Opis forum
Kraj £usek
Charakterystyka:
Niewielki kraj ³usek, znajduje siê na wschodzie. Opanowany przez bardzo zró¿nicowany klimat. Na pó³nocy kraju zimy s± mro¼ne i ¶nie¿ne, temperatura, mo¿e spadaæ nawet do–40 stopni. A zimne wichry czêsto przynosz± ze sob± zamiecie ¶nie¿ne. Lata s± ³agodne temperatura w tedy waha siê od 20 –35 stopni. Nadej¶ciu wiosny zwiastuj± kwitn±ce wi¶nie. Od pocz±tku czerwca, do po³owy lipca czêsto padaj± deszcze. Pora deszczowa ma du¿e znaczenie dla uprawy ry¿u. Od koñca pory deszczowej do po³owy wrze¶nia trwa pe³nia lata, wszêdzie jest gor±co i wilgotno. Gdy nadchodzi jesieñ temperatura spada, powietrze robi siê w tedy ch³odne i rze¶kie. Kraj £usek le¿y na szlaku tropikalnych burz, zwanych tajfunami,które najczê¶ciej zdarzaj± siê pod koniec lata, lub wczesn± jesieni±. Tajfuny mog± powodowaæ powodzie, osuniêcia gruntu, niszczyæ zbiory i domy.
Ro¶liny i zwierzêta:
¦wiat ro¶linny w kraju £usek jest bardzo piêkny i zró¿nicowany, ze wzglêdu na wielk± ró¿norodno¶æ klimatu i ukszta³towania terenu. Niektóre kwiaty i drzewa maj± dla jego mieszkañców szczególne znaczenie. Kwiaty wi¶ni, które szybko opadaj±, s± poetyck± refleksj± nad zmienno¶ci± tego ¶wiata. Dla odmiany sosna jest symbolem d³ugowieczno¶ci, a wszech otaczaj±cy bambus, ze wzglêdu na sw± wytrzyma³o¶æ i giêtko¶æ, symbolizuje umiejêtno¶æ pokonywania trudno¶ci i si³ê. Chocia¿ w kraju wystêpuje wiele rodzajów ptaków, owadów i ma³ych zwierz±tek, nie ma tu wielu du¿ych drapie¿nych ssaków. Najwiêksze s± pandy, ¿yj±ce w górskich ostêpach. W pobli¿u wioski i miast mieszkaj± lisy i psy, którym zdarza siê zaatakowaæ mieszkañców. Najwiêksz± liczebno¶ci± s± tu jednak wê¿e wszelakich gatunków, od miniaturowych, które mieszcz± siê w d³oni, po ogromne pe³zaj±ce gady, które zamieszkuj± najmroczniejsze zak±tki kraju.
Produkcja i handel:
Pañstwo £usek jest znane z wytwarzanie energii elektrycznej, wykorzystuj±c wodê, s³oñce i wysok± temperaturê. Bogactwa naturalne musi jednak w wiêkszo¶ci importowaæ, dlatego wytwarza bardzo wiele towarów na eksport, ¿eby mieæ czym zap³aciæ za importowane towary.
Rolnictwo i Rybo³ówstwo:
Tylko, ok. 14% ziemi w kraju nadaje siê pod uprawy. Gospodarstwa s± ma³e, przeciêtnie 1,4 ha. Ka¿dy kawa³ek miejsca jest cenny i wykorzystywany pod uprawê. Rolnicy stosuj± rolnictwo intensywne. Farmerzy staraj± siê uzyskaæ z ka¿dego hektara jak najwiêksze zbiory. Niektórzy farmerzy hoduj± kury, konie i ¶winie. Produkuje siê tu tyle ry¿u, ¿e starcza dla wszystkich mieszkañców, jednak trzeba sprowadzaæ wiele innych produktów ¿ywno¶ciowych. Kolejn± znacz±c± ga³êzi± gospodarki, jest rybo³ówstwo. Rybacy w pe³ni wykorzystuj± liczne rzeki, oraz morze.Zak³adaj± równie¿ wiele hodowli i przetwórni ryb.
