ShinobiSekai

Opis forum


#1 2011-04-10 12:56:49

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Katon

NinJutsu

Katon

Ranga E

Katon: Ondo no Zouka
"Element ognia: Zwiększenie temperatury"
Podstawowa technika użytkowników elementu ognia.Polega na umiejętności zwiększania temperatury za pomocą chakry z naturą ognia.Użytkownik może za pomocą techniki podnieść temperaturę we własnym ciele, ciele przeciwnika, lub nawet zwiększyć temperaturę na terenie wokół siebie.Technika umożliwia również utworzenie płomieni.Im potężniejszy Shinobi, tym poważniejsze skutki i obrażenia spowodowane użyciem techniki.
Chakra: 20 na aktywacje, 20 na zwiekszenie obrażeń i siły technki
Obrażenia: 1k8 + 1k8 za każde zwiekszenie mozliwości techniki.( od płomieni ), daje 80% szansy na stan poparzony.
Wymagania: Ninjutsu 7 , Kontrola chakry 8, Koncentracja 8
Ranga: [ E ]

Ranga D

Katon: Honoo no Sakusei
"Element Ognia: Płomienia Stworzenie"
Jedna z podstawowych technik wywodzących sie z pod elementu ognia.
Polega na zamianie własnej chakry w ognisty płomień.
W zależności od zaawansowania i siły wykonawcy płomień może być niczym zwykła pochodnia, lub ogień rodem z piekła niszczący każdą przeszkodę na swojej drodze.
Chakra: ile damy
Obrazenia: dana chakra *1.5
Wymagania: Ninjutsu 9, Kontrola chakry 9
Ranga: [ D ]


Katon, Hikyuu no Jutsu
Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza. Niektórzy genini są biegli w tej technice.
Chakra:30
Obrażenia:1k20
Wymagania: NinJutsu 9, Kontrola chakry 10
Ranga [ D ]

Katon Haikabe no Jutsu
Jutsu polega na stworzeniu chmury pyłu unoszącego się w powietrzu i zasłaniającego widok przez 2k2 tur. Aby go stworzyć wykonujący musi zawiązać parę prostych pieczęci, skupić chakrę w płucach i zmienić ją w pył, który następnie jest wyprowadzany z ciała ustami.
Koszt Chakry: 40
Działanie: zasłania pole widzenia na niewielkim obszarze.
Wymagania: NinJutsu: 12, Kontrola Chakry: 10
Ranga [ D ]

Katon: Hi wa
"Element Ognia: Ognisty Pierścień"
Shinobi tworzy szybkim okrągłym ruchem dłoni wirujacy pierścień z płomieni, który w szybkim tempie kieruje się na przeciwnika.
Choć technika nie zadaje dużo obrażeń, to jej szybkość potrafi pokrzyżować plany przeciwnika.
Chakra: 40
Obrażenia: 1k20
Wymagania: Ninjutsu 15, Kontrola chakry 10
Ranga: [ D ]

Ranga C

Katon, Housenka
Technika polega na wypuszczeniu z ust kilku małych kul ognia. Można w nich ukryć wszelkiego rodzaju brón, począwszy od shuriken'ów aż po topory. Technika która może zaskoczyć przeciwnika.
Chakra: 10 na kulę
Obrażenia:1k10 na kulę
Wymagania: NinJutsu 16, Kontrola chakry:9
Ranga [ C ]


Katon, Goukakyuu no Jutsu
Technika przy której zużywa się dość dużo chakry. Polega na wystrzeleniu ogromnej kuli ognia z ust. Zwykle używana przez shinobi na poziomie Chuunina, lecz zdarza się też, że Genin ją opanuje.
Chakra: 45
Obrażenia: 3k12
Wymagania: NinJutsu: 20, Kontrola chakry: 13
Ranga [ C ]


