#1 2011-04-10 15:45:32

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Klan Yamabushi

Yamabushi
"Pustelnicy"


Yamabushi to najm³odszy klan w Sunie. Przez d³ugi czas prowadzili wêdrowny tryb ¿ycia, kiedy dotarli do wioski piasku, postanowili siê tam osiedliæ, widz±c jak piêkny teren otacza³ Sunê. Dla nich bowiem w±wozy, czy góry, stanowi³y schronienie w trudnych czasach. Kiedy przedstawiciel klanu zacz±³ rozmowê z Hachidaime Kazekage, ju¿ po kilkunastu minutach, Kazekage zgodzi³ siê przyj±æ ich pod swoje skrzyd³a, ci za¶ obiecali mu dozgonn± wierno¶æ i s³u¿bê. Podczas gdy sporz±dzano dokumenty, Kage powiedzia³, ¿eby cz³onkowie rodziny wybrali sobie miejsce w którym zamieszkaj±. Jako ¿e Yamabushi s³yn± z umi³owania do ska³ i gór, postanowili wybraæ miejsce tu¿ przy ¶cianie w±wozu na pó³nocno-zachodnim terenie Suny. Yamabushi s± bardzo tajemniczy. Posiadaj± dwie osobowo¶ci. Potrafi± dostosowaæ siê do wielu sytuacji. Samemu ciê¿ko co¶ z nich wydobyæ, chyba, ¿e sami na to pozwol±, wtedy s± skorzy do rozmów. Ich wygl±d zewnêtrzny potêguje chêæ poznania. Pustelnicy nosz± lekkie skóry, rêce oraz g³owê banda¿uj± specjalnym materia³em, prócz tego, na twarzy nosz± jeszcze maskê, czêsto przedstawiaj±c± jakie¶ zwierze lub demona. Pustelnicy maj± bardzo d³ugie w³osy, oraz pazury, choæ niektórzy gol± swoj± g³owê na ³yso, aby upodobniæ siê do duchów pustynnych wspominanych z dawnych legêd.

Kekkei Genkai:
Produkcja naturalnej toksyny o silnych w³a¶ciwo¶ciach truj±cych

Techniki:


Haiteku bakuhatsuteki na awa
"Technika wybuchowych baniek"
Sk³adaj±c kilka pieczêci mo¿emy wypluæ z ust kilka baniek k10, z pozoru atak mo¿e wygl±daæ na nieudany, jednak po zetkniêciu bañki z jakimkolwiek przedmiotem, pêkaj±c zatruwa go, czego mo¿e nie spodziewaæ siê przeciwnik.
Chakra: 20
Obra¿enia: 1k4 na bañkê
Wymagania: Ninjutsu 5, Kontrola chakry 5
Ranga: [ E ]

Kie nai doku no Jutsu
"Technika niezmywalnej trucizny"
Specjalnie zmieszana trucizna wraz z nasz± chakr±, tworzy truciznê, któr± po na³o¿eniu na broñ nie sposób zmyæ zwyk³± wod±. Dziêki temu, przeciwnik nie jest w stanie pozbyæ siê trucizny z broni zmierzaj±cej w jego kierunku.
Chakra: 15
Dzia³anie: Sprawia, ¿e trucizna jest niezmywalna
Wymagania: Ninjutsu 8, Kontrola chakry 7
Ranga: [ D ]

Doku tsume
"Truj±ce szpony"
Dziêki toksynie wydzielanej przez nasze cia³o, mo¿emy wprowadziæ truciznê na nasze paznokcie i gdy wbijemy je we wroga, ten zostanie otruty.
Chakra: 25
Obra¿enia: 1k8
Dzia³anie: Szansa na zatrucie 40%
Wymagania: Ninjutsu 9, Kontrola chakry 8
Ranga: [ D ]

Haiteku doku no awa
"Technika truj±cej bañki"
Kumuluj±c truciznê w ustach i ³±cz±c j± z chakr±, formujemy kulkê, któr± plujemy we wroga, je¶li ten zostanie trafiony w cia³o, b±d¼ cienk± warstwê ubrania, pewien obszar na jego ciele drêtwieje, co utrudnia mu ucieczkê b±d¼ walkê.
Chakra: 30 na pocisk
Dzia³anie: Szansa na odrêtwienie 55%, lub 1k12 obra¿eñ na turê.
Wymagania: Ninjutsu 18, Kontrola chakry 16
Ranga: [ C ]

