#1 2011-04-10 15:10:06

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Kraj Ognia

Kraj Ognia

Charakterystyka:

Kraj Ognia jest jednym z wiêkszych pañstw, po³o¿onym na pó³nocy.S±siaduje z wieloma pañstwami takimi jak: Kraj Rzek, Deszczu, Trawy, Wodospadu, Ry¿u, czy Pazura.Centralne po³±czenie z tak wieloma pañstwami zapewnia mu rozkwit i bogactwo gospodarki, oraz wiele zleceñ dla Shinobi.Klimat kraju ognia jest bardzo zró¿nicowany, co zapewnia wszystkie pory roku i ró¿ne warunki pogodowe.Przeciêtnie temperatura powietrza nie spada poni¿ej 18 stopni w lecie, oraz poni¿ej -5 w zimie.Kraj ten rzadko dotykaj± klêski ¿ywio³owe takie jak: powodzie, czy susze.Wiatr równie¿ jest pob³a¿liwy dla tych stron i jego prêdko¶æ nie przekracza 50km/h.

Ro¶liny i zwierzêta:

Fauna i flora w kraju ognia jest zró¿nicowana, jednak na tle innych oddalonych pañstw wygl±da nieco ubogo.Poza nielicznymi miejscami gdzie znajduj± siê potê¿ne lasy, których drzewa siêgaj± 20 m. wszystko jest raczej normalne.Bogactwo w gatunki zwierz±t równie¿ jest pospolite.G³ównym trzonem zwierzyny w kraju s± zwierzêta hodowlane.Reszta to pospolite, wszêdzie wystêpuj±ce gatunki ptactwa, ssaków, czy gadów.

Produkcja i handel:

Handel to najbardziej rozwijaj±cy siê w kraju kierunek.Co dzieñ do pañstwa przybywaj± nowi kupcy z ca³ego ¶wiata.Kraj ognia s³ynie ze zrêcznych rzemie¶lników i artystów.Wytwarzaj± oni wysokiej klasy wyroby, które s± po¿±dane i poszukiwane na ca³ym ¶wiecie.To w³a¶nie jest si³± napêdow± gospodarki ognia.Resztê towarów, takich jak: metal, wêgiel, z³oto, czy kamienie szlachetne musz± byæ niestety sprowadzane i wszystkie przychody wioski s± g³ównie inwestowane w sprowadzanie tych w³a¶nie surowców.

Rolnictwo i Rybactwo:

Tereny kraju ognia s± bardzo ¿yzne i doskonale nadaj± siê pod uprawy, dlatego te¿ oko³o 40% ziemi jest zagospodarowana w³a¶nie przez rolników i ich uprawy.Uprawia siê tu wszystkie rodzaje zbó¿, oraz warzyw.Od niedawna zak³adane s± równie¿ plantacje z szerokim asortymentem owoców.Kolejn± rzecz± prowadzon± na wielk± skalê w kraju ognia jest rybactwo.Bezpo¶redni dostêp do morza zapewnia sta³e i obfite po³owy nawet rzadkich bardziej wykwintnych gatunków ryb.Ca³e zbiory ¿ywno¶ci s± rozdzielane miêdzy ludno¶æ.Rzadko siê nimi handluje.

Wioski i inne miejsca:

Kraj Ognia jest podzielony na prefektóry ( co¶ jak województwa ).Najbogatsze z nich: Chubu, Kagoshima i Shimane s± o¶rodkiem turystycznym i trudni± siê tylko us³ug, z których korzystaj± przybyli z innych miejsc.Reszta biedniejszych prefektór jest rzadko odwiedzana, gdy¿ pañstwo nie inwestuje w nie i nie maj± czym zachêciæ klientów, wiêc ca³kowicie trudni± siê np. rolnictwem, handlem, czy produkcj± ró¿nych wyrobów.

Ludno¶æ:

- Kraj Ognia jest zamieszkiwany przez ok. 350 tysiêcy ludzi, z czego 25% to Shinobi.