Wioski i inne miejsca:
Haifuki
To wioska rzemie¶lników. Zamieszkuj± j± d³ugowieczne rodziny z tradycj±. Przekazuj±c fach m³odym pokoleniom. Znajdziemy tu wielu mistrzów, którzy od lat zdobywali do¶wiadczenie wykonuj±c swój zawód. Wioskê zamieszkuj± : Kowale, cie¶le, architekci, a nawet kucharze, czy ogrodnicy. Nie zabrak³o równie¿ naukowców. Ogólnie rzecz ujmuj±c wioska ta zaspokaja zapotrzebowanie kraju na fachowców i robotników w wielu zawodach. Wioskê zw± bambusow±, poniewa¿ zosta³a zbudowana w ca³o¶ci z bambusa, gdy¿ jest to surowiec, który w nadmiarze wystêpuje w ca³ym kraju.
Meshi
Zwana wiosk± ry¿u, jak sama nazwa wskazuje zaspokaja zapotrzebowanie kraju na ry¿. Wioska, a w³a¶ciwie ju¿ prefektura, sk³ada siê z dwóch czê¶ci. Pierwsza pó³nocna to czê¶æ gospodarstw, ci±gn±cych siê na rozleg³ych terenach uprawnych. Druga za¶, po³udniowa czê¶æ, to miejsce grzechu i przepychu. Znajduje siê w niej wiele domów gier, gdzie legalnie uprawia siê hazard, oraz gospod, gdzie przegrani zatapiaj± w alkoholu swe smutki. Co by o tym nie my¶leæ, prefektura jest jedn± z najmo¿niejszych miast w kraju i s³ynie z koncentrowania siê na sztuce. Tutaj powsta³a pierwsza szko³a gejsz w ca³ym kraju i nadal jest czo³ow± placówk±, je¶li chodzi o utalentowane artystki. Niegdy¶ to w³a¶nie ta wioska by³a stolic± kraju, jednak po zamachu i ¶mierci cesarza, w³adc± kraju sta³ siê Orochikage, który przeniós³ stolicê do Hebi, wioski ninja.
Sakana
Rybacka wioska, gdzie mieszkaj± najbiedniejsi mieszkañcy Kraju £usek. G³ównym dochodem jest hodowla i po³ów ryb, w które wioska zaopatruje ca³y kraj. Przechodz±ca, przez wioskê rzeka Yin, jest g³ównym po³±czeniem z morzem, gdy¿ oprócz tej rzeki wpadaj±cej do morza wschodniego Kraj £usek nie ma po³±czenia z morzem.
Wê¿owa Kêpa
To wysokie wzgórze, na którym wiele lat temu wybudowano wspania³y pa³ac, dla Lorda Oja. Mia³ staæ siê najznamienitsz± budowl± w ca³ym kraju, lecz podczas ataku wroga zosta³ doszczêtnie zniszczony. A dzi¶, na jego miejscu mo¿emy zobaczyæ tylko gruzowisko. Podobno I Orochikage, planuje go odbudowaæ, jednak s± to jeszcze zbyt odleg³e plany.
Ludno¶æ:
Kraj £usek zamieszkuje ok. 140 tysiêcy ludzi, z czego nieca³e 40% to Shinobi.
Podzia³ W³adzy
Feudalny Lord
Oja Kenji
Przejmuj±c tron drog± elekcyjn± , samodzielnie wybi³ starszyznê która jego zdaniem tylko przeszkadza³a w sprawowaniu rz±dów. Obecnie W Kraju £usek Feudalny Lord nosi równie¿ przydomek Kage z racji tego ¿e jest on poza nastepc± tronu tak¿e najsilniejszym ninja w ca³ym pañstwie. Odpowiada za sprawy ca³ego kraju i wszystkich jego mieszkañców. Co do mniej istotnych spraw wyznacza swoich namiestników którzy s± odpowiedzialni za sprawy które im powierzono.
Namiestnicy Lorda
Obecnie nie wyznaczeni.
Mog± byæ wyznaczeni do pe³nienia tej funkcji , tylko i wy³±cznie przez Feudalnego Lorda. W czasie kedy W³adca jest niedysponowany lub przytrafi³o mu siê co¶ z³ego. Jego funkcjê na czas nieokre¶lony przejmuje namiestnik który zajmowa³ siê wazniejszymi sprawami takimi jjak decyzje militarne, administracyjne czy gospodarcze. W normalnej sytuacji namiestnicy zajmuj± siê tylko jedn± spraw± wyznaczon± przez Feudalnego pana.
