Hanta „My¶liwi”
Pojawili siê w Kraju Wody do¶æ pó¼no, kiedy praktycznie inne klany ninja mia³y ju¿ swoj± pozycjê i s³awê. Z tego powodu „My¶liwi” mieli wiele nieprzyjemno¶ci, ka¿dy chcia³ sprawdziæ, czy s± warci by zasiliæ szeregi Kiri Gakure. Szereg wielu bitew i pojedynczych staræ g³ów klanów uwydatni³ wszystkie zalety rodziny Hanta. MizuKage ju¿ przed walkami wiedzia³, ¿e bêdzie to pomocny klan nie tylko w boju, ale te¿ w rozmaitych akcjach wywiadowczych. Rodzina Hanta posiad³a bowiem od swoich przodków niespotykany nigdy wcze¶niej Limit Krwi. Powodowa³ on, ¿e zrêczno¶æ u wszystkich cz³onków klanu by³a na znacznie wiêkszym poziomie, ni¿ u innych osób. Dziêki temu Hanta opracowali swój unikalny i niezwykle skuteczny styl walki, bazuj±cy na u¿ywaniu niezwykle trudnych w u¿yciu broni. Zwinno¶æ pozwala im tak¿e na ca³kiem przyzwoite pos³ugiwanie siê ró¿nymi stylami i technikami Taijutsu. Po wielu sporach nowy klan otrzyma³ w koñcu swoj± g³ówn± siedzibê tu¿ u wej¶cia do wioski. Mia³o to nie tylko na celu zwiêkszyæ ochronê, ale te¿ pokazaæ rodzinie my¶liwych, ¿e nie s± najwa¿niejsi w wiosce i ¿e musz± siê postaraæ, aby zyskaæ szacunek pozosta³ych klanów. Do dzisiejszego dnia Hanta pozostali przy swojej siedzibie i nie chcieli zmieniaæ jej miejsca po³o¿enia, gdy¿ po wielu niedomówieniach woleli siê odseparowaæ od reszty rodzin i pozostaæ w cieniu, a¿ dostatecznie urosn± w si³ê. Poszczególni cz³onkowie Hanta maj± swój w³asny styl ubioru, jednak g³ównym za³o¿eniem ich wygl±du jest zakrycie ca³ego cia³a i ekwipunku, aby przeciwnik nie by³ wstanie na pierwszy rzut oka zorientowaæ siê z kim ma do czynienia.
Kekkei Genkai Zwiêkszona zwinno¶æ i umiejêtno¶æ pos³ugiwania siê nietypow± broni±.
Modyfikatory: + 10 zwinno¶æ
Techniki:
Kontoro Ruchien „Kontrola nad ³añcuchem”
Podstawowa umiejêtno¶æ klanu. Polega na przekazaniu chakry do ³añcucha który pod jej wp³ywem zachowuje siê zgodnie z wol± posiadacza. U¿ytkownika jest w stanie dowolnie kierowaæ jego ruchem, usztywniæ go itp. Umiejêtno¶æ ta jest wstêpem do silniejszych technik klanu. Chakra: 10 na turê. Obra¿enia: ( od ³añcucha ) Wymagania: Ninjutsu 7, Kontrola chakry 8 Ranga: [ E ]
Kougekiyou Buki Nage „Atak broni± miotan±”
Prosty atak przy u¿yciu wyrzutni broni miotanej, typu senbon, czy kunai zamontowanej w rêkawicy ( Ilo¶æ, oraz rodzaj miotanej broni zale¿y od u¿ytkownika). Dzia³anie: Atak ukryt± bron± miotan± w rêkawicy. Wymagania: Ninjutsu 15, Szybko¶æ 10 Ranga: [ D ]
Kougeki no Tsume „Atak szponami”
Kolejny podstawowy atak przy u¿yciu klanowego ekwipunku. U¿ytkownik dziêki metalowym szponom, mo¿e drapaæ, k³uæ, a nawet rozszarpaæ cia³o przeciwnika. Obrazenia: ( od szponów ) Wymagania: Ninjutsu 17, Szybko¶æ 15, Zwinno¶æ 12 Ranga: [ D ]
