Opis forum
Shirokage
"Bia³e cienie"
Zosta³ za³o¿ony przez kilku bardzo uzdolnionych cz³onków by³ego oddzia³u specjalnego Suny, w czasie mniej wiêcej 80 lat po wojnie z Akatsuki gdy u w³adzy by³ Rokudaime Kazekage. Pocz±tkowa nazwa klanu mia³a byæ taka sama jak dawnego oddzia³u, czyli „Chikara no Suna” jednak nie chc±c nieporozumieñ z Lordem Kazekage, postanowili wybraæ bardziej oryginaln± nazwê. Wybrano wiêc nazwê Shirokage – co oznacza „Bia³e cienie”. Zgodni co do nazwy klanu, cz³onkowie rozgo¶cili siê w swojej siedzibie i przez lata doskonalili siê w walce. Co pokolenie rodzi³ siê zdolniejszy uczeñ, który szybko opanowywa³ nowe techniki, u ka¿dego m³odego shinobi zauwa¿ono niezwyk³± istotê równowagi, która pomaga³a przy wykonywaniu skomplikowanych sekwencji ciosów. Zwinno¶æ stawa³a siê ich g³ównym czynnikiem podczas walki. Na podstawie jej dzia³añ stworzono styl walki, w którym atakuje siê czu³e punkty witalne. Styl ten nosi nazwê,Atemi-waza, oczywi¶cie technika walki jest zamkniêta tylko w obrêbie cz³onków rodziny Shirokage. Z reszt±, nikt spoza rodziny, nie by³by w stanie wykonaæ tak skomplikowanych technik.
Z biegiem lat, postanowiono powiêkszyæ siedzibê, która znajduje siê na pó³nocy Wioski piasku. Tradycyjnie ka¿dy z rodziny przekazywa³ potomkowi bia³± szatê z kapturem, która by³a po czê¶ci symbolem nazwy rodziny. Osobowo¶æ cz³onków klanu jest do¶æ nietypowa, wielu jest spokojnych, opanowanych i pogodnych. Je¶li za¶ przychodzi im walczyæ, zamieniaj± siê w maszyny do zabijania. Ich stosunki z innymi klanami s± nadzwyczaj dobre, goszcz± u siebie bardzo czêsto cz³onków rodziny Sabaku, Yamabushi, czy choæby samego Kazekage.
Kekkei Genkai:
Niezwyk³a zwinno¶æ i równowaga.
Techniki:
Sumin no Jutsu
"Technika u¶pienia"
Prosta technika polegaj±ca na u¶pieniu wroga poprzez uci¶niêcie punktu witalnego znajduj±cego siê ko³o têtnicy szyjnej. Aby technika zadzia³a³a, trzeba j± wykonaæ po cichu, aby przeciwnik nas siê nie spodziewa³. Mimo kilku trudno¶ci, jest ona ³atwa w wykonaniu i wymaga niewielkiej ilo¶ci chakry.
Chakra:5
Dzia³anie: Szansa na u¶pienie 70%
Wymagania: Taijutsu 5, Zwinno¶æ 10
Ranga [ E ]
Hari kobushi
"Iglasta piê¶æ"
Ta technika polega na ataku punktu witalnego miêdzy 3, a 4 ¿ebrem, co wywo³uje promieniuj±cy ból w okolicach klatki piersiowej.
Kondycja: 5
Obra¿enia: 1k6
Dzia³anie: Szansa na krótkotrwa³e o¶lepienie 35%
Wymagania: Taijutsu 9, Zwinno¶æ 12
Ranga [ D ]
Haiteku sasayakana inori
"Technika pokornej modlitwy"
Atak, którego celem jest przedramiê w punkcie zgiêcia rêki. Uderzenie w to miejsce powoduje, ¿e przeciwnik natychmiastowo ugina siê na kolana. Atak dobry jest, aby uniemo¿liwiæ przeciwnikowi wykonanie silnej techniki.
