Opis forum
Inuzuka
Jest to jeden ze starszych klanów Konohy.Powsta³ jeszcze przed za³o¿eniem ukrytych osad.Z pocz±tku by³o to zdzicza³e plemiê, które napada³o na okoliczne wioski.Wraz z pojawieniem siê Hokage Hasiramy i za³o¿eniem Konohy plemiê to przyjê³o miano klanu który od tej pory nazywa³ siê Inuzuka.Cz³onkowie tej rodziny posiedli oryginalny limit krwi.Maj± wybitnie wyostrzony wêch i potrafi± siê porozumiewaæ z psami i wilkami.Dlatego te¿ wszystkie ich techniki s± ¶ci¶le powi±zane z ich pupilkami.Rodzina Inuzuka przez te wszystkie lata bardzo upodobni³a siê do swoich ulubieñców.Ich zachowanie, wygl±d ( rozczochrane w³osy, d³ugie pazury i zêby spi³owane na k³y ), nawet sposób poruszania siê bardzo przypomina psi styl który wszyscy mieszkañcy wioski li¶cia dobrze znaj±.Na polu walki cz³onkowie klanu, oraz ich psi pomocnicy doskonale ze sob± wspó³pracuj±, u¿ywaj±c technik, które wykonuj± wraz ze swoimi czworonogami, aby wykoñczyæ wszystkich przeciwników.G³ównym zajêciem klanu jest tresura psów, czasem te¿ i innych zwierz±t.W³adze Konohy zlecaj± cz³onkom klanu zazwyczaj misje po¶cigowe, w których potrzebni s± tropiciele, oraz te w których walki toczyæ musz± te¿ w pierwszej linii, gdy¿ ma³o kto mo¿e poradziæ sobie z tak± watah±.
W tym samym dniu, kiedy ka¿dy Inuzuka zaczyna naukê w akademii shinobi, zostaje obdarowany przez swoich rodziców w szczeniaczka.Od tego momentu dziecko i zwierzak nie odstêpuj± siê na krok, razem wykonuj±c wszystkie czynno¶ci.Razem jedz±, razem siê bawi±, razem trenuj± i dorastaj±.Wszystko to sprawia, ¿e s± ze sob± bardzo dobrze zgrani i rozumiej± siê bez problemu.Potomek klanu ma za zadanie wytresowaæ swojego psa najlepiej jak potrafi i opiekowaæ siê nim do jego ostatnich dni.
( Psy równie¿ zdobywaj± do¶wiadczenie podczas wykonywania misji i treningów.Tym samym równie¿ otrzymuj± punkty do swoich statystyk.)
--------------------------------------------------------------------
KP psów:
Imiê:
P³eæ:
Wiek: ( 0 -1 szczeniê,2- 3 dojrza³y,4 i wzwy¿ dojrza³y )
Waga:
Wygl±d:
Charakter: ( Charakter psa, powinien byæ zbli¿ony do charakteru naszej postaci, choæ nie koniecznie.Wa¿ne by gracz umia³ wczuæ siê w wybrane przez siebie usposobienia )
Wykonane misje:
[ D ] -
[ C ] -
[ B ] -
[ A ] -
[ S ] -
Odbyte treningi:
[ D ] -
[ C ] -
[ B ] -
[ A ] -
[ S ] -
Cechy: ( na start do rozdania mamy 20 pkt. )
Si³a:
Zwinno¶æ:
Szybko¶æ:
Kondycja: ( ilo¶æ pkt. *10 )
Wytrzyma³o¶æ: ( ilo¶æ pkt. *10 )
Koncentracja:
Zmys³y: ( na start ka¿de szczeniê otrzymuje 20 pkt. oprócz tych dwudziestu do rozdania w inne cechy.)
Inteligencja:
Si³a woli:
Chakra: ( ilo¶æ pkt. *10 )
Kontrola chakry:
Jutsu: ( na start mamy 5 pkt. )
Taijutsu:
Techniki: ( Psy nie mog± uczyæ siê wszystkich tych samych technik co ich w³a¶ciciele.Poni¿ej znajduj± siê wszystkie techniki, jakie mog± poznaæ psy )
Ekwipunek: ( Pies mo¿e posiadaæ w³asny ekwipunek np. wszelkiego rodzaju pastylki przyczepione w torbie do grzbietu, czy inne ma³e przedmioty których móg³by u¿ywaæ.Ostatecznie kiedy podro¶nie mo¿e d¼wigaæ czê¶æ ekwipunku naszej postaci.)
