ShinobiSekai

Opis forum

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-04-10 15:42:45

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Klan Hosohei

Hosohei
"Strzelaj±cy mnisi wojownicy"


Klan powsta³ jeszcze za panowania Naohiro, który doceni³ wielk± si³ê nowo powsta³ego rodu. Nie wiadomo jednak dok³adnie z jakich pañstw pochodzili za³o¿yciele rodziny, gdy¿ wszyscy przybyli do kraju, niechêtnie zdradzali swoje pochodzenie. Ju¿ pierwsi potomkowie za³o¿ycieli odznaczali siê nie banalnymi umiejêtno¶ciami. Górowali w¶ród swoich rówie¶ników si³± , oraz tê¿yzn± fizyczn± , za co szybko ich znienawidzono. Musieli oni przenie¶æ swoj± siedzibê z centrum na wy¿ej po³o¿on± pó³nocno- zachodni± czê¶æ wioski. Ostatecznie, aby odzyskaæ swój szacunek wybudowali ¶wi±tyniê i zostali wojuj±cymi mnichami, z czego tylko mêska czê¶æ klanu mog³a nimi zostaæ. Kobiety zosta³y sprowadzone do roli opiekunek. Ich najwa¿niejszym atutem by³o nowe Doujutsu, które posiedli. „Ate Gansei”, które jakby wskazuje u¿ytkownikowi, w które miejsce powinien uderzyæ. Dziêki niemu cz³onkowie klanu potrafili trafiæ cel z du¿ych odleg³o¶ci, z zadziwiaj±c± precyzj±, co dawa³o im du¿± przewagê, w walce z przeciwnikiem. Lord Oja nie pomyli³ siê uznaj±c nowy ród za najpotê¿niejszy w wiosce. Przyjmuj±c tytu³ klanu rodzina Hosohei sta³a siê grup± arystokratyczn± , w raz z innymi klanami otrzyma³a wiele przywilejów, do których szybko przywyk³a. Jako najstarszy ród w ukrytej wiosce ninja, czuj± siê wy¿si i lepsi od innych, co czêsto doprowadza do sporów z innymi rodzinami. Takie spory, jednak czêsto koñcz± siê polubownie, gdy¿ walka z tak silnym klanem nara¿a³a by ka¿d± inn± rodzinê na ogromne straty. Hosohei doskonale o tym wiedz± i potrafi± to wykorzystaæ, do swoich w³asnych celów. Przez wiele lat pracy, nad w³asnymi unikatowymi technikami i stylem walki. Klan przyswoi³ sobie walkê broni± dystansow±, któr± by³a niewielka armatka ich w³asnej produkcji. Jest ona ¶ci¶le zwi±zana z ich chakr± i niezwykle efektowna na polu walki. Cz³onkowie klanu potrafi± ciskaæ pociskami z chakry w swoich wrogów, pustosz±c szeregi wrogiej armii z du¿ej odleg³o¶ci. Dlatego czêsto mówi siê o nich ¿ywe dzia³a. Ka¿dy osoba w klanie odznacza siê niezwyk³ym uporem i si³± charakteru. Walcz±c do ostatniej kropli krwi pokazuje si³ê swojego rodu i po¶wiêcenie dla kraju. Nie obawiaj±c siê ¶mierci na polu walki, zawsze id± na ca³o¶æ.


Kekkei Genkai:
Wielka si³a, oraz niez³omna psychika.


DouJutsu:
"Ategan"/ Celne oko

Ategan I
Pierwszy poziom tego ocznego Jutsu, umo¿liwia posiadaczowi wyostrzenie wzroku.
To pozwala na precyzyjne wycelowanie w odleg³y cel.
Podczas aktywowania umiejêtno¶ci na oku u¿ytkownika ( lewym, lub prawym, u nielicznych pojawia siê na obu ), pojawia siê cienka czerwona obrêcz.
Chakra: 35 aktywowanie, 10 na utrzymanie efektu.
Wymagania: NinJutsu 18, Kontrola chakry 20
Ranga:[ C ]