Kondycja: 10
Obra¿enia: 1k8
Dzia³anie: Przeciwnik nie mo¿e wykonaæ ¿adnej akcji przez 1k2 tur.
Wymagania: Taijutsu 10, Zwinno¶æ 15
Ranga [ D ]
Gijutsu mou ken
"Technika o¶lepienia"
Celem jest ma³y nerw usadowionego na jednej ze skroni. Atak powoduje chwilowe o¶lepienie przeciwnika i zadaje mu do¶æ poka¼ny ból.
Kondycja:10
Obra¿enia: 1k10
Dzia³anie: Krótkotrwa³e o¶lepienie 1k4 tur.
Wymagania: Taijutsu15, Zwinno¶æ 17
Ranga [ D ]
Osoi kobushi no Jutsu
"Technika spowalniaj±cej piê¶ci"
Celem tej techniki jest utrudnienie poruszania siê przeciwnikowi, uderzaj±c go piê¶ci± w miêsieñ dwug³owy uda. Poprawnie wykonany atak zadaje du¿e obra¿enia, oraz utrudnia poruszanie siê rywalowi.
Kondycja: 15
Obra¿enia: 1k12
Dzia³anie: Spowolnienie o 30% na 1k4 tur.
Wymagania: Taijutsu 18, Zwinno¶æ 21, Si³a 8
Ranga [ C ]
Kyuukei suru shuhou no
"Technika z³amania woli"
Szybka i ³atwa technika, polega na z³apaniu przeciwnika za d³oñ, chwyceniu go za najmniejszy palec i wykrêcaniu go, w stronê celu. Nawet najtwardsi uginaj± siê przed prostot± tej techniki, jednak kto¶ o silnej woli, mo¿e przezwyciê¿yæ taki ból.
Kondycja: 10
Obra¿enia: 3k8
Wymagania: Taijutsu 18, Zwinno¶æ 23, Si³a 10
Ranga [ C ]
Haiteku ryuuketsu no Jutsu
"Technika krwawej pieczêci"
Powa¿na technika, wymagaj±ca jednak od u¿ytkownika gracji i szybko¶ci, po³±czonej z odpowiedni± si³±. Skupiaj±c chakrê w rêce, u¿ytkownik stara siê uderzyæ przeciwnika w w±trobê. Silne uderzenie, powoduje krwotok wewnêtrzny, co utrudnia walkê.
Kondycja: 15
Obra¿enia: 2k16
Wymagania: Taijutsu 18, Zwinno¶æ 25, Koncentracja 10, Si³a 15
Ranga [ C ]
Haitekutoripuru kurushi mi
"Technika potrójnego cierpienia"
Polega on na skumulowaniu du¿ego ³adunku chakry w nodze, po czym uderzeniu w okolicê ¿o³±dka, gdzie znajduje siê pewien bardzo ma³y czu³y punkt. Uderzenie weñ, wywo³uje gwa³towny skok ci¶nienia, og³uszenie oraz duszenie.
Chakra:30
Kondycja:20
Obra¿enia: 4k8
Wymagania: Taijutsu 25, Zwinno¶æ 26, Si³a 15
Ranga [ C ]
Haitekukumo no ugoki
"Technika pajêczych ruchów"
Polega na wykonaniu 10 uderzeñ w wybrane witalne punkty. U¿ytkownik wykonuje bardzo skomplikowane czynno¶ci ruchowe, takie jak: salto i inne akrobacje, dziêki którym zbli¿a siê do przeciwnika. Taki styl poruszania siê zmyli ka¿dego wroga. Oczywi¶cie kombinacja poszczególnych ruchów zale¿y od ka¿dego u¿ytkownika indywidualnie wiêc nawet drugi Shinobi z tego samego klanu ne jest w stanie przewidzieæ ruchów swojego kolegi je¶li wcze¶niej nie by³o mu dane ich zaobserwowaæ.