--------------------------------------------------------------------
Kekkei Genkai:
Wyostrzone zmys³y ( psie ), rozumienie mowy psów i wilków
Modyfikatory:
+10 Zmys³y
Techniki psa:
"Ugryzienie"
Jest to wrodzona i podstawowa umiejêtno¶æ ka¿dego psa.
Kondycja:10
Obra¿enia:1k12
Wymagania:TaiJutsu 4
Ranga: [ E ]
"Drapanie"
Kolejna wrodzona i podstawowa psia umiejêtno¶æ.
Kondycja:10
Obra¿enia:1k10
Wymagania:TaiJutsu 6, Zwinno¶æ 8
Ranga: [ E ]
"Uderzanie ³ap±"
Co silniejsi przedstawiciele psiej rasy potrafi± powaliæ przeciwnika na ziemiê, uderzaj±c go ³ap± i tym samym daj±c czas swojemu w³a¶cicielowi na w³a¶ciwy atak.
Kondycja:10
Obra¿enia:1k8
Dzia³anie: Daje 90% szansy na powalenie przeciwnika.
Wymagania:TaiJutsu 8, Si³a 10
Ranga: [ D ]
Douteki Ten
"Dynamiczne Oznaczanie"
Jak ka¿dy wie psy oznaczaj± teren za pomoc± swojego moczu.Technika ta wykorzystuje to dzia³anie, aby oznaczyæ sikami przeciwnika, dziêki czemu podczas takich ataków jak np. Tsuuga ( gdzie wykonawca nie widzi swojego przeciwnika ) wykonawca mo¿e okre¶liæ jego pozycjê za pomoc± wêchu i precyzyjnie zaatakowaæ.Technik± mo¿na równie¿ o¶lepiæ przeciwnika na kilka tur.
Kondycja:15
Dzia³anie: Umo¿liwia wykrycie przeciwnika dziêki zapachowi, daje 15% na o¶lepienie przeciwnika przez 1k2 tur.
Wymagania:TaiJutsu 8, Zwinno¶æ 13, Szybko¶æ 10
Ranga: [ D ]
Chakra no Nen
"Wyczuwanie Chakry"
Pies mo¿e nauczyæ siê jak wyczuwaæ chakrê przeciwnika za pomoc± wêchu i przekazaæ nam informacjê o jej ilo¶ci.Pies mo¿e równie¿ wyczuæ usposobienie ka¿dego cz³owieka.
Wymagania: Koncentracja 18, Zmys³y 25
Ranga: [ C ]
Tsuuga
"Przebijajacy Kie³"
Silny atak polegaj±cy na wyskoku w górê lub przed siebie i wykonywaniu szybkich obrotów wokó³ w³asnej osi, co sprawi ¿e zamienimy siê lec±ce w szybkim tempie wiert³o.W tej postaci mo¿emy zadaæ przeciwnikom spore obra¿enia.
Kondycja:45
Obra¿enia:3k12
Wymagania:TaiJutsu 18, Si³a 16, Szybko¶æ 10, Zwinno¶æ 14, Zmys³y 25, bycie pod wp³ywem techniki Juujin Bunshin no jutsu.
Ranga: [ C ]
Techniki klanowe:
Inunioi
Technika dodatkowo wzmacnia wêch u¿ytkownika, pozwalaj±c mu tropiæ przeciwnika nawet je¶li znajduje siê w odleg³ym miejscu. By wykonaæ technikê musimy zawi±zaæ pieczêæ barana.
Chakra: 20 aktywowanie, 5 na utrzymanie co turê.
Wymagania: Koncentracja 9, Zmys³y 10
Ranga: [ D ]
Juujin Bunshin no jutsu
Za pomoc± techniki zamieniamy psa w nasz± wiern± kopiê.Od tego momentu pies mo¿e wykonywaæ klanowe techniki które nie wymagaj± od niego u¿ycia chakry.Technika zostanie przerwana, kiedy pies lub my sami zostaniemy og³uszeni, lub znokautowani.Aktywowanie techniki wymaga kontaktu fizycznego z psem, oraz zawi±zania pieczêci tygrysa.
Chakra: 20
Wymagania: Ninjutsu 9, Kontrola Chakry 10
Ranga: [ D ]
Shinryakuteki Youshiki
Unikatowy styl walki klanu Inuzuka. Polega na zadawaniu silnych, szybkich ciosów z pozycji schylonej lub na czworaka.
