ShinobiSekai

Opis forum


#1 2011-04-10 15:47:46

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Klan Kinironichi

Kinironichi
"Z³ote s³oñce"


Rodzina z³otego s³oñca, zosta³a przygarniêta do Suna-Gakure, gdy ich rodzinna wioska zosta³a zniszczona przez siln± piaskow± zamieæ. Godaime widz±c ich umiejêtno¶ci, rozkaza³ wybudowanie dla nich siedziby, wiedzia³ bowiem, ¿e ich styl walki móg³by przydaæ siê w wiosce. W nied³ugim czasie siedziba klanu zosta³a postawiona. Nazwa klanu prawdopodobnie pochodzi z ich wiary, bowiem ich religia wyznaje istnienie Boga s³oñca, który kieruje ich ruchami. Wed³ug ich wierzeñ, od pokoleñ to on pomaga im w ¿yciu. Charakter klanu Kinironichi jest do¶æ nietypowy jak na Sunê, s± oni bardzo uczciwi, grzeczni, kulturalni i spokojni. Lubi± tak¿e rozmawiaæ z innymi osobami, poniewa¿ s± towarzyscy. Je¶li chodzi o walkê, to nie maj± oni talentu do Taijutsu, czy choæby silnego Ninjutsu, jednak ich Genjutsu jest wy¶mienite. Cech± klanow± jest niebywa³a koncentracja i si³a woli. Wyæwiczyli oni umiejêtno¶æ wychodzenia poza w³asne cia³o, które wyró¿nia 3 stopnie. Techniki mylenia umys³u i organizmu cz³owieka maj± wytrenowane do perfekcji, wiêc lepiej nie patrzeæ im w oczy, bo mo¿na siê nie mile zaskoczyæ.

Kekkei Genkai:
Hipnotyzuj±ce ¼renice

Techniki:


Doujutsu - Mistrum no me:
"Oczy mistrum"
Nasze oczy s± potê¿nym narzêdziem, mog±cym przeraziæ, parali¿owaæ, hipnotyzowaæ, a tak¿e wnikaæ w umys³ zarówno nasz jak i przeciwnika, a dziêki odpowiedniej technice, mo¿emy mu nie¼le namieszaæ w organizmie. Oczy Mistrum uaktywniaj± siê w niewiadomym wieku, w niewiadomy sposób, poniewa¿ ka¿da osoba która osi±gnê³a ten stan, nie chcia³a o tym opowiadaæ. U niektórych pojawia siê do¶æ pu¼no, nawet pod konec ¿ycia, u innych wystêpuje ju¿ od maleñko¶ci. Podczas u¿ycia oczu Mistrum, oczy zmieniaj± kolor na ra¿±cy fioleowy, który przyci±ga wzrok przeciwników i u³atwia wci±gniêcie ich w iluzjê.
Chakra: 50 na aktywacjê, 30 na utrzymanie co turê.
Wymagania: Genjutsu ? , Koncentracja ?
Efekt: Wzmacnia si³ê wszystkich technik Genjutsu u¿ytych przez klanowicza o 50%.
Ranga [ B ]

Techniki:


Suzuki o'ma no Jutsu
Prosta technika, aby j± wykonaæ, nale¿y zwi±zaæ 5 pieczêci klanowych, po czym w pobliskim terenie tworz± siê fale gor±cego powietrza, otaczaj±ce przeciwnika, nasuwaj±c mu przeró¿ne obrazy, które ten chcia³by widzieæ w danym momencie. Technika trwa jednak tylko przez 1k2 tur.
Chakra: 20
Wymagania: Genjutsu 9, Koncentracja 9
Ranga [ D ]

Hottoburo no Jutsu
Technika bardzo irytuj±ca przeciwnika. U¿ytkownik po zwi±zaniu 4 pieczêci klanowych, musi dotkn±æ przeciwnika, aby temu, po chwili wydawa³o siê, ¿e jest coraz cieplej i cieplej. A¿ w koñcu zaczyna mu byæ parno i nie jest w stanie walczyæ. Wadami techniki s±: banalne ockniêcie z iluzji. Wystarczy dotkn±æ czego¶ ch³odnego. Wad± jest te¿ krótki czas dzia³ania, 1k3 tur.
Chakra: 30
Dzia³anie: Obni¿a szybko¶æ przeciwnika o 35% na 1k3 tur
Wymagania: Genjutsu 10, Koncentracja 11
Ranga [ D ]