Poszczególni w³adcy:
Feudalni Lordowie
- Oja Motoshige
- Oja Mottonari
Kage
I Orochikage - Oja Kenji
Hebi Gakure
Architektura
Budownictwo w ca³ym Kraju £usek, jak i w Hebi Gakure odznacza siê po³±czeniem starego ( Japoñskiego) orientalnego stylu z postêpem technologicznym. Dachy pokryte rêcznie wyrabianymi dachówkami, zazwyczaj posiadaj± te¿ kilka metalowych kominów, lub baterii s³onecznych, które zaopatruj± mieszkañców w energiê. Kolorystyka wszystkich budowli w wiosce sprowadza siê do jasno-br±zowego koloru drewna, oraz czerwonej farby, któr± ozdabia siê ka¿dy dom, czy warsztat, a nawet Wê¿ow± twierdzê. Ca³o¶ci dope³nia metaliczny po³ysk kominów i dekoracji, które dobrze komponuj± siê z ca³± reszt±.
Walory strategiczne, a rozmieszczenie budynków.
Z uwagi na to, ¿e ca³a wioska znajduje siê na niewielkim wzniesieniu, budynki, by³y wznoszone stopniowo. I tak czym wa¿niejsze budowle, tym wy¿ej siê znajduj±. Dziêki temu wioska sta³a siê strategicznie ³atwa do obrony, za¶ trudna do zdobycia. Najwiêksz± i najwy¿ej po³o¿on± budowl± , jest Wê¿owa twierdza, która majestatycznie góruje nad ca³± wiosk± i jest widoczna nawet z odleg³ych miejsc. Z lewej strony twierdzy, znajduje siê, ju¿ nieco ni¿ej po³o¿ony Kompleks Akademii Schinobi, który tworzy kilka po³±czonych, ze sob± budynków. Dalej w zachodnim kierunku znajduje siê dzielnica rodziny Hosohei, gdzie znajduje siê ich siedziba, jedyna w wiosce ¶wi±tynia, oraz domostwa cz³onków klanu. Na ni¿szym pu³apie osady, równie¿ po zachodniej stronie znajduje siê dzielnica nale¿±ca do rodu Bakemono. W tej dzielnicy znajduje siê siedziba klanu, jak i domostwa wszystkich jego cz³onków, oraz nowo wybudowane dojo szermierzy. Od po³udniowo – wschodniej strony wioski znajduj± siê kolejne dzielnice nale¿±ce do klanów: Hebimasuko, Kaisho, w których obrêbie znajduj± siê siedziby i domostwa cz³onków danego klanu. Centrum wioski ukrytego wê¿a to obszerny pod³u¿ny rynek, który rozci±ga siê od stóp wielkiego kamiennego muru, a¿ po g³ówn± bramê, po³±czon± z mostem. Na wysuniêtej wschodniej stronie wioski, znajduje siê niewielka wysepka, która równie¿, jest otoczona murem i wod±. Na niej znajduj± siê gor±ce ¼ród³a, oraz faktura handlowa dla shinobi, która transportuje towary drog± wodn±, przez fosê i poblisk± rzekê wpadaj±c± do morza wysy³a swoje ³odzie handluj±c z wieloma czêsto odleg³ymi pañstwami. Hebi Gakure podzielona jest na dwa poziomy. Tereny wewn±trz murów zamieszkuje ca³a elita: Kage, wszystkie klany, oraz pozosta³a czê¶æ szlachty, jak równie¿ bogatsi mieszkañcy kraju ³usek, którzy swoje domostwa maj± na wschodnich terenach, wewn±trz fosy. Drugi poziom to tereny poza obrêbem murów, czy fosy. Zamieszkuj± go biedniejsi mieszkañcy, nie rodowici shinobi, rzemie¶lnicy, oraz zwykli ch³opi. Poza ich domami znajduj± siê tu tak¿e wa¿ne miejsca publiczne, takie jak szpital, czy cmentarz. Ca³a wioska otoczona gêstymi lasami, w przewa¿aj±cej czê¶ci bambusowymi, jest równie¿ bogata w wiele parków, ogrodów i stawów, które spotkaæ mo¿na na ka¿dym kroku.
