Opis forum
Hebimasuko
"Synowie Wê¿a"
Jak sama nazwa wskazuje Klan, jest ¶ci¶le powi±zany z wê¿ami.Ten tajemniczy ród to nic innego jak wynik wieloletnich eksperymentów.Pierwszy Kage, uformowa³ specjaln± grupê badawcz± maj±c± opracowywaæ nowe techniki.Pomimo i¿ swoje zadanie spe³ni³a, Orochikage nie by³ usatysfakcjonowany, wiec
nakaza³ badaczom pracê nad nowym Kekkei Genkai.D³ugoletnie prace nie przynios³y jednak oczekiwanych przez niego rezultatów, dlatego zaprzestano dzia³añ w tym kierunku.Jaki¶ czas pó¼niej oddzia³ specjalny odkry³ jedn± z by³ych siedzib jednego z legendarnych Senninów Orochimaru.Pomimo i¿ Kraj £usek nie mia³ z nim nic wspólnego, poza upodobaniem do gadów, postanowiono skorzystaæ z niedokoñczonych projektów pozostawionych w kryjówce Sennina. Wiêkszo¶æ projektów których nie uda³o siê dokoñczyæ wê¿owemu shinobi, zosta³a porzucona z prostej przyczyny niezrozumienia wielu w±tków. Jednak niektóre uda³o siê kontynuowaæ.W ten oto sposób powsta³a nowa linia krwi ( Kekkei Genkai ) która mia³a zapocz±tkowaæ ¿ycie nowego klanu w Hebi Gakure.Na pierwszego ( eksperymentalnego ) cz³onka klanu, wybrano m³odego ch³opca o imieniu Sabishi który ju¿ w wieku 4 lat przejawia³ wielki talent do technik shinobi.Medyczni ninja prowadz±cy eksperymenty, zmienili kod genetyczny ch³opca, by posiad³ now± linie krwi, dziêki której sta³ siê pierwszym cz³onkiem nowego klanu.Przez kilka nastêpnych lat Sabishi by³ pod sta³± obserwacj± medyków i oddzia³u specjalnego.Wraz ze wzrostem umiejêtno¶ci nowego lidera klanu, Kage postanowi³ rozszerzyæ eksperyment. Powsta³ych w wyniku eksperymentu klanowiczów, nazwano "Synami Wê¿a".Techniki oparte na zdolno¶ciach nowej lini krwi opieraj± siê ca³kowicie na dziedzinie NinJutsu.
Z niewiadomych powodów ka¿dy cz³onek klanu posiada czarne w³osy i bardzo jasn± karnacjê.To ju¿ zapewne pozosta³o¶æ po wielkim Seninnie, który rozpocz±³ eksperyment kombinuj±c z w³asnym DNA. Powsta³y klan, wyró¿nia siê na tle innych rodzin pod wieloma wzglêdami.Synowie Wê¿a s± odziani zazwyczaj w d³ugie lu¼ne szaty niekrêpuj±ce ruchów.Posiadaj± wiele znaków szczególnych, przez co s± czêsto wytykani palcami. Gadzie zielone oczy budz± strach u wielu mieszkañców wioski.Nie ma jednego ¶ci¶le okre¶lonego rodzaju orê¿a, jakim pos³uguj± siê klanowicze.Zale¿y to tylko i wy³±cznie od nich samych.Cechuje ich równie¿ odmienne usposobienie i zachowanie od innych ludzi.Zazwyczaj s± skryci i nieufni, ³atwo popadaj± w z³o¶æ.Preferuj± samotno¶æ, przebywaj± w grupie tylko z przymusu.Wiêc gdy tylko nadarzy siê okazja udaj± siê w swoje ulubione miejsca by odpocz±æ od innych.
Kekkei Genkai:
Niesamowita zwinno¶æ i wyostrzone zmys³y.
DouJutsu:
Hebigan "Gadzie oczy"
Hebigan I
Pierwszy poziom tego doujutsu, pozwala posiadaczowi zobaczyæ otaczaj±cy go ¶wiat w podczerwieni.
Jest to równie¿ okre¶lane mianem termowizji.Po aktywowaniu pierwszego stopnia umiejêtno¶ci, u¿ytkownik rozru¿nia nawet najmniejsze ró¿nice temperatur wystêpuj±ce w jego otoczeniu.Ró¿nym temperaturom odpowiadaj± ró¿ne barwy.
Od ciemno niebieskiej okre¶laj±cej najni¿sze temperatury do jaskrawo ¿ó³tej okre¶laj±ce najwy¿sze.
Dzieki temu z ³atwo¶ci± mo¿e wykryæ ka¿dy ¿ywy organizm wokól³ siebie w odleg³o¶ci do 100m.
Chakra: 20 aktywowanie, 5 na utrzymanie efektu.
Wymagania: NinJutsu 10, Kontrola chakry 12
Ranga:[ D ]
Hebigan II
Drugi stopieñ termowizji umozliwia u¿ytkownikowi widzenie w podczerwieni na dalsze odleg³o¶ci do 250, oraz znacznie wyostrza umiejêtno¶æ spostrzegania ró¿nicy temperatur.