Chakra: 30
Kondycja:65
Obra¿enia: 6k4
Wymagania: Taijutsu 28 , Zwinno¶æ 29, Szybko¶æ 17
Ranga [ B ]
Ketsueki no gijutsu fuusa
"Technika blokady krwi"
Zwyk³y cios, albo perfekcyjna technika, niewa¿ne jak nazwaæ ten atak, jest genialny w swojej prostocie. Kumuluj±c chakrê w otwartej d³oni, u¿ytkownik uderza przeciwnika 3 razy w szybkim tempie, centralnie w okolicê serca. Chakra wp³ywaj±c na organ, uciska go na moment, blokuj±c przep³yw krwi. Temu zjawisku towarzysz± zawroty g³owy i ostry ból klatki piersiowej.
Chakra: 50
Kondycja: 35
Obra¿enia: 6k10
Wymagania: Taijutsu 27, Zwinno¶æ 30, Si³a 18, Szybko¶æ 15
Ranga [ B ]
Haiteku 16 fukaketsu fuku
"Technika 16 witalnych ciosów"
U¿ytkownik skupia chakrê w rêkach, po czym zaczyna atakowaæ. 1 cios zadawany w nos og³usza przeciwnika, nie daj±c mu szansy na obronê, nastêpne 3 ciosy zadawane s± w ¿ebra, 4 kolejne w przeponê, 5 kolejnych w uda, 3 ostatnie w gard³o.
Chakra: 60
Kondycja: 75
Wymagania: Taijutsu 30, Zwinno¶æ 35, Szybko¶æ 20, Si³a 18
Ranga [ B ]
Haiteku sakushi no eikyou
"Technika iluzyjnego uderzenia"
Aby wykonaæ t± technikê nale¿y niew±tpliwie posiadaæ du¿± szybko¶æ. Rozpêdzaj±c siê na wroga, staramy siê go uderzyæ, jednak przed samym atakiem uskakujemy w ty³ na kilka metrów po czym atakujemy znowu. Fortel polega na tym, ¿e przeciwnik zauwa¿y iluzjê, która wygl±da jak my i postara siê odeprzeæ ten atak, a tym czasem prawdziwy cios nast±pi po ods³oniêciu siê celu. Cios ten ma niezwyk³y impet, odrzucaj±cy wrêcz przeciwnika na kilka metrów.
Kondycja: 80
Obra¿enia: 6k12
Wymagania: Taijutsu 34, Zwinno¶æ 35, Szybko¶æ 30, Si³a 25
Ranga [ B ]
Haiteku no shougeki
"Technika wstrz±sów"
Polega na idealnym uderzeniu wroga w punkt znajduj±cy siê na samym ¶rodku czo³a. Udane uderzenie, k³adzie przeciwnika na ³opatki. Jednak to nie wszystko, uderzony przeciwnik, zaczyna trzepotaæ siê jak ryba wyci±gniêta z wody, czemu czêsto towarzysz± zewnêtrzne obra¿enia.
Kondycja: 50
Obra¿enia: 6k8
Dzia³anie: Szansa na stan bezbronny 80%
Wymagania: Taijutsu38, Zwinno¶æ 40, Si³a 30
Ranga [ A ]
haiteku eien no nemuri
"Technika wiecznego snu"
Technika, przy której trzeba u¿yæ 20 senbonów. Idealnie wykonana, powoduje ¶mieræ przeciwnika. Kolejno rzucaj±c senbonami, w punkty witalne, ranimy organizm wroga coraz bardziej. Ka¿dy z wybranych punktów generuje potê¿n± falê bólu, której nie da siê zatrzymaæ. Gdy wbije siê ostatni senbon, zamyka siê ¶cie¿kê bólu, a przeciwnik w agonii, bezw³adnie upada na ziemiê.
Kondycja: 120
Obra¿enia: 4k100
Wymagania: Taijutsu 45, Zwinno¶æ 50, Szybko¶æ 40, Si³a 35,
Ranga [ S ]
Offline