Kondycja: 5 na cios
Obra¿enia: Obra¿enia walki wrêcz x1.5
Wymagania: Taijutsu 18, Si³a 12, Szybko¶æ 12
Ranga: [ C ]
Shikyaku no Jutsu
Po zawi±zaniu pieczêci tygrysa i wykonaniu techniki nasza postaæ nabiera zwierzêcych cech. Wyd³u¿aj± siê nam paznokcie i zaczynaj± przypominaæ pazury. Nasze siekacze siê powiêkszaj± i robi± bardziej ostre niczym k³y. Na czas dzia³ania techniki, nasza si³a, szybko¶æ i zrêczno¶æ zwiêksza siê o 10.
Chakra: 40 aktywowanie, 10 na utrzymanie co turê.
Wymagania: Ninjutsu 18, Kontrola Chakry 14
Ranga: [ C ]
Tsuuga
"Przebijaj±cy Kie³"
Silny atak polegaj±cy na wyskoku w górê lub przed siebie i wykonywaniu szybkich obrotów wokó³ w³asnej osi, co sprawi ¿e zamienimy siê lec±ce w szybkim tempie wiert³o.W tej postaci mo¿emy zadaæ przeciwnikom spore obra¿enia
Kondycja:45
Obra¿enia:3k12
Wymagania:TaiJutsu 18, Si³a 16, Szybko¶æ 10, Zwinno¶æ 14, Zmys³y 25, bycie pod wp³ywem techniki Juujin Bunshin no jutsu.
Ranga: [ C ]
Gatsuuga
To po prostu Tsuuga tyle ¿e wykonywana równocze¶nie z naszym pupilem.W ten sposób mo¿emy zaatakowaæ wroga z dwóch stron wyrz±dzaj±c podwójne obra¿enia.
Kondycja: 40pies, 40 my
Obra¿enia: 3k12x2
Wymagania: Taijutsu 27, Si³a 18, Szybko¶æ 18, Zmys³y 28, znajomo¶æ Shinryakuteki Youshiki oraz Tsuuga (przez nas i psa)
Ranga: [ B ]
Inuzuka Ryuu Jinjuu Konbi Henge: Soutourou
Technika polega na zaawansowanej przemianie ( Henge ) dziêki której mo¿emy zmieniæ siebie i psa w wielkiego, dwug³owego psa.Na czas trwania techniki nasze cechy takie jak: si³a, szybko¶æ, zwinno¶æ, wytrzyma³o¶æ zostaj± zwiêkszone o 20.Podczas trwania techniki mo¿emy równie¿ wykonywaæ wszystkie techniki psa, maj± one w tedy 5x wiêksz± si³ê, a co za tym idzie, zadaj± 5x wiêcej obra¿eñ przeciwnikom.Niestety koszta kondycji równie¿ siê zwiêkszaj± o 3 razy.Aby aktywowaæ technikê musimy posiadaæ kontakt fizyczny z psem i wykonaæ przed jego dotkniêciem seriê odpowiednich pieczêci.
Chakra: 150
Obra¿enia: Obra¿enia walki wrêcz x 2
Wymagania: Ninjutsu 36, znajomo¶æ Juujin Bunshin oraz Shikyaku no Jutsu
Ranga: [ A ]
Garouga
Technika o wiele potê¿niejsza od Tsuugi, czy nawet Gatsuugi.Polega na tym samym co Tsuuga, jednak mo¿na j± wykonaæ tylko pod postaci± wielkiego dwug³owego psa.
Obroty s± tak szybkie ¿e nic nie mo¿emy zobaczyæ, jedyny sposób, w jaki mo¿emy wykryæ przeciwnika, jest wcze¶niejsze oznaczenie go technik± Douteki Ten.Dziêki temu atak na pewno trafi cel.W tedy przeciwnika mog± uratowaæ tylko nieprzeciêtne umiejêtno¶ci i wytrwa³o¶æ.
Kondycja: 200
Obra¿enia: 5k100
Wymagania: Taijutsu 45, Si³a 30, Szybko¶æ 30, Zmys³y 38, znajomo¶æ Tsuuga
Ranga: [ S ]
Ekwipunek Klanowy:
Meshi no Gan'yaku
Specjalna pigu³ka ¿ywno¶ciowa przeznaczona dla psów. Po za¿yciu pies zmienia kolor na czerwony, bordowy, brunatny lub br±zowy. Poza tym, tak jak zwyk³a pigu³ka
wzmacniaj±ca odnawia zasoby si³, w wypadku psa podwaja je.Pies nie mo¿e za¿ywaæ zwyk³ej pigu³ki, a cz³owiek tej!
W³a¶ciwo¶ci: Regeneruje Kondycjê zwierzêcia.
Cena: 60 yenów
Offline