Katon: Kasai Torappu
"Element Ognia: Pułapka Ognia"
Wykonawca wytwarza płomień z ust który okrąża pole dookoła przeciwnika, lub przeciwników i odcina im drogę ucieczki.
Rzecz jasna sprytniejsi wrogowie znajdą drogę aby uciec i z tej sytuacji, jednak zawsze zyskamy trochę czasu.
Chakra: 45
Obrażenia: 2k20
Wymagania: Ninjutsu 21, Kontrola chakry 23
Ranga: [ C ]

Katon: Goukei Nenshou
"Element Ognia: Całkowite Spalenie"
Technika polega na całkowitym zniszczeniu przedmiotów których chcemy sie pozbyć na zawsze.
Po jej aktywowaniu pojawia się zielony płomień który dezintegruje daną rzecz.
Technikę tą najczęścej stosowali szpiedzy i wywiadowcy chcący sie pozbyc ekwipunku i broni swoich przeciwników kiedy zostali wykryci.
Zielony płomień niestety nie działa na organizmy żywe.Żaden człowiek, zwierze czy inne żyjatko nie zostanie przez niego nawet drasniete.
Chakra: 50
Działanie: Niszczy tylko przedmioty.
Wymagania: Ninjutsu 20, Szybkośc 24
Ranga: [ C ]

Ranga B

Katon, Karyuu Endan
Na początku shinobi zbiera chakre w płucach i robi głeboki wdech, po czym wypuszcza powietrze w formie ognia. Efektywność techniki zależy w głównej mierze od tego ile chakry na nią zużyjemy.
Chakra:dowolnie
Obrażenia: 1pkt chakry to 2pkt obrażeń
Wymagania: NinJutsu 22, Kontrola chakry 15
Ranga [ B ]


Katon, Kasumi Enbu
Atak ten polega na wystrzeleniu ognistego pocisku który po trafieniu w cel, rozpada się na wiele mniejszych płomyków.
Chakra: 50
Obrażenia: 3k20
Wymagania: NinJutsu 24, Kontrola Chakry 18
Ranga [ B ]


Katon: Hi no Hashira
"Element Ognia: Ognisty Filar"
Jest to bardzo szybko działajaca technika.
Stosuje się ją gdy przeciwnik znajduje się pezposreno nad nami, lub za bardzo uprzykrza nam życie stosując walke w zwarciu.
Ognisty filar który wzbija się do góry skutecznie zmusza przeciwnika do odwrotu.
Podczas trafienia przeciwnika czesto oponent nie jest juz zdolny do dalszej walki.
Chakra: 65
Obrażenia: 4k20
Wymagania: Ninjutsu 27, Szybkość 25,Kontrola chakry 20
Ranga: [ B ]


Katon, Yougan Kushi
Technika bardzo niebezpieczna dla wroga jak i wykonującego. Polega na wytworzeniu w ustach ciekłej magmy, która rozgrzewa się cały czas. Ciągle jest jej więcej, więc może być destrukcyjna przy ataku na wroga. Technika ma jednak poważną wadę. Rani także użytkownika tej techniki. Na twarzy wyskakują nam oparzenia i za każdym użyciem też otrzymujemy obrażenia.
Chakra: dowolnie
Obrażenia: włożona Chakra x3 ( nasze obrażenia dzielimy /4 )
Wymagania: NinJutsu 28, Kontrola Chakry 20, Wytrzymałość 10
Ranga [ B ]


Katon: Kasai no Supairaru
"Element Ognia: Spirala Ognia"
Użytkownik wydmuchuje w kierunku przeciwnika smugę ognia, która bardzo szybko okrąża oponenta tworząc wokół niego spiralę.
Wirujący płomień o wysokiej temperaturze. Przeciwnik bedzie otrzymywał obrażenia od gorąca do póki nie wydostanie sie ze spirali ognia.
Chakra: 45 na turę
Obrażenia: 25 na turę.
Wymagania: Ninjutsu 28, Szybkośc 30,Kontrola chakry 26
Ranga: [ B ]


Katon, Hasekishou
Technika polega na wystrzeleniu z ręki kilku-kilkunastu wybuchających, wyjątkowo destrukcyjnych, ognistych pocisków. Każdy pocisk jest w stanie wysadzić kilku shinobi naraz. Ilość Pocisków 1k12
Chakra:50 na pocisk
Obrażenia: 3k20 na pocisk
Wymagania: NinJutsu 30, Kontrola Chakry 25
Ranga [ B ]