Rokkuchien „Blokada ³añcuchem”
U¿ytkownik jest w stanie do tego stopnia usztywniæ swój ³añcuch za pomoc± chakry, ¿e jest on w stanie zablokowaæ nadlatuj±cy shuriken, czy ostrze miecza. Jest to bardzo przydatna technika zwiêkszaj±ca obronê ka¿dego cz³onka Hanta. Chakra: 30 Dzia³anie: Mo¿liwo¶æ zablokowania nadchodz±cego ataku broni±. Wymagania: Ninjutsu 20, Szybko¶æ 17, Kontrola chakry 18 Ranga: [ C ]
Kusari Setsudan „Ciêcie ³añcuchem”
Szybki atak, polegaj±cy na wprawieniu ³añcucha w szybki ruch za pomoc± chakry u¿ytkownika. Rozpêdzony ³añcuch w kontakcie z przeciwnikiem tnie jego cia³o bocznymi kolcami, które przy wiêkszych prêdko¶ciach zamieniaj± siê w zabójcze ostrze. Atak wykonany przez silnego Shinobi mo¿e przepo³owiæ wielu przeciwników na raz. Chakra: 20 Obrazenia: ( Obrazenia od ³añcucha + 1k10 ) Wymagania: Ninjutsu 24, Kontrola chakry 20 Ranga: [ C ]
Kyouka Kougeki „Wzmocnienie ataku”
Jest to bardziej postawa ni¿ technika, któr± Hanta opracowali, aby maksymalnie zwiêkszyæ obra¿enia zadawane przeciwnikowi. U¿ytkownik z wyci±gniêtym ³añcuchem zaczyna go gwa³townie i jak najszybciej obracaæ nad g³ow± ( niczym lasso ), nastêpnie w odpowiednim momencie przypuszcza atak na przeciwnika wyrzucaj±c silnie rozpêdzony ³añcuch w jego stronê. Impet i prêdko¶æ broni sprawia, ¿e wbija siê ona g³êbiej w cia³o przeciwnika i powoduje wiêksze obra¿enia, mo¿e nawet pogruchotaæ ko¶ci. Wad± techniki, czy te¿ postawy jest ilo¶æ potrzebnej przestrzeni, aby wprawiæ ³añcuch w odpowiedni± prêdko¶æ. Kondycja: 35 Dzia³anie: Zwiêksza obra¿enia ataków ³añcuchem ( + 1k20 ) Wymagania: Ninjutsu 26, Szybko¶æ 25, Si³a 20 Ranga: [ C ]
Kakudai Kusari Setsudan „Wiêksze ciêcie ³añcuchem”
Silniejsza wersja Kusari Setsudan. Ta technika w po³±czeniu z „ Kyouka Kougeki „ zadaje du¿o wiêksze obra¿enia przeciwnikowi. Jest to typowy atak który ma znacznie uszkodziæ cia³o oponenta i nie pozwoliæ mu na wykonanie swoich ataków. Chakra: 40 Obra¿enia: ( Obra¿enia ³añcucha + 1k20 ) Wymagania: Ninjutsu 28, Si³a 23, Zwinno¶æ 20 Ranga: [ B ]
Hikisaka Reta Shoki „Wstêpne rozszarpanie”
Jedna z silniejszych technik klanu Hanta. U¿ytkownik niezbyt ¶ci¶le oplata ³añcuchem przeciwnika, co tworzy jakby barierê z ³añcucha. Mo¿e ona powstaæ jedynie wokó³ przeciwnika, lub tak¿e nad nim co utrudni mu ucieczkê. Nastêpnie wykonawca za pomoc± chakry zacie¶nia ³añcuch rani±c przeciwnika. Technika powoduje rany szarpane na ca³ej powierzchni cia³a, jednak nie s± one zabójcze z natychmiastowym skutkiem. Atak zosta³ stworzony, by zadaæ jak najwiêcej obficie krwawi±cych ran, aby przeciwnik siê wykrwawi³. Chakra: 65 Obra¿enia: 8k8 Wymagania: Ninjutsu 32, Kontrola chakry 30 Ranga: [ B ]
