Opis forum
Kaisho
"Otwarta d³oñ"
Rodzina Kaisho liczy sobie najmniej cz³onków, gdy¿ z po¶ród noworodków wybieraj± tylko te, które odznaczaj± siê du¿± ilo¶ci± chakry.Reszta dzieci jest zabijana. Rytua³ ten jest kontynuowany od wielu lat i ma spowodowaæ, ze pewnego dnia Klan Otwartej d³oni stanie siê najpotê¿niejszym klanem na ¶wiecie.
A jego cz³onkowie bêd± posiadali takie ilo¶ci chakry, jakie nie ¶ni³y siê nikomu. W tedy Klan bêdzie gotów na przejêcie w³adzy w Kraju, byæ mo¿e nawet na ca³ym ¶wiecie.Z powodu swoich ambicji klan jest pod sta³± obserwacj± oddzia³u specjalnego, ale istnieje jeszcze inny powód, ich szpiegowania.Mianowicie, w³adaj± oni stylem otwartej d³oni, który dziêki du¿ym ilo¶ciom chakry u¿ytkowników , jest bardzo niebezpieczny.Oddzia³ specjalny w ich wypadku, ma za zadanie kontrolowaæ ich postêpy i zareagowaæ b³yskawicznie, gdy spróbuj± siê zbuntowaæ przeciw Orochikage.
Nie mog± zostaæ od razu usuniêci, gdy¿ s± wielkim wzmocnieniem militarnym, które odstrasza potencjalnych wrogów.Swoj± siedzibê klan otrzyma³ w po³udniowo – wschodniej czê¶ci wioski.
Wgl±d cz³onków klanu nie wyró¿nia siê za bardzo na tle innych mieszkañców, poza ogolon± na ³yso g³ow± i d³ugimi kimonami, wygl±daj± jak zwykli ludzie.Czêsto s± równie¿ myleni z mnichami lub pos³añcami, przez swoje ³agodne i spokojne usposobienie do otaczaj±cego ich ¶wiata.Jednak jest to tylko przykrywka.W rzeczywisto¶ci ka¿dy cz³onek klanu, jest czê¶ci± wielkiego planu przejêcia w³adzy w kraju.Wszyscy nale¿±cy do ich rodziny czekaj± tylko na odpowiednie rozkazy, aby przypu¶ciæ ostateczny atak.
Kekkei Genkai:
Ataki TaiJutsu wzmacniane chakr±
Techniki:
TaiJutsu kougeki wo kyouka suru I
"Wzmocnienie ataków TaiJutsu I stopieñ"
Normalnie techniki TaiJutsu nie zu¿ywaj± chakry u¿ytkownika, polegaj± wy³±cznie na jego cechach fizycznych, takich jak: Si³a, szybko¶æ, zwinno¶æ i przede wszystkim kondycja."Wzmocnienie ataku TaiJutsu" polega na dodatkowym wzmocnieniu ka¿dej techniki za pomoc± chakry.U¿ytkownik zale¿nie od wyprowadzanego ciosu, przekazuje odpowiedni± ilo¶æ chakry np. do rêki, czy stopy.Co powoduje, ¿e ataki s± du¿o silniejsze.
Chakra: 40 aktywowanie, 20 na utrzymane co turê
Dzia³anie: Zwiêksza obra¿enia ataku o 1k10
Wymagania: NinJutsu 9, Kontrola chakry 14
Ranga: [ D ]
TaiJutsu kougeki wo kyouka suru II
"Wzmocnienie ataku TaiJutsu II stopieñ"
Drugi stopieñ umiejêtno¶ci mog± opanowaæ jedynie, co zdolniejsi adepci tego klanu.Jak poprzednia technika równie¿ polega na wzmocnieniu ataków TaiJutsu, za pomoc± chakry.Jednak w tym wypadku u¿ytkownik mo¿e dok³adniej pokierowaæ swoj± chakr± i wzmocniæ wiêcej ni¿ jedn± koñczynê.Dodatkowo dziêki wiêkszemu do¶wiadczeniu zwiazanemu z u¿ywaniem poprzedniej techniki. Atak zostaje jeszcze dodatkowo zwiêkszony.