Ategan II
Drugi poziom douJutsu wyd³u¿a odleg³o¶æ z jakiej mo¿emy, jeszcze precyzyjnie trafiæ przeciwnika.
Teraz siêga ona do 500 m.Dodatkowo na tym poziomie Ate Gansei na oku pojawia siê kolejna czerwona obrêcz która s³u¿y jako celownik.
Ca³kowicie wyodrêbnia cel, od reszty otoczenia, co pozwala bardziej skupiæ siê na oddaniu precyzyjnego strza³u, ataku.
Chakra: 50 aktywowanie, 20 na utrzymanie efektu.
Wymagania: NinJutsu 27, Kontrola chakry 30
Ranga:[ B ]

Ategan III
Ostatni poziom Ate Gansei ostatecznie wyd³u¿a odleg³o¶æ precyzyjnego mierzenia do celu, do 1000m.
Oprócz drugiej obrêczy która pozwala na wyodrêbnienie celu, na oku pojawia siê kolejna trzecia i najmniejsza obrêcz.
Jej zadaniem jest ukazywanie s³abych punktów przeciwnika.
Dzia³a ona bardzo intuicyjnie, wysy³aj±c do mózgu impulsy z bardzo du¿± prêdko¶ci±.
Chakra: 65 aktywowanie, 30 na utrzymanie efektu.
Wymagania: NinJutsu 45, Kontrola chakry 50
Ranga:[ S ]

Techniki:



Misairu no chakra
Najs³absza technika ofensywna tego klanu.Stosunkowo ³atwa do opanowania, nawet dla pocz±tkuj±cych ninja.
Polega na zgromadzeniu chakry w d³oni, lub jamie ustnej.Nastêpnie wystrzeleniu jej w przeciwnika.
Technikê aktywuje siê poprzez wykonanie kilka podstawowych pieczêci.
Obra¿enia ni± spowodowane s± ma³e, jednak umiejêtnie urzyta m¿e przechyliæ szalê zwyciêstwa na nasz± korzy¶æ.
Chakra: 20
Kondycja: 5
Obra¿enia: 1k6
Wymagania: NinJutsu 9, Kontrola chakry 10
Ranga:[ D ]



Taijin Jirai
Bardzo skuteczna i zaskakuj±ca technika.U¿ytkownik kumuluj±c chakrê w swojej armatce, przyk³ada j± pionowo do pod³o¿a i wystrzeliwuje pocisk w ziemiê.
Potem dziêki sekwencji pieczêci powstrzymuje pocisk, przed natychmiastowym wybuchem.Od tego momentu pocisk nie wybuchnie, dopóki kto¶ go nie uaktywni ( dopóki kto¶ na niego nie nadepnie ).
Chakra: 25 na u¿ycie.
Obra¿enia: 1k20
Wymagania: NinJutsu 18, Kontrola chakry 20, Armatka klanowa
Ranga:[ C ]


Sakusei Shotto
Specjalno¶æ klanowa.U¿ytkownik gromadz±c chakrê w "wolnej" d³oni, tworzy z niej niewielk± kulê o ¶r. 10cm.
Po czym przekazuj±c j± do armatki, ciska ni± we wroga.
Chakra: 30 na kulê
Kondycja: 10
Obra¿enia: 4k8
Wymagania: NinJutsu 24, Kontrola chakry 26, Armatka klanowa
Ranga:[ C ]


Shougekiha
Technika u¿ywana zazwyczaj do odrzucania, lub powalenia przeciwnika.
U¿ytkownik gromadz±c du¿± ilo¶æ chakry w wyci±gniêtej do przodu d³oni, w jednym momencie uwalnia j±, co powoduje wytworzenie siê silnej fali uderzeniowej.
Fala odpycha i powala wszystko na swojej drodze.
Chakra: 25% chakry u¿ytkownika.
Kondycja: 40
Obra¿enia: w zale¿no¶ci od wk³adu chakry, ustala MG
Wymagania: NinJutsu 27, Kontrola chakry 28
Ranga:[ B ]