Podzia³ w³adzy:

Feudalny Lord

Yamashiro Ho
Najwa¿niejsza osobisto¶æ w ca³ym Kraju. Ttu³ ten przypada najstarszemu synowi obecnego w³adcy i jest od wieków przekazywany z Ojca na syna królewskiego rodu. Feudalny Pan jest odpowiedzialny za ca³y kraj. Jego gospodarkê, handel, dyplomacjê oraz sprawy militarne. Praktycznie przez ca³e swoje ¿ycie opiekuje siê swoim pañstwem wprowadzaj±c nowe reformy maj±ce u³atwiæ, czy te¿ polepszyæ sytuacjê. Lub pro¶ciej rzecz ujmuj±c zaprowadziæ porz±dek i zlikwidowaæ chaos i pop³och w ¶ród ludno¶ci. Co prawda do spraw Shinobi rzadko siê wtr±ca, pozostawiaj±c wiêkszo¶æ militarnych decyzji podleg³emu mu Kage i jego doradców.

Ministrowie
W Kraju Wiatru zespó³ ministrów liczy 4 osoby. Ka¿da jest odpowiedzialna za co¶ innego. Ministrowie s± wybierani z po¶ród najlepiej wykszta³conej szlacheckiej kasty. ¯aden zwyk³y zjadacz chleba nie ma prawa przywdziaæ ceremonialnego , tradycyjnego stroju w który ubieraj±c siê ministrowie i usi±¶æ przy boku Lorda. Za³atwiaj± oni drugorzêdne sprawy w pañstwie, tak by Feudalny Lord móg³ ca³kowicie skupiæ siê na najistotniejszych kwestiach.

Rada Starszych
Jest to kilkuosobowa grupa. Obecnie licz±ca 10-ciu cz³onków. Odpowiedzialna za ukryt± osadê ninja w wypadku dysfunkcj Kage. Rada Starszych to nie kto inny, jak sami weterani Shinobi którzy przeszli w ¿yciu nie jedno piek³o. Musz± oni znaæ ka¿d± osobisto¶æ w wiosce, oraz byæ gotowym do podejmowania najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych decyzji takich jak wybór nowego Kage, czy nowego sojusznika w ¶ród innych ukrytych osad. W prawdzie nie maj± oni tak wielkiej w³adzy jak Kage, jednak w ka¿dej chwili mog± oni odwo³aæ siê do "samej góry", czyli Feudalnego Lorda je¶li uwa¿aj± ¿e osoba wybrana na Kage podejmuje niedorzeczne decyzje.

Kage

Sarutobi Konohamaru
Druga najwa¿niejsza osobisto¶æ w pañstwie i pierwsza je¶li chodzi o si³ê i potêgê. Musi byæ zdecydowanie najpotê¿niejsza z po¶ród wszystkich Shinobi, aby zyskaæ u nich szacunek i pos³uch. Od Kage zale¿y równie¿ sytuacja w ca³ej wiosce. Dlatego dobiera on sobie osobi¶cie ca³± ¶witê sk³adaj±c± siê z najlepiej wyszkolonych ninja w osadzie. Osoba która otrzymuje ten tytu³ zyskuje pe³n± w³adzê nad wiosk±. Jednak musi siê liczyæ ze zdaniem Rady Starszych, czy Pana Feudalnego.

Poszczególni Kage:

I Senju Hashirama

II Sao

III Sarutobi Hiruzen

IV Namikaze Minato

V Tsunade

VI Danzou

VII Kakashi Hatake

VIII Uzumaki Naruto

IX Sarutobi Konohamaru

Konoha Gakure

Architektura:

