Opis forum
Prowadz±c przygody dla graczy, wszyscy MG musz± stosowaæ siê do mechaniki panuj±cej na forum. Chocia¿ wiêkszo¶æ rozgrywki na pewno nie bêdzie wymaga³a ¿mudnych przeliczeñ, to walki miêdzy graczami, wojny miêdzy wioskami, musz± byæ prowadzone zgodnie z mechanik±, aby wszyscy mieli równe szanse. MG ca³y czas musi sugerowaæ siê statystykami gracza, to one mówi± nam najwiêcej.Prawie ka¿da wykonywana przez nas czynno¶æ podczas gry bêdzie zale¿na od naszych statystyk. np. bieganie, je¶li kto¶ ma stosunkowo ma³y wspó³czynnik szybko¶ci to na pewno nie mo¿e napisaæ w swoim po¶cie ¿e jego postaæ "zasówa jak gepard za antylop± ". W tym momencie MG jest odpowiedzialny za korygowanie takich b³êdów.
Obliczanie trafienia ataku i zadanych obra¿eñ przeciwnikowi dzia³a w nastêpuj±cy sposób:
1. wed³ug jednego z wzorów poni¿ej ustalane s± szanse na trafienie, np. 41 ( % )
2. wykonywany jest rzut ko¶ci± 1k100. Atak nie powiedzie siê, je¶li wynik rzutu bêdzie wy¿szy ni¿ wynik dzia³ania. Np. je¶li na kostce wypadnie 42 lub 99 itd., atak nie powiód³ siê. Je¶li jednak wypadn± liczby 1-41 - atak siê powiód³.
Kilka wzorów, które pomog± wszystkim zachowaæ chocia¿by minimalne realia zachowañ naszych postaci, oraz zrównowa¿± szanse dla wszystkich graczy.
Wzory na trafienie technik:
NinJutsu: ( NinJutsu + Zmys³y + Zwinno¶æ atakuj±cego, - Szybko¶æ + Zwinno¶æ broni±cego )
Ataki broni±: ( tak samo jak w NinJutsu )
GenJutsu: (GenJutsu + Si³a Woli atakuj±cego, - Si³a Woli + Szybko¶æ broni±cego )
Zwyk³e ataki wrêcz: ( Szybko¶æ + Zmys³y + Zwinno¶æ atakuj±cego, -Szybko¶æ + Zmys³y broni±cego )
TaiJutsu: ( TaiJutsu + Zwinno¶æ + Szybko¶æ atakuj±cego, - Szybko¶æ + Zmys³y broni±cego )
Wzory na Obra¿enia technik:
NinJutsu: ( Obra¿enia techniki + Kontrola chakry atakuj±cego, - Wytrzyma³o¶æ broni±cego )
Od broni: ( Obra¿enia od broni + Si³a atakuj±cego, - Wytrzyma³o¶æ broni±cego )
Od zwyk³ego ciosu wrêcz: ( Szybko¶æ + Si³a atakuj±cego, - Wytrzyma³o¶æ broni±cego )
TaiJutsu: ( Obra¿enia techniki + Si³a atakuj±cego, - Wytrzyma³o¶æ broni±cego )
Offline