Organizacje Shinobi powsta³e w wiosce:
Hebikusa
"Zaskroñce"
Jedyna, a przynajmniej jedyna oficjalna organizacja Shinobi która dzia³a w HebiGakure.Pocz±tki jej za³o¿enia siêgaj± czasów panowania ostatniego feudalnego w³adcy ( Oja Mottonariego ).Powo³uj±c do jej szeregów najzdolniejszych ninja.Feudalny lord przydzieli³ im ochronê najwa¿niejszych osobisto¶ci w kraju, w tym i siebie.Pocz±tkowo wszystkie dzia³ania organizacji utrzymywane by³y w wielkiej tajemnicy.Tylko cz³onkowie doñ nale¿±cy i Mottonari wiedzieli o jej istnieniu.Jednak z biegiem czasu, coraz wiêcej wa¿nych osobisto¶ci stanê³o w obliczu zagro¿enia.Do obowi±zków powo³anej grupy, dosz³y nowe funkcje i zadania.Czasy sta³y siê niepewne, a ludzie zaczêli baæ siê o swoj± przysz³o¶æ, dlatego organizacjê rozwiniêto.Oficjalnie zosta³a nazwana "Zaskroñce".Od tej pory jej istnienie podano do wiadomo¶ci publicznej.Mia³o to na celu nie tylko uspokoiæ niepewny lud, ale tak¿e poprawiæ opiniê ludzi o panuj±cym w³adcy.W obecnych czasach organizacja ta jest znana na terenie ca³ego kraju, a jej cz³onkowie s± powa¿ani i traktowani z du¿ym szacunkiem.
Shinobi nale¿±cy do zaskroñców, wyró¿niaj± siê umiejêtno¶ciami na tle innych ninja.Sam Kage prowadzi drastyczn± selekcjê która bazuje na indywidualnych zdolno¶ciach i talentach ka¿dego z kandydatów.Dziêki temu Zaskroñce to prawdziwie elitarny oddzia³ wykwalifikowany do najtrudniejszych zadañ i trudny do pokonania przeciwnik dla wszystkich wrogów kraju.Cz³onkowie organizacji odbywaj±cy s³u¿bê maj± obowi±zek ukrywania swoich to¿samo¶ci.Ma to zapobiec ewentualnym atakom na ich rodziny, czy nich samych.W tym celu ka¿dy shinobi przynale¿±cy do elitarnego oddzia³u, zostaje wyekwipowany w charakterystyczne dla organizacji "sprzêty".Czarne maski z wizerunkiem mitologicznych demonów.Nie tylko zas³aniaj± twarze, ale tak¿e wywo³uj± strach i niepokój u przeciwników.Specjalne kamizelki pokryte wieloma warstwami wê¿owych ³usek, s± niczym najlepszy pancerz, zdolny zatrzymaæ nawet silne ataki.Reszta stroju wykonana jest z ciemnych, elastycznych materia³ów, które przylegaj± do cia³a, lecz nie krêpuj± ruchów u¿ytkownika.
Mapa Hebi
Wa¿ne instytucje miejskie:
1. Siedziba Orochikage (Wê¿owa Twierdza )
2. Kompleks Akademii Shinobi
12. Szpital
Miejsca rozrywki:
7. Jarmark/ Rynek
10. Gospoda S³awnego Masa¿ysty
11. Studio tatua¿u "Takeda"
Domy klanowe:
3. Klan Hosohei
4. Klan Hebimasuko
5. Klan Balemono
6. Klan Kaisho
Pozosta³e miejsca::
8. G³ówna brama
9. Faktura Handlowa Shinobi
13. Cmentarz poleg³ych Shinobi
Historia Hebi Gakure
(40 lat po wojnie z Akatsuki)
---Powstanie Hebi Gakure---
Po zakoñczeniu bezlitosnej wojny z organizacj± Akatsuki, ¶wiat móg³ wreszcie odetchn±æ. Wiêkszo¶æ ukrytych wiosek ninja rozpoczê³a odbudowê i próbowa³a jako¶ pozbieraæ siê i otrz±sn±æ z poniesionych strat. W tedy na pomoc przyby³y kraje nie dotkniête przez wojnê. Kraj Ptaków, Pazura, czy Kraj Fal, nie by³y ¿adnym celem dla organizacji Brzasku, wiêc niepotrzebne agresorom przetrwa³y wojnê nienaruszone. Za to teraz by³y potrzebniejsze ni¿ kiedykolwiek. Zaopatrywa³y w surowce, ¿ywno¶æ i robotników, którzy pomagali w odbudowie upad³ych wiosek. Z ich pomoc± wiele pañstw wróci³o do dawnej ¶wietno¶ci w przeci±gu kilkudziesiêciu lat od wojny. Wszystkie ukryte wioski ninja zosta³y prawie ca³kowicie odbudowane. 