Styl budownictwa i architektury Konohy jest oparty na funkcjonalno¶ci i prostocie.G³ównymi materia³ami u¿ywanymi przy budowie budynków s± przede wszystkim drewno, ceg³y i kamieñ.Oryginalno¶æ konoszañskiego stylu architektonicznego polega na uwydatnianiu wad, jako zalet.Wszystkie wystaj±ce instalacje: wodne, elektryczne nie s± w ¿aden sposób zakrywane, czy zabudowywane. W rêcz przeciwnie "le¿±" sobie w ca³ej swojej okaza³o¶ci na wierzchu.Przechadzaj±c siê w±skimi uliczkami wioski mo¿na co chwilê ujrzeæ stertê po³±czonych ze sob± w prosty sposób rur i rynien, oraz pêki kabli poprowadzone z dachu jednego domu do drugiego.W brew pozorom takie wydawa³o by siê surowe i niedokoñczone rozwi±zanie ma wiele zalet.Po pierwsze nadaje to wiosce charakteru i wyrazu, po drugie pozwala na szybkie lokalizowanie usterek i eliminowanie ich.

Walory strategiczne, a rozmieszczenie budynków:

Ca³a wioska zosta³a strategicznie usytuowana u podnó¿a skalistego urwiska, oraz zosta³a otoczona wysokim na 10 m. murem który dodatkowo jest chroniony przez wie¿e stra¿nicze.Sercem ca³ej wioski, jest Siedziba Hokage do której jest tak¿e do³±czona akademia Shinobi.Jest to najpilniej strze¿ony budynek w mie¶cie.Na najwy¿szym pu³apie skalistego urwiska z rze¼bami portretowymi wszystkich Kage znajduj± siê schrony dla wszystkich mieszkañców miasta.Mniejsze, lecz nie mniej wa¿ne budynki takie jak np. Bar "Ichiraku Ramen", czy kwiaciarnia rodziny Yamanaka znajduj± siê w obrêbie obszarów mieszkalnych, aby ludno¶æ mia³a do nich ³atwiejszy dostêp.Kolejny wa¿ny budynek jakim jest ptasia poczta, zosta³ umieszczony blisko siedziby Kage, ¿eby wszystkie wiadomo¶ci by³y dostarczana jak najszybciej to mo¿liwe.Nieco na po³udniowy zachód znajduje siê szpital, a najbardziej wysuniêtym punktem na wschodzie wioski jest elektrownia dostarczaj±ca energiê ca³emu miastu.Najbardziej wysuniêtymi punktami na po³udniu s± baszty stra¿nicze, oraz g³ówna brama wioski.

Organizacje Shinobi powsta³e w wiosce:

Anbu
"Ansatsu Senjutsu Tokushu Butai"
Specjalny oddzia³ taktyczny maj±cy na celu ochronê wioski przed najniebezpieczniejszymi wrogami, oraz kierowanie misjami wysokiego ryzyka na obcym terenie.Do ich obowi±zków nale¿y równie¿ likwidacja zbieg³ych ninja ( nukeninów ).Poszczególne piêcio osobowe oddzia³y sk³adaj± siê zwykle z trzech ¿o³nierzy, medyka, oraz dowódcy.Wszyscy podlegaj± bezpo¶rednio Kage i innym wyznaczonym przez niego prze³o¿onym.

Cz³onkowie Anbu nosz± porcelanowe, lub drewniane maski z wizerunkami zwierz±t, które s³u¿± ukryciu ich to¿samo¶ci.Ca³y strój sk³ada siê z wspomnianej maski, czarno-szarego munduru i ochraniaczy na przedramiona.Podstawow± broni± ka¿dego Anbu jest Ninja-to przewieszony zwykle przez plecy.Czêsto Anbu nosz± równie¿ czarne p³aszcze z kapturem, a dowódca bia³y dla ukrycie noszonego przy sobie ekwipunku.

"Policyjny Oddzia³ Konohy"
Odbudowana i przywrócona do ³ask organizacja której na powrót przewodzi klan Uchiha.Do jej g³ównych obowi±zków nale¿y utrzymywanie spokoju i porz±dku publicznego w wiosce.Symbolem organizacji jest symbol klanu Uchiha na tle shurikenu.