Chien Kotei „Unieruchomienie ³añcuchem”
Jest to wstêpna technika do koñcowego i najsilniejszego ataku klanowego Hanta. Jeden, lub wiêcej cz³onków rodu ¶ci¶le oplata swojego przeciwnika ³añcuchem, blokuj±c jego koñczyny i uniemo¿liwiaj±c jakikolwiek ruch. Nastêpnie do ³añcucha przekazywana jest chakra, aby ³añcuch nie zosta³ rozerwany nawet przez najsilniejszego przeciwnika. Chakra: 75 ( Je¶li wiêcej osób bierze udzia³ w technice, koszt chakry dzieli siê miêdzy te osoby ). Wymagania: Ninjutsu 33, Kontrola chakry 35 Ranga: [ B ]
Kougeki no Shintou “Atak przebicia”
Silny atak polegaj±cy na wykorzystaniu ca³ej rêkawicy, jako broni. U¿ytkownik skupia chakrê w ca³ym ramieniu, nastêpnie usztywnia je i atakuje rêk± jak gdyby by³a w³óczni±. Szpony spe³niaj± tutaj funkcje ostrza, lecz kiedy przebij± cia³o na wylot wykonawca mo¿e roz³±czyæ usztywnione do tej pory palce, co uniemo¿liwi przeciwnikowi ucieczkê, na wypadek gdyby jeszcze móg³ siê w ogóle poruszaæ. Chakra: 60 Obra¿enia: 2k50 Kondycja: 50 Wymagania: Ninjutsu 38, Szybko¶æ 32, Si³a 34 Ranga: [ A ]
Hikisaka Reta Goukei „Ca³kowite rozszarpanie”
Ostateczny atak klanu. Po uprzednim unieruchomieniu oponenta za pomoc± „Chien Kotei „, teraz wykonawca utwardza i wyostrza ³añcuch za pomoc± chakry. Nastêpnie jednym koñcz±cym ruchem u¿ytkownik rozdziera sylwetkê przeciwnika na drobne kawa³eczki. Technika ta zosta³a zakazana z powodu swej brutalno¶ci, jednak w razie potrzeby nikt nie zawaha siê jej u¿yæ w swojej obronie. Chakra: 80 Kondycja: 65 Obra¿enia: ¦miertelne Wymagania: Ninjutsu 40, Kotroa chakry 37, Si³a 35 Ranga: [ S ]
Ekwipunek Klanowy
Rêkawica ³añcuchowa
Wytwarzana jedynie w okrêgu klanu Hanta i jedynie dla ich potrzeby rêkawica jest równocze¶nie ¶mierciono¶n± broni±, wymy¶lona wkrótce po powstaniu klanu. Rêkawica g³ównie wykonana z materia³u i metalowych elementów, za³o¿ona na rêkê siêga prawie po sam ³okieæ u¿ytkownika. W swoim wnêtrzu posiada ró¿ne bronie. G³ówn± i najczê¶ciej stosowan± jest kolczasty ³añcuch o d³ugo¶ci nawet 50m, który wykonany jest ze stopu metali oddzia³uj±cych na chakrê Hanta. Poza tym zosta³a wyposa¿ona w niewielk± wyrzutniê broni miotanej takiej jak senbon, czy kunai. Ostatnim uzbrojeniem rêkawicy s± ostro zakoñczone metalowe szpony, które potrafi± przebiæ spory pancerz, wzmocnione trucizn± mog± zneutralizowaæ spory oddzia³, oczywi¶cie je¶li u¿ywane s± przez wprawnego Shinobi. Dzia³anie: - 4 do szybko¶ci. Obra¿enia: £añcuch 1k12 + Si³a u¿ytkownika. Broñ miotana ( Obra¿enia od senbonów, lub kunaii ) Szpony 2k8 + Si³a u¿ytkownika. Wymagania: Ninjutsu 12, Si³a 8, Kontrola chakry 15 Cena: 240 yenów za jedn±
|