8 mocarstw dalej mog³o rywalizowaæ o status najpotê¿niejszego kraju w¶ród shinobi. W tym samym czasie wiele rodzin, mieszkañców, a nawet ninja, opu¶ci³o swoje wioski, w poszukiwaniu nowego domu, który nie przypomina³ by im o ¶mierci bliskich, czy o ci±g³ym strachu przed naje¼d¼cami. Taki azyl wielu znalaz³o w Kraju £usek, który równie¿ nie bra³ udzia³u w wojnie. Rz±dzony przez Feudalnego Lorda z rodziny Oja, kraj nie posiada³ wioski ninja, co bardzo podoba³o siê nowo przyby³ym. Jednak reszta pañstw, grozi³a ¿e zaatakuje, je¿eli Lord Oja nie wyda zbieg³ych ninja. I tak powsta³a kolejna ukryta wioska ninja. Hebi Gakure (wioska ukrytego wê¿a) mia³a zapobiec wszelkim atakom na Kraj £usek i broniæ jego mieszkañców. Wszyscy znajduj±cy siê na terenie Kraju shinobi zostali nieprzymuszenie powo³ani do s³u¿by Lordowi Oja, którego nazywano „Wê¿em”, gdy¿ taki znak posiada³a jego arystokratyczna rodzina. W krótkim czasie wszyscy mogli siê przekonaæ ¿e nie warto atakowaæ Kraju £usek. Grozi³o to zbyt wielkimi stratami, wiêc zaprzestano planowaæ na razie zbrojne ataki.
(77 lat po wojnie z Akatsuki)
---9 mocarstw---
Od czasu powstania w Kraju £usek ukrytej wioski ninja, wiele siê nie zmieni³o. Przez wielu osiad³ych ninja, pochodz±cych z ró¿nych rejonów w kraju powsta³a niezwyk³a mieszanka kulturowa i etniczna, która zapocz±tkowa³a nowe, niezwykle uzdolnione pokolenie m³odych Shinobi. Nowe zdolno¶ci wynikaj±ce z po³±czenia siê obcych rodów, by³y na tyle unikatowe, ¿e zyska³y miano linii krwi. (Kekei Genkai) . Lord Oja uznaj±c to za przysz³o¶æ kraju, nada³ najsilniejszym rodzinom tytu³y klanów, co wyodrêbni³o szlachtê od plebsu. Dziêki klanom, które by³y nieocenion± potêg± militarn±, wioska sta³a siê du¿o silniejsza, a Kraj £usek sta³ siê kolejnym, dziewi±tym ju¿ mocarstwem.
(117 lat po wojnie z Akatsuki)
---Nowy potomek na tronie---
Lord Oja ( Oja Motoshige ), pewnego razu zosta³ znaleziony martwy w swej komnacie. Z jego klatki piersiowej wystawa³ wbity sztylet. Zabójstwo takiej skali wzbudzi³oby w kraju zamieszanie i panikê. Nikt nie czu³by siê bezpieczny. W koñcu Lord Feudalny by³ najbardziej strze¿on± osob± w kraju. Dlatego starszyzna, og³osi³a i¿ Lord Oja zmar³ z powodu staro¶ci, w s±dnym wieku 97 lat. Po cichu wszczêto ¶ledztwo, które mia³o wy³oniæ zabójcê, a tym czasem panem Feudalnym sta³ siê jego 17-letni syn Mottonari Oja, który przy pomocy starszyzny mia³ godnie zast±piæ ojca. Dziêki swojemu m³odemu wiekowi, móg³ wiele zrobiæ dla kraju. Rozwin±³ i udoskonali³ gospodarkê, oraz zaj±³ siê handlem i polityk±, któr± zaniedba³ jego ojciec. Podpisa³ wiele paktów handlowych i pokojowych z innymi krajami. Za swojej kadencji usprawni³ równie¿ system obronny wioski, oraz taktykê wojenn±, za co zdoby³ sobie ogromne zaufanie klanów. Kolejnym jego wk³adem we wzmocnienie kraju, jest utworzenie kolejnych klanów, które powiêkszy³y grono szlachty.