Gedokuzai
"Odtrutka"
Technika umo¿liwia wytworzenie w ciele u¿ytkownika antytoksyny, któr± mo¿e wykorzystaæ do zrobienia odtrutki, b±d¼ szczepionki.
Chakra: 35
Dzia³anie: Umo¿liwia wytworzenie odtrutki.
Wymagania: Ninjutsu 20, Kontrola chakry 18, Inteligencja 15
Ranga: [ C ]

Dokubari no Jutsu
"Technika truj±cej ig³y"
Technika podobna do "truj±cej kulki" tym razem jednak, wypluwamy ig³ê, gdy ta wbije siê w cia³o przeciwnika, natychmiast zaczyna dzia³aæ toksyna. Formy zaburzeñ jakie mog± wyst±piæ u przeciwnika s± ró¿ne, od o¶lepienia, przez og³uszenie, a¿ po zwolnienie akcji serca i stopniowy parali¿.
Chakra: 10 na ig³ê
Obra¿enia:1k12 na ig³ê
Dzia³anie: Szansa na zatrucie 60%
Wymagania: Ninjutsu 18, Kontrola chakry 18
Ranga: [ C ]

Doku sasori
"Zatruty skorpion"
Generuj±c spor± ilo¶æ toksyny, mo¿emy utworzyæ z niej ka³u¿ê, która wygl±dem nie ró¿ni siê od zwyk³ej wody. Z tej ka³u¿y mo¿emy uformowaæ ma³ego skorpiona, który powêdruje w stronê nieprzyjaciela i gdy uk³uje go kolcem jadowym , ten natychmiast traci pewn± czê¶æ swej chakry. Zalet± tej techniki jest to, ¿e skorpion jest praktycznie niewidoczny, tylko postaæ, posiadaj±ca dobry wzrok zauwa¿y niewielkie zniekszta³cenia tworzone pod wp³ywem poruszaj±cego siê p³ynu.
Chakra: 40 na skorpiona
Dzia³anie: Absorbuje 20% chakry przeciwnika
Wymagania: Ninjutsu 22, Kontrola chakry 26
Ranga: [ C ]

Bunkai shuhou no Jutsu
"Technika rozk³adu"
Nastêpstwem tworzenia coraz silniejszych trucizn, jest ta technika. Dziêki specjalnym gruczo³om w jamie ustnej u¿ytkownika, jest on w stanie wytworzyæ silny kwas, który wypluwa w postaci strumienia.
Chakra: 55 na u¿ycie
Obra¿enia: 5k12
Wymagania: Ninjutsu 27, Kontrola chakry 30
Ranga: [ B ]

Sasori no kougeki I
"Atak skorpionów I"
W szybkim tempie z ziemi wy³aniaj± siê szczypce chwytaj±ce przeciwnika za nogi, uniemo¿liwiaj±c mu poruszanie siê. U¿ytkownik kontroluje ilo¶æ szczypiec.
Chakra: 35 na parê
Dzia³anie: Przytrzymuje wroga uniemo¿liwiaj±c mu poruszanie siê.
Wymagania: Ninjutsu 38, Kontrola chakry 40
Ranga: [ A ]

Sasori no kougeki II
"Atak skorpionów II"
Po wykonaniu odpowiednich pieczêci tu¿ przy przeciwniku wyrastaj± d³ugie ogony skorpionów, które natychmiast zaczynaj± atakowaæ wroga. U¿ytkownik kontroluje ilo¶æ ogonów.
Chakra: 30 na ogon
Obra¿enia: 7k20
Dzia³anie: Szansa na zatrucie 75%
Wymagania: Ninjutsu 42, Kontrola chakry 44
Ranga: [ A ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.023 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.icebiketeam.pun.pl www.klasa2c.pun.pl www.czarnymt2.pun.pl www.klasa1gloturek.pun.pl www.mehoffera103.pun.pl