Przez co klanowicz mo¿e teraz ujrzeæ chakrê przeciwnika i precyzyjnie okre¶liæ kiedy zaatakuje.
Dodatkowym atutem umiejetno¶ci na tym poziomie zaawansowania jest mozliwo¶æ okre¶lenia umiejêtno¶ci swojego rywala.Przez widok chakry przekazywanej w odpowiednie miejsca w ciele oponenta mo¿na okre¶liæ jakiej dziedziny Jutsu u¿ywa.
Chakra: 20 aktywowanie, 10 na utrzymanie efektu.
Wymagania: NinJutsu 27, Kontrola chakry 35
Ranga:[ B ]
???????
Hebigan III
Ostatni poziom tej umiejêtno¶ci jest jeszcze nieznany, jak dot±d nikomu nie uda³o siê go opanowaæ.
Chakra: ?
Wymagania: ?
Ranga:[ S ]
Techniki:
Nan Kaizou
Dziêki tej technice u¿ytkownik mo¿e wyd³u¿yæ swoje cia³o o kilkana¶cie cm. Tam gdzie zasiêg naszych r±k jest zbyt krótki, technika mo¿e okazaæ siê niezbêdna.
Chakra: 20 na 5 cm.
Wymagania: NinJutsu 10, Kotrola chakry 12
Ranga:[ D ]
Hebi bunshin no Jutsu
Jest to jedna z odmian techniki Bunshin no Jutsu. Stworzone za jej pomoc± klony, posiadaj± zaledwie u³amek si³y swojego stwórcy, jednak ich g³ówn± zalet± jest to, ¿e szybko mog± zmieniaæ siê w wê¿e i przytrzymaæ, lub zaatakowaæ przeciwnika.Choæ mog± zaskoczyæ przeciwnika, to znikn± po pierwszym uderzeniu, wiêc u¿ywa siê ich raczej jako elementu odwrócenia uwagi.
Chakra:25 na klona
Obra¿enia:1k4 od wê¿a.
Wymagania: Ninjutsu 13, Kontrola chakry 11
Ranga:[ D ]
Hebi Kawarimi
Kolejna odmiana podstawowej techniki. Podczas ataku przeciwnika cia³o u¿ytkownika rozpada siê na dziesi±tki wê¿y które rozpe³zaj± siê w ró¿nych kierunkach, aby po chwili pojawiæ siê w innym miejscu w oryginalnej postac. Technika ta posiada bardzo du¿y element zaskoczenia, dziêki czemu jest bardzo przydatna.
Chakra: 30
Wymagania: NinJutsu 17, Kontrola chakry 15
Ranga:[ D ]
Nan Kaizou II
Tym razem wyd³u¿enie cia³a ogranicza tylko nasza chakra. Ka¿dy metr, o który wyd³u¿amy nasze cia³o, lub koñczynê kosztuje 5pkt. chakry.
Chakra: 5 na metr.
Wymagania: NinJutsu 18, Kontrola chakry 25
Ranga:[ C ]
Senei Jashuu
Technika pozwala, na zamianê chakry w wê¿e które wy³aniaj± siê z d³oni u¿ytkownika.Ilo¶æ wê¿y to 1k4. Jest to szybka technika, szybko¶æ wê¿y jest taka sama jak szybko¶æ wykonuj±cego.Stworzone w ten sposób wê¿e mog± zaatakowaæ przeciwnika,unieruchomiæ, lub uk±siæ go, jednak nie posiadaj± jadu.
Chakra: 10 na wê¿a.
Obra¿enia: 1k8 na wê¿a.
Wymagania: NinJutsu 24, Kontrola chakry 25
Ranga:[ C ]
Senei ta - Jashuu
Technika tworzenia wê¿y z w³asnej chakry. Mog± siê one wy³oniæ z dowolnej czê¶ci cia³a. Ich liczba, oraz wielko¶æ zale¿y od chakry i zaawansowania u¿ytkownika.Technika ta ma du¿y zasiêg i trudno zrobiæ przed ni± jakikolwiek unik, ponadto jad wê¿y jest silnie truj±cy i nawet jedno uk±szenie mo¿e siê bardzo ¼le skoñczyæ. Co wiêcej z pysków wê¿y mog± wysun±æ siê w razie potrzeby miecze, które z ³atwo¶ci± przebij± przeciwnika.
Chakra: 15 na wê¿a
Obra¿enia: 1k10 na wê¿a
Dzia³anie: ofiara otrzymuje status "otruty".
Wymagania: Ninjutsu 30, Kontrola chakry 35
Ranga:[ B ]
Senei Hebi
Technika polega na wytworzeniu siê w organizmie u¿ytkownika gruczo³ów jadowych, dziêki którym mo¿e otruæ swojego przeciwnika, k±saj±c go. Technika ta jest uniwersalna i doskonale nadaje siê do wspomagania wielu wcze¶niejszych technik.