(169 lat po wojnie z Akatsuki)
---Kolejny w³adca odchodzi---
Jak u ka¿dego cz³owieka, koniec egzystencji kiedy¶ musi nadej¶æ. Syn Wê¿a, Mottonari Oja umiera w wieku 69 lat, z powodu ciê¿kiej nieuleczalnej choroby, która opanowa³a jego organizm i wyniszcza³a go od ¶rodka, powoli atakuj±c ka¿dy organ. Przed ¶mierci± zwo³a³ nadzwyczajne zebranie, w którym og³asza, ¿e jego nastêpc± zostanie jego nienarodzony jeszcze syn, kiedy ukoñczy 17 lat. Do tego czasu, w³adzê sprawowaæ ma Rada Starszyzny. Poniewa¿ kraj by³ wysoce rozwiniêty, Rada stara³a siê utrzymaæ go w takim stanie, do czasu gdy prawowity nastêpca osi±gnie wiek dojrza³o¶ci i przejmie w³adzê nad krajem.
(186 lat po wojnie z Akatsuki)
---I Kage u w³adzy---
17 lat po ¶mierci Mottonariego, jego syn Kenji, dorós³ i by³ gotów przej±æ w³adzê nad krajem. Starszyzna obawia³a siê jego panowania, gdy¿ wywodzi³ siê on ze zwi±zku Lorda Oja i najsilniejszej Kunoichi, Keiko Utara, która by³a dowódc± stra¿y Feudalnego Pana. Rada obawia³a siê, ¿e w³adza I Kage podzieli naród na dwie czê¶ci, które bêd± zwolennikami innych w³adców. Kolejny potomek rodziny Wê¿a, by³ pierwszym który wzmocni³ liniê krwi. Tak samo jak jego matka przejawia³ ogromny talent do technik Shinobi, których uczy³ siê u najlepszych mistrzów w kraju. Przejmuj±c w³adzê, wiedzia³ ¿e jego poprzednicy uczynili wiele dla kraju, ale zdawa³ sobie sprawê, ¿e najwa¿niejsze jest jeszcze do zrobienia. Musi znacznie powiêkszyæ si³ê militarn± i umocniæ pozycjê kraju na tle innych pañstw. M³ody w³adca postanowi³ to diametralnie zmieniæ i uczyniæ swój kraj najpotê¿niejszym. Z now± si³± i wielkimi ambicjami zacz±³ reformowaæ Kraj £usek. Nadaj±c sobie tytu³ Orochikage ( Cieñ olbrzymiego wê¿a) postanowi³ zmieniæ prawo i przywileje poszczególnych warstw spo³ecznych, co przysporzy³o mu wielu wrogów. Jednak systematycznie d±¿y³ do ich wyeliminowania. Kierowa³ siê zasad± „Je¶li nie jeste¶cie ze mn±, jeste¶cie przeciwko mnie” i niszczy³ wszystkich, którzy stanêli mu na drodze. Powoli zmienia³ kraj, w spójn± podw³adn± mu ca³o¶æ, któr± rz±dzi³ ciê¿k± rêk±, kieruj±c siê surowymi zasadami.
(190 - 200 lat po wojnie z Akatsuki)
---Zniesienie starszyzny, zag³ada buntowników---
W 4 lata po tym jak Kenji przej±³ w³adzê i zacz±³ reformowaæ kraj, Starszyzna zbuntowa³a siê próbuj±c doprowadziæ do zamachu stanu, który mia³ wyzwoliæ kraj z pod w³adzy tyrana. Jednak ¿adnemu nie uda³o siê tego dokonaæ. Brutalny Oja, nie ufa³ nikomu i mia³ na oku wszystkich ludzi wokó³ siebie. Wszyscy cz³onkowie Starszyzny zostali straceni publicznie, by daæ przyk³ad innym buntownikom. Wkrótce potem, dokona³a siê masowa rze¼, w której oddzia³ specjalny wymordowa³ wszystkich przeciwników Lorda Orochikage. Kenji d±¿y³ do utworzenia w Kraju £usek jednego spójnego organizmu, który niepodwa¿alnie wykonywa³by jego polecenia. Oddziela³ pos³uszny mu lud, od buntowników ( tak jak miêso oddziela siê od t³uszczu, zostawiaj±c to co najlepsze), by kraj rós³ w si³ê.
(200 lat po wojnie z Akatsuki)
---Tera¼niejszo¶æ---
Offline