Chakra: 80 aktywowanie, 40 na utrzymanie co turê
Dzia³anie: Zwiêksza obra¿enia ataku o 1k20
Wymagania: NinJutsu 27, Kontrola chakry 29
Ranga: [ B ]
TaiJutsu Kougeki wo Kyouka Suru III
"Wzmocnienie ataku TaiJutsu III stopieñ"
Ostatnie wzmocnienie technik TaiJutsu, jest mo¿liwe tylko dla najlepszych.Poprzez wieloletnie u¿ywanie wcze¶niejszych i s³abszych stopni tej techniki cz³onkowie klanu Kaisho posiedli wysokie zaawansowanie w tej dziedzinie.Co umo¿liwi³o im wzmacnianie chakr± ca³ego cia³a naraz.Teraz korzystaj±c z techniki, u¿ytkownik równocze¶nie wzmacnia niewyobra¿alnie si³ê ataku, oraz odporno¶æ swojego cia³a na potencjalne obra¿enia.
Chakra: 160 aktywowanie, 80 na utrzymanie co turê
Dzia³anie: Zwiêksza obra¿enia ataku o 1k30, oraz wytrzyma³o¶æ u¿ytkownika o ( dana chakra/2 )
Wymagania: NinJutsu 37, Kontrola chakry 44
Ranga: [ A ]
Kinpaku
"Z³oty li¶æ"
Najprostsza technika klanwa.Polega na uderzeniu przeciwnika z otwartej d³oni w twarz.W tym celu u¿ytkownik bierze potê¿ny zamach, po czym z pe³n± szybko¶ci± uderza w cel.
Obra¿enia: 1k6
Kondycja: 5
Wymagania: TaiJutsu 9
Ranga: [ D ]
Daburu Hakushu no Jutsu
"Technika podwójnego poklasku"
Technika polega na zaskoczeniu przeciwnika, wskakuj±c mu na plecy, nastêpnie wyprowadzaj±c cios w skroñ.Uderzenie wykonuje siê obur±cz, wyprostowanymi ramionami z usztywnionymi d³oniami.Poprawnie wykonane mo¿e zamroczyæ przeciwnika, dajac wykonuj±cemu czas na obmy¶lenie kolejnego ruchu.
Obra¿enia: 1k8
Kondycja: 10
Wymagania: TaiJutsu 13, Szybko¶æ 15
Ranga: [ D ]
Haiteku Hanpatsu Shouheki
"Technika odpychania przeszkody"
Ciosy w tej technice wyprowadzane s± ze sztywno wyprostowanych przed sob± ramion, z otwartymi d³oniami skierowanymi ku górze.Osoba atakuj±ca zapiera siê mocno nogami, po czym na zmianê zgina i prostuje ramiona w szybkim tempie, uderzaj±c cel ca³± powierzchni± d³oni, co zwiêksza pole ataku.Szybko wykonana mo¿e przewróciæ, odepchn±æ, a nawet zatrzymaæ akcjê serca przeciwnika.
Obra¿enia: 1k12
Kondycja: 30
Wymagania: TaiJutsu 18, Szybko¶æ 16, Si³a 14
Ranga: [ C ]
Kuuki no Uzu
"Powietrzny wir"
Jedna z bardziej efektownych technik klanowych.Wykonuj±cy wyskakuj±c w powietrze nad g³owê przeciwnika, zaczyna obracaæ siê wokó³ w³asnej osi.Dodatkowo nieprzerwanie wyprowadza seriê kopniêæ i ciosów wrêcz.Nabieraj±c prêdko¶ci dziêki coraz szybszym obrtom, zbli¿a siê do oponenta, który widzi tylko masê wiruj±cego powietrza.Wad± techniki jest zerowa widoczno¶æ podczas wirowania w górze.Dlatego u¿ytkownik musi dzia³aæ na pamiêæ.
Obra¿enia:4k12
Kondycja:75
Wymagania: TaiJutsu 28, Szybko¶æ 25, Si³a 22
Ranga: [ B ]
Kaisho Supairaru no Jutsu
"Technika spiralnej otwartej d³oni"
Najsilniejsza technika klanowa.Wykonuj±cy nabiera rozpêdu, po czym wyskakuje w powietrze, zaczynaj±c szybko wirowaæ wokó³ w³asnej osi.W koñcowej fazie ataku, tu¿ przed przeciwnikiem u¿ytkownik prostuje z³±czone ramiona z prostopadle wyprostowanymi d³oniami, ci±gle zwiêkszaj±c prêdko¶æ obrotów.Po uderzeniu w cel, nie przestaje siê obracaæ gruchocz±c ko¶ci i narz±dy wewnêtrzne oponenta.Atak zostaje przerwany, kiedy cel nie wykazuje ¿adnych oznak ¿ycia, lub gdy u¿ytkownikowi zabraknie kondycji.
Obra¿enia: ¦miertelne
Kondycja:150
Wymagania: TaiJutsu 43, Szybko¶æ 38
Ranga: [ A ]
Offline