Katon: Firudokarorisu Bonchi
"Element Ognia: Pole Żaru"
Jest to udoskonalona technika Haikabe.
Teraz wydmuchiwana chmura pyłu od razu wybucha tworząc na niewielkim obszarze kopułę żaru która pali przeciwników.
Chakra: 60
Obrażenia: 3k20
Wymagania: Ninjutsu 36, Kontrola chakry 40
Ranga: [ B ]

Katon: Moe Rruyouna Yajirushi
"Element Ognia: Ognista Strzała"
Bardzo silne i Szybkie Jutsu, polega na wytworzeniu silnego płomienia przybierającego kształt strzały.
Po trafieniu tego ataku oponent ma nikłe szanse na wyjście z tego cało.
Chakra: 75
Obrażenia: 10k20
Wymagania: Ninjutsu: 37, Kontrola Chakry 40
Ranga: [ B ]

Katon: Karyuudan
"Element Ognia: Ognisty Pocisk Smoka"
Skoncentrowana wiazka płomieni, po trafieniu w cel wybucha zadając spore obrażenia.
Jest to zaawansowana technika której ne każdy jest się w stanie nauczyć.
Zależnie od poziomu jaki reprezentuje Shinobi technika może być różna w skutkach.
Chakra: ile damy
Obrażenia: ( *1,5)
Wymagania: Ninjutsu: 38, Kontrola Chakry 26;
Ranga: [ B ]

Ranga A

Katon Ryuuka no Jutsu
Bardzo potężne jutsu ognia. Po zawiązaniu odpowiednich pieczęci, osoba wykonująca to jutsu posyła wielką fale ognia, spalającą wszystko na swojej drodze.
Chakra: 100
Obrażenia: 10k10
Wymagania: NinJutsu 34, Kontrola Chakry 27
Ranga [ A ]


Katon, Zukkoku
Technika polega na tym, że użytkownik zalewa pole bitwy falą lawy. Z takiego miejsca nic nie zostaje, zostaje doszczętnie spalone.
Chakra: 180
Obrażenia: 10k20
Wymagania: NinJutsu 38, Kontrola Chakry 30
Ranga [ A ]


Katon: Kasai Tatsumaki
"Element Ognia: Ogniste Tornado"
Potężna technika znajdująca się w asortymencie mistrzów elementu ognia.
Z chakry wykonawcy tworzy się sporych rozmiarów tornado które atakuje najbliższego przeciwnika.
Obrażenia wywołane przez wirujący z wiatrem ogień są naprawdę spore i przeciwnik któremu uda się przeżyć taki atak na pewno nie wygląda już tak jak przedtem.
Poparzenia 3 stopnia, zwęglona skóra i inne zmiany ciała gwarantowane.
Chakra: 170
Obrażenia: 7k20
Wymagania: Ninjutsu 40, Kontrola chakry 37
Ranga: [ A ]


Katon: Tora Misairu
"Element Ognia: Tygrysi Pocisk"
Zdecydowanie najsilniejszy pocisk elementu ognia.
Choć nie jest zbyt szybki, to jego siła rażenia jest ogromna.
Shinobi wykonując tą technike pierw kumuluje odpowiednią ilośc chakry w płucach, następnie wypuszczając skondensowany płomień nadaje mu kształt głowy tygrysa, dzięki czemu płomień cały czas się porusza, czasem nawet wiruje co sprawia że ma jeszcze większą siłę przebicia.
Tuż po uderzeniu w cel pocisk wybucha powodując eksplozje na sporym obszarze.
Chakra: ile damy ( minimum 120 )
Obrażenia: ( *2,5 )
Wymagania: Ninjutsu: 42, Kontrola Chakry 40
Ranga: [ A ]


