsu 20, Siła 15 Ranga [ C ]
Fuuton, Kamaitachi Kolejna technika, której używamy przy pomocy wachlarza. Tym razem mocnym machnięciem shinobi wypuszcza podmuch o ogromnej sile. Chakra: 45 Obrażenia: 3k10 Wymagania: NinJutsu 20, Siła 12, Wachlarz Ranga [ C ]
Fuuton, Mugen Sajin Daitoppa Użytkownik techniki zbiera powietrze w płucach i wypuszcza je z gigantyczną siłą. Chakra: 40 Obrażenia: 4k8 Wymagane: NinJutsu 20, Wytrzymałość 10 Ranga [ C ]
Ranga B
Senmoufuu Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, której nie kontroluje użytkownik tj. Leci tam gdzie chce, niszcząc wszystko na swojej drodze. Chakra: 70 Obrażenia: 3k20 Wymagania: Wachlarz/Zombatou, Siła 15, NinJutsu 28 Ranga [ B ]
Kumo Kaze no Jutsu Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam też jest. Oczywiście samo tornado też kaleczy osobę w środku. Chakra: 150 Obrażenia: 2k50 Wymagania: NinJutsu 30, Kontrola Chakry 24 Ranga [ B ]
Kaze no Yoroi Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza naszą osłoną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły. Chakra: 85 Obrażenia: 2k10 Wymagane: Kontrola Chakry: 28, NinJutsu: 30, Zmysły: 12 Ranga [ B ]
Ranga A
Dai Kamaitachi no Jutsu By użyć tej techniki trzeba mieć wachlarz i dosyć dużo siły. Przy jego pomocy można wytworzyć bardzo silną wichurę, która przecina wszystko co spotka na swej drodze. Chakra: 90 Obrażenia: 3k50 Wymagania: Wachlarz, NinJutsu 21, Siła 14 Ranga [ A ]
Ranga S
Boefuu Senpuu no Jutsu Jest to technika wymagająca przynajmniej 1 replikacji. Z przeciwnych stron stają osoby, które potem wypuszczają potężne podmuchy, które wkrótce zderzają się i niszczą wszystko na obszarze kilkuset metrów. Chakra: 150/osoba Obrażenia: 6k50 Wymagania: NinJutsu 41, Siła 20, Wachlarz, Zręczność 15 Ranga [ S ]
Fuuton, Tatsumaki no Jutsu Jest to poprostu tornado. Piekielnie silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze. Chakra: 160 Obrażenia: 6k20 Wymagane: NinJutsu 42 Ranga [ S ]
|