Bakemono " Potwory"
Najbardziej przera¿aj±cy klan w wiosce wê¿a. Opiniê otrzyma³ za dzia³ania bojowe wielu cz³onków.Potwory, bo tak ich najczê¶ciej nazywaj±, s³yn± ze swej brutalno¶ci w stosunku do swoich przeciwników.Gdy wywi±¿e siê walka d±¿± tylko do tego, by jak najszybciej zmasakrowaæ wroga, zadaæ mu jak najwiêcej ran i obra¿eñ, oraz sprawiæ mu jak najwiêcej bólu.W³a¶nie to sprawia im najwiêksz± przyjemno¶æ.Dlatego te¿ nie szczêdz± sobie wyszukanych metod w drêczeniu przeciwników.Cz³onkowie rodu traktuj± swoje brutalne metody, jako rodzaj sztuki. Od najm³odszych lat szkol± najm³odszych cz³onków, na wytrawnych morderców.Styl walki i techniki jakimi siê pos³uguj±, s± ¶ci¶le powi±zane z ich wrodzonymi cechami bojowymi. Bakemono od urodzenia, wyró¿niaj± siê na tle innych shinobi wysok± kondycj± i wytrzyma³o¶ci±. Znane s± równie¿ przypadki, w których cz³onkowie klanu wpadali w sza³, na widok krwi swojego oponenta. Klanowicz który zobaczy dostateczn± ilo¶æ krwi na polu walki, zamienia siê w " machinê wojenn±", której nikt nie jest w stanie zatrzymaæ. W skutek tego brutalni wojownicy d±¿± ju¿ tylko do zmasakrowania wszystkich wokó³. Nie spoczn± doputy, dopóki z przeciwnika nie wyp³ynie ostatnia kropla krwi.Ród ten pojawi³ siê w kraju £usek dopiero przed dwoma laty.Po tajnym zebraniu rady Orochikage uzna³ go oficjalnie klanem.Ju¿ po