Taiyou no Kagayaki
Technika polega na wysy³aniu chakry do naszych oczu, które rozja¶niaj± siê niczym swiat³o latarki. Je¶li przeciwnik w nie spojrzy, bêdzie o¶lepiony na 1k5 tur. Minusem techniki jest to ¿e powsta³e ¶wiat³o to tylko iluzja i co lepsi ninja mog± ³atwo obej¶æ t± technike.
Chakra: 40
Dzia³anie: Ca³kowita utrata wzroku na 1k5 tur.
Wymagania: Genjutsu 16, Koncentracja 15, Zmys³y 9
Ranga [ D ]

Saimin no jutsu
Podstawowa technika klanu. Pozwala zahipnotyzowaæ przeciwnika, wysy³aj±c do oczu niewielk± ilo¶æ chakry. Aby j± zastosowaæ nale¿y skoncetrowaæ czakre i spojrzeæ przeciwnikowi prosto w oczy. Czas w jakim dana osoba zostanie zahipnotyzowana zale¿y od stopnia zaawansowania u¿ytkownika techniki i od metod wyparcia genjutsu przeciwnika. Wraz z uaktywnieniem sie u u¿ytkownika techniki "Oczu Mistrum" Hipnoza odbywa siê automatycznie po uzyciu Doujutsu i spojrzeniu w oczy przeciwnika. Technika utrzymuje siê przez 1k4 tur. Z uaktywnionym Doujutsu 1k12 tur. W tym czasie, mo¿na np. przes³uchaæ przeciwnika wydobywaj±c z niego du¿o cennych informacji. Nak³oniæ go do ró¿nych zachowañ, lub poprostu zabiæ.
Chakra: 70
Wymagania: Genjutsu 16 , Koncentracja 17
Ranga [ D ]

Dorifuto sabaku no Jutsu
Bynajmniej trudna w wykonaniu technika, przy której koncentracja jest podstaw±. Podczas dotkniêcia przeciwnika, mo¿na wys³aæ do jego organizmu swoj± chakrê, po czym steruj±c ni±, docieramy do oczu przeciwnika. Jego obraz stopniowo ulega pogorszeniu. Zaczyna widzieæ co¶ w rodzaju piasku, po czym owy "piasek" zaczyna wariowaæ, wrêcz szaleæ jak podczas burzy piaskowej. Wtedy nastêpuje naturalna reakcja ochronna u naszego przeciwnika, zaczyna on bowiem zas³aniaæ wzrok, przez co jest zdezorientowany i mniej skupiony na walce.
Chakra: 50
Dzia³anie: Zdezorientowanie na 1k6 tur
Wymagania: Genjutsu 21, Koncentracja 24, Zwinno¶æ 8
Ranga [ C ]

Hosoi shindou no Jutsu
Silna technika, potrafi±ca doprowadziæ do sza³u. Steruj±c chakr±, u¿ytkownik doprowadza j± do strun g³osowych, po czym wydobywa z siebie kakofoniczne d¼wiêki, zbli¿one do tych, które pomagaj± przy medytacji i "wyj¶ciu z cia³a astralnego", jednak o wiele silniejsze, potrafi±ce nawet ugi±æ przeciwnika na kolana.
Chakra: 45
Dzia³anie: Szybko¶æ - 60%, Zwinno¶æ - 30%, Og³uszenie
Wymagania: Genjutsu 26, Koncentracja 20 Kontrola chakry 27
Ranga [ C ]

Moe'ru michi
Pierwsza technika zadaj±ca obra¿enia przeciwnikowi. Bardzo dobrze wspó³gra z technik± "Suzuki o'ma no Jutsu". Sk³adaj±c 6 klanowych pieczêci, u¿ytkownik uderzaj±c gdzie¶ przeciwnika patrzy mu w oczy, ciosem tylko odwracaj±c uwagê. Przeciwnik gdy spojrzy nam w oczy w tym momencie, w³±cza siê do iluzji, dziêki naszym specjalnym oczom, w których skupiona by³a chakra.
Iluzja polega na tym, ¿e przeciwnik widzi na swoim ciele, krwisto czerwon± ¶cie¿kê, id±c± od uderzenia. ¦cie¿ka ta, rozga³êzia siê i przesuwa po ca³ym ciele, dotkliwie parz±c nosiciela. Jednak tak naprawdê to mózg i nerwy s± atakowane, aby za symulowaæ ból i cierpienie.
Chakra: 45
Obra¿enia: 4k8
Wymagania:Genjutsu 26, Koncentracja 20
Ranga [ C ]