Jiraigen
Klanowicz tworz±c kilkana¶cie silnych pocisków po kolei przekazuje je do swojej armatki, nastêpnie wyskakuje w powietrze i wystrzeliwuje je jak z "karabinu" w ziemiê.
Wykonuj±c kilka szybkich pieczêci zatrzymuje pociski w ziemi, tak by wszystkie na raz wybuch³y w po¿±danym przez u¿ytkownika momencie.
Chakra: 15 na pocisk
Kondycja: 50
Obra¿enia: 1k50 na pocisk
Wymagania: NinJutsu 36, Kontrola chakry 40, Armatka klanowa
Ranga:[ A ]



Elementu ( tu nazwa ¿ywio³u np. Ziemi ) Armatniej kuli stworzenie
Udoskonalona wersja swojej poprzedniczki.
Tym razem równie¿ zostaje utworzona niewielka kula z chakry, jednak dodatkowo jest ona wzmocniona przez jedn± z natur chakry któr± dysponuje u¿ytkownik ( na obrazku kula wzmocniona natur± ognia ).
To powiêksza jej skuteczno¶æ i zadawane ni± obra¿enia.
Chakra: 60 na kulê
Kondycja: 30
Obra¿enia: 12k8
Wymagania: NinJutsu 40, Kontrola chakry 44, Armatka klanowa
Ranga:[ A ]



Daikibo na kaugeki
Do wykonania tej techniki/ataku potrzeba minimum 6 osób.Wszystkie tworz± wcze¶niej kilka kul armatnich, by teraz wystrzeliæ je w jednej serii w przeciwników.
Atak powoduje ogromne zniszczenia, po jego u¿yciu nic siê nie ostaje.
Chakra: 120
Kondycja: 60
Obra¿enia: 5k20
Wymagania: NinJutsu 45, Kontrola chakry 47, Armatka klanowa
Ranga:[ A ]


Tsuyosahakai
U¿ytkownik przeznaczaj±c wiêkszo¶æ chakry, tworzy pocisk sporych rozmiarów. Ten odpowiednio kontroluj±c chakrê zmniejsza, dziêki czemu zwiêksza siê jego si³a i natê¿enie.
Nastêpnie ciska nim we wroga, za pomoc± swojej armatki powoduj±c silny wybuch na ogromnym obszarze.Technika nale¿y do zakazanych, poniewa¿ zniszczeñ których mo¿e dokonaæ s± naprawdê ogromne.
Chakra: 85% chakry u¿ytkownika
Kondycja: 90
Obra¿enia: 5k100
Wymagania: NinJutsu 52, Kontrola chakry 56, Armatka klanowa
Ranga:[ S ]
-------------------------------------------------------------------------------------

Armatka klanowa
Skonstruowana i wytworzona specjalnie na potrzeby klanu, doskonale wspó³gra z chakr± i technikami cz³onków rodu.

Armatki wykonywane s± tylko w siedzibie klanu, przez wyznaczonych do tego rzemie¶lników.
Broñ ta najczê¶ciej jest wykonana z mocnego i wytrzyma³ego drewna, z metalowymi okuciami i wykoñczeniami.
Sporadycznie, dla najsilniejszych klanowiczów armatki wytwarza siê ca³kowicie z lekkich stopów metalu, co poprawia nieco ich ogólne parametry.
Czêsto armatki s± tak¿e ulepszane samodzielnie, przez swoich w³a¶cicieli którzy dodaj± do nich ró¿ne mechanizmy i dodatki.

Armatka drewniana:
Obra¿enia: +1k10
Wymagania: NinJutsu 15, Kontrola chakry 18, Si³a 15
Cena: 200 yenów
Armatka metalowa:
Obra¿enia: +1k20
Wymagania: NinJutsu 30, Kontrola chakry 32, Si³a 32
Cena: 400 yenów

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.024 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klasa2c.pun.pl www.icebiketeam.pun.pl www.menedzerskoki.pun.pl www.mehoffera103.pun.pl www.czarnymt2.pun.pl