Chakra:45
Obra¿enia: W zale¿no¶ci od dzia³ania jadu ( ustala MG )
Wymagania: NinJutsu 35, Kontrola chakry 35, Zmys³y 25
Ranga:[ B ]
HOKU HEBI
Kankei Sue-Ku
Zaawansowana technika odrodzenia.W krytycznych sytuacjach (np. po utracie koñczyny, lub odniesieniu sporych obra¿eñ, nawet po rozerwaniu cia³a na po³ ) u¿ytkownik techniki jest w stanie zregenerowaæ obra¿enia.
Z komórek cia³a tworz± siê wê¿e które ³±cz± siê z odciêtymi koñczynami, lub zas³aniaj± g³êbokie rany, zmieniaj±c siê w nowe komórki cia³a u¿ytkownika.Wad± techniki jest to, ¿e musi ona zostaæ u¿yta zaraz po odniesieniu obra¿eñ. W innym wypadku komórki zaczn± obumieraæ i nie da siê ich odbudowaæ.
Chakra:170
Kondycja:70
Wymagania: NinJutsu 45, Kontrola chakry 50
Ranga:[ A ]
Saisei Tsukekae no Jutsu
Ta technika pozwala uzytkownikowi do¶wiadczyæ ca³kowite odrodzenie jego fizycznej formy. Je¶li znaczna czê¶æ jego cia³a zostanie uszkodzona w bitwie (np: strata rêki), w ustach pojawia siê jego nowa osoba i wyrzuca skórê by³ego cia³a.Podczas aktywowania techniki, u¿ytkownik jest praktycznie bezbronny, do momentu zakoñczenia procesu" zrzucania skóry".
Chakra:240
Kondycja:120
W³a¶ciwo¶ci: Regeneruje do 50% obra¿eñ.
Wymagania: NinJutsu 44 , Kontrola chakry 55
Ranga:[ A ]
Shiro Hebi no Jutsu
U¿ycie tej techniki wymaga czasu i koncentracji, gdy¿ po jej aktywowaniu za pomoc± skomplikowanych pieczêci, musi odbyæ siê ca³y rytua³.
Polega on na tym, ¿e u¿ytkownik przyjmuj±c odpowiedni± postawê ( Stoj±c wyprostowanym ze z³o¿onymi jak do pacierza rêkoma ) koncentruje on 50% swojej chakry, w ca³ym ciele, powoli zamieniaj±c siê w prawdziw± bestiê.
W czasie ca³ego procesu, cia³o wykonuj±cego zmienia siê nie do poznania. skóra pokrywa siê pancerzem z ³usek, cia³o przybiera formê wielkiego wê¿a, a g³owa zamienia siê w gadzi pysk, z wielkimi k³ami jadowymi.Ka¿da transformacja klanowiczów ró¿ni siê od siebie.Po zakoñczeniu rytua³u u¿ytkownik staje siê poprostu wê¿em ludzkich rozmiarów, dodatkowo w tej postaci wszystkie techniki klanowe zmniejszaj± swój koszt o po³owê. Wiêkszo¶æ cech ulega nie bagatelnym zmianom.Wytrzyma³o¶æ, si³a, szybko¶æ, zwinno¶æ, zmys³y wzrastaj± o 10 pkt.
Chakra: 50 % ca³kowitej
Kondycja:60
Obra¿enia: 2k50 na atak.
W³a¶ciwo¶ci: Wytrzyma³o¶æ, si³a, szybko¶æ, zwinno¶æ, zmys³y wzrastaj± o 10 pkt.
Wymagania: NinJutsu 50, Kontrola chakry 55
Ranga:[ S ]
Mandara no Jin
Jest to ostateczna technika klanowa, mo¿e zostaæ wykorzystana na dwa sposoby. Pierwszym jest u¿ycie jej pod postaci± wê¿a, w tedy z rozwartego pyska wylewa siê w kierunku przeciwnika rzeka wê¿y, które poruszaj± siê z wielk± prêdko¶ci±. Drugim jest u¿ycie techniki w normalnej postaci, choæ jej koszt bêdzie wtedy wiêkszy, to mo¿emy u¿yæ jej natychmiast, bez d³ugiego oczekiwania na przemianê w wê¿a. W tedy z wyci±gniêtych do przodu ramion u¿ytkownika, oraz z rêkawów ubrania, wylewaj± siê dwa strumienie wê¿y, które potem ³±cz± siê w jeden, przybieraj±c postaæ rzeki. Stworzona w ten sposób masa wê¿y niszczy wszystko na swojej drodze w pogoni za przeciwnikiem.Gdy trafi w cel rozszarpuje go na kawa³ki.Dodatkowo z pyska ka¿dego wê¿a wysuwa siê ostrze, które przebija ofiarê.
Chakra: 350
Kondycja:50
Obra¿enia:5k100
Wymagania: NinJutsu 65, Kontrola chakry 70
Ranga:[ S ]
Offline