Sutanpu Akuma no Jutsu
U¿ytkownik sk³ada kilka pieczêci, nastêpnie atakuje przeciwnika dotykaj±c go otwartymi d³oñmi w 4 ró¿ne miejsca, po czym mo¿e wycofaæ siê i ogl±daæ przedstawienie. Mózg zmylony dziêki naszej chakrze, bêdzie generowa³ rany, które wyst±pi± na ciele przeciwnika. Przera¿aj±ce Genjutsu, poniewa¿ osoba trafiona, jest bliska agonii, przez wielkie, otwarte, g³êbokie rany.
Chakra: 65
Obra¿enia: 6k12
Wymagania: Genjutsu 29, Koncentracja 28, Kontrola chakry 25
Ranga [ B ]

Kokoro sousa no Jutsu
Technika na wy¿szym poziomie, umo¿liwiaj±ca skierowanie cia³a astralnego, do umys³u przeciwnika. Nale¿y wykonaæ 5 pieczêci, potem spojrzeæ przeciwnikowi w oczy, a dziêki umiejêtno¶ci "Oczu Mistrum", u¿ytkownik bêdzie w stanie wnikn±æ my¶lami w umys³ przeciwnika, z którego wyci±gnie niezbêdne informacje. Technika umo¿liwia nawet, stworzenie zaburzeñ w funkcjonowaniu organizmu, jednak to wszystko jest tylko iluzj±, wszystko prócz astralnej formy u¿ytkownika w ciele ofiary.
Chakra: 65 na aktywacjê , 30 na utrzymanie co turê.
Wymagania: Genjutsu 30, Koncentracja 26, Kontrola chakry 32
Ranga [ B ]

Monbochi no Jutsu
U¿ytkownik dziêki swoim oczom wzmocnionym w chakrê, hipnotyzuje, parali¿uje i wnika w umys³ przeciwnika, nastêpnie podsuwa oczom wroga obraz przera¿aj±cego cmentarza. W którym, na miejscu swojego cia³a, znajduje siê wielka brama, która otwiera siê, a zza niej przychodz± zmarli, chc±cy zabiæ przeciwnika. Ca³y atak polega na tym, ¿e iluzje zmar³ych mog± z ³atwoscia atakowaæ przeciwnika, on za¶ nie mo¿e zaatakowaæ, czy uciec, bo jego cia³o przenika przez duchy zmar³ych.
Chakra: 80
Obra¿enia: 7k12
Wymagania: Genjutsu 39, Koncentracja 35, Si³a woli 26, Kontrola chakry 35
Ranga [ A ]

Keimusho hoshi
Technika wspomagaj±ca w³a¶ciwo¶ci "Oczu Mistrum". Technikê zaczyna 8 specjalnych pieczêci, których poprawne wykonanie pomaga wydobyæ chakrê, któr± nastêpnie przesy³amy do oczu. Taka dawka chakry jest nastêpnie "wystrzeliwana" z oczu w stronê przeciwnika, tworz±c niæ. Owa spiralna wi±zka chakry dociera do tak zwanej "srebrnej nici" przeciwnika, wi±¿±cej cia³o z dusz±. Kiedy niæ z chakry zacznie siê obwijaæ dooko³a "srebrnej nici", powoduje jej od³±czenie od fizycznego cia³a, przez co nastêpuje parali¿. Najstraszliwsze w tej technice jest to, ¿e niemo¿na niczym ruszaæ, nawet oczyma, jednak zmys³y ca³y czas pozostaj± aktywne. Wiêkszo¶æ przeciników natychmiast panikuje z bezradno¶ci nie jest w stanie nawet logicznie my¶leæ.
Chakra: 120
Dzia³anie: Parali¿ na 1k6 tur
Wymagania: Genjutsu 45, Koncentracja 27, Kontrola chakry 40
Ranga [ A ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.023 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klasa2c.pun.pl www.menedzerskoki.pun.pl www.czarnymt2.pun.pl www.icebiketeam.pun.pl www.klasa1gloturek.pun.pl