Wa¿ne instytucje miejskie:
1. Siedzba Hokage
2. Akademia Shinobi
4. Ptasia poczta
5. Elektrownia
7. Szpital Konoha

Miejsca rozrywki:
3. Ichiraku Ramen
6. Kwiaciarnia Yamanaka

Obronnosc wioski:
8. Skalne schrony
9. Posterunki Policji Uchiha
10.G³ówna brama wioski

(Zaraz po zakoñczeniu wojny z Akatsuki)
---Nowy Kage ---
Podczas istnienia terrorystycznej organizacji Akatsuki, od pocz±tku to w³a¶nie Konoha Gakure by³a najbardziej nara¿ona na ataki miêdzynarodowych przestêpców.Sprawia³y to nie tylko przesz³o¶ci niektórych cz³onków wspomnianej organizacji, ale równie¿ chêæ posiadania przez nich potê¿nej mocy ogoniastych demonów.Jako ¿e Wioska Ukrytego Li¶cia posiada³a Jinchuriki'ego z najsilniejszym zapieczêtowanym wewn±trz niego demonem, wiadome by³o ¿e najwiêksza walka rozegra siê na polu Konohy.I tak te¿ siê w³a¶nie sta³o.Pain rzekomy lider Akatsuki osobi¶cie zaatakowa³ Konohe, próbuj±c zdobyæ informacje o miejscu pobytu Jinchuriki.W szybkim tempie miasto zosta³o ogarniête przez walkê i zniszczenia.Wielu znakomitych ninja poleg³o próbuj±c powstrzymaæ agresora.Po d³ugiej walce Pain przypu¶ci³ potê¿ny atak na sam± wioskê, dos³ownie zmiataj±c j± z powierzchni ziemi.W tym samym czasie Jinchuriki Uzumaki Naruto, przybywa na ratunek swojej nieistniej±cej ju¿ wiosce.
Po destrukcyjnym ataku przeciwnika zosta³a tylko ogromna wyrwa w ziemi, która mia³a staæ siê polem ostatecznej walki Pain vs. Naruto.M³ody uczeñ znakomitego Jiraya'i ( jednego z legendarnych Sennin'ów ) w koñcu pokonuje silnego przeciwnika, jakim okazuje siê Nagato ( Pain ).

Piaty Hokage zapada w ¶pi±czkê po zu¿yciu nadmiernej si³y, podczas ratowania wszystkich mieszkañców medycznym Jutsu.Od razu przywództwo kraju ognia postanawia wybraæ jego nastêpcê.Lord Feudalny oraz Starszyzna Wioski podejmuj± decyzjê o wyborze Hatake Kakashi'ego, jego kandydatura cieszy siê du¿ym poparciem, jednak do g³osu dochodzi Danzo.
Przywódca i twórca ''Korzenia Anbu" protestuje kontynuowaniu polityki III Hokage która doprowadzi³a do os³abienia Konohy i tym samym do jej zniszczenia.Pomimo protestów niektórych cz³onków narady, udaje mu siê przekonaæ wiêkszo¶æ zgromadzonych do swojej kandydatury.W koñcu Danzou oficjalnie zostaje VI Hokage.

VI Kage od razu wykonuje pierwsze rozporz±dzenia, jakimi s± odbudowa wioski i zorganizowanie zebrania piêciu Kage.Po dopilnowaniu ostatnich spraw zwi±zanych z odbudowaniem osady, Szósty wyrusza na sprowokowane przez siebie spotkanie z innymi "g³owami " ukrytych wiosek.

cdn. ( Historia zostanie skoñczona po zakoñczeniu danego okresu w fabule Mangi&Anime )

(200 lat po wojnie z Akatsuki)
---Tera¼niejszo¶æ---

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.014 seconds, 6 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.menedzerskoki.pun.pl www.icebiketeam.pun.pl www.klasa1gloturek.pun.pl www.mehoffera103.pun.pl www.klasa2c.pun.pl