Katon: Moeru Kakutougi
"Element Ognia: Płomienna Finezja Walki"
Bardzo rzadko spotykana technika z pod znaku ognia.
Użytkownika atakując przeciwnika wręcz wspiera swoje ataki uwalnianymi cały czas płomieniami ze swoich ramion.
Trafiony przeciwnik oprócz obrażeń od zadanych ciosów, otrzymuje również obrażenia od ognia, spowodowane przez płomienie poparzenia, znacznie utrudniają oponentowi dalszą walkę.
Chakra: ile damy na turę
Obrażenia: od ciosów wręcz + obrażenia od ognia ( dana chakra ).
Wymagania: Ninjutsu 43, Kontrola chakry 50
Ranga: [ A ]


Katon: Magumatorappu
"Element Ognia: Magmowa Pułapka"
Wysoce zaawansowana technika wymagająca niemal perfekcyjnej kontroli ognistej natury chakry.
Użytkownik generując mnóstwo chakry zamienia ją w płynną magmę, po czym okrąża nią przeciwnika i zaciska na nim, jak gdyby był to wąż.
Od tej Pory przeciwnik jest w wielkich opałach.
Obrażenia od gorąca są przerażające, a szanse na ucieczkę raczej znikome.
Jeszcze nikomu nie udało się uciec z tej pułapki, gdy już został w nią złapany.
Chakra: 85 na turę
Obrażenia: 65 na turę.
Wymagania: Ninjutsu 45, Szybkość 40,Kontrola chakry 50
Ranga: [ A ]

Katon: Sen Kasai
"Element Ognia: Linia Ognia"
Niezwykle przydatna technika podczas przeprowadzania odwrotu, lub podczas oczekiwania na posiłki.
Shinobi tworzy zaporę liniową z wysokiej ściany ognia której długość i kształt może dowolnie formować.W ten sposób oddziela od siebie przeciwników dając sobie czas na ucieczkę czy inne rozwiązania.
Powstałej zapory nie da się po prostu przeskoczyć, czy przez nią przedrzeć.
Ogień uformowany w taką ścianę generuje najwyższą temperaturę u swej podstawy i góry tak aby zmniejszyć ryzyko przekroczenia ją przez przeciwnika.
Chakra: 150
Obrażenia: 2k100
Wymagania: Ninjutsu: 47, Kontrola Chakry 55;
Ranga: [ A ]

Katon: Yougan Henge
"Element Ognia: Magmowa Przemiana"
Kolejna technika tak zwanych mistrzów ognia. Polega na tym samym co zwykłe Henge, jednak teraz zmieniamy nasze ciało w płynną magmę. Jej zaleta to równoczesne zadawanie sporych obrażeń, podczas dawania możliwości uniku.
Shinobi zamieniając swe ciało, lub jego część chwilowo w lawę, jest nie podatny na ataki przeciwnika, za to przeciwnik próbując go zaatakować może otrzymać poważne obrażenia.
Chakra: 85
Obrażenia: 6k12
Wymagania: Ninjutsu: 49, Kontrola Chakry 53
Ranga: [ A ]

Ranga S

Katon, Haikedo
Po złożeniu pieczęci tygrysa, użytkownik podnosi rękę, by wytworzyć w niej ognistą kulę i rzucić w przeciwnika. Wszystko to dzieje się w szybkim tempie. Wybitni użytkownicy elementu ognia wytwarzają kulę z ciekłej magmy ciskając nią we wroga przy okazji rozlewają ją po okolicy niszcząc wszystko by mieć pewność że przeciwnik zginął.
Chakra: dowolnie, minimum 100
Obrażenia: dana chakra x 3k2
Wymagania: NinJutsu: 45, Kontrola Chakry 32, Zwinność 30
Ranga [ S ]


Katon: Jigoku Heno Senka
"Element Ognia: Ognie Piekielne"
Technika wykorzystywana przez Silnych Shinobich, chcących się szybko pozbyć licznych słabszych przeciwników.
Użytkownik składa kilka formacji pieczęci ręcznych po czym uderza pięścią w ziemie. Następnie ziemią rozstępuje się pod przeciwnikami, a ze szczeliny buchają najgorętsze płomienie szybko spopielając pechowców.
Chakra: 300
Obrażenia: 8k50
Wymagania: Ninjutsu: 55, Kontrola Chakry 58
Ranga: [ S ]


Katon: Shinwa Ueno Doragon Honoo
"Element Ognia: Mityczny Smoczy Płomień"
Jedna z najpotężniejszych technik żywiołowych jaka kiedykolwiek została uzyta.
Shinobi gromadząc w płucach ogromną ilość chakry wypluwa ją na raz w postaci gigantycznego płomienia o bardzo wysokiej temperaturze.
Taki płomień jest w stanie przepalić dosłownie wszystko na dużym obszarze. Technika ta została zakazana z powodu ogromnych strat jakie może spowodowac.
Chakra: 600
Obrażenia: Śmiertelne
Wymagania: Ninjutsu 60, Kontrola chakry 55
Ranga: [ S ]


Katon: Doragon'ohyou
"Element Ognia: Smoczy Jęzor"
Jest to ostatnia z wymyślonych i stworzonych technik tego żywiołu.
Jej pra twórcą jest Shinobi pochodzący z Iwa Gakure.
Ponoć użył jej tylko raz w swoim życiu i zapłacił za to wielka cenę, gdyż technika całkowicie spaliła jego lewe ramię.Dlatego technika została zakazana.Użytkownicy władający ogniem tworzą coś na kształt długiego języka ognia który tak na prawdę składa się z lawy.
Wytworzonym językiem można w pełni kontrolować wydłużając go i dowolnie obracając.Jednak utrzymanie go przez dłuższy czas jest stratne dla obu stron. Zarówno wykonawca, jak i ofiara są podatni na obrażenia.
Płynna magma okazuje się mieczem dwusiecznym. Nierozważni użytkownicy tej techniki są z góry skazani na śmierć.
Chakra: 200 na turę
Obrażenia: 175 na turę.
Wymagania: Ninjutsu 62, Kontrola chakry 57
Ranga: [ S ]

Katon: Hi no Kami no Batsu
"Element Ognia: Kara Boga Ognia"
Technika stworzona podczas wielkich wojen.
Siała takie zniszczenia, że zakazano jej kiedykolwiek używać.
Jej siła rażenia jest ogromna. Potrafiła by zamienić całe miasto w popiół.
Wykonawca koncentrując przerażającą ilość chakry w płucach, wypuszcza z ust ogromną falę bardzo skondensowanego ognia, który niczym fala zabiera ze sobą wszystko po drodze i obraca to w popiół.
Chakra: 700
Obrażenia: 10k100
Wymagania: Ninjutsu: 70, Kontrola Chakry 50;
Ranga: [ S ]

Katon: Kazan Funka
"Element Ognia: Wulkaniczny Wybuch"
Technika stworzona przez wybitnych mistrzów używających elementu ognia.
Żaden przeciętny, czy nawet wybitny ninja nie jest w stanie opanować tej techniki.
Tutaj sprawdzają się jedynie najlepsze jednostki. Wykonawca gromadzi tuż za sobą pod ziemią duże ilości chakry, następnie zamienia je dzięki swojej ognistej naturze chakry w płynną lawę.
Podczas ataku przeciwnika, gdy dostatecznie się zbliży cała lawa znajdująca się pod ziemią strzela do góry niczym wielki słup, następnie rozlewa się po okolicy zabijając wszystkich przeciwników.
Technika ta jest również bardzo niebezpieczna dla samego użytkownika, w wypadku zbyt powolnej ucieczki może również zostać poważnie zraniony, lub nawet zginąć.
Chakra: ile damy ( minimum 280 )
Obrażenia: dana chakra ( *2 )
Wymagania: Ninjutsu: 68, Kontrola Chakry 72;
Ranga: [ S ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.013 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klasa1gloturek.pun.pl www.icebiketeam.pun.pl www.menedzerskoki.pun.pl www.czarnymt2.pun.pl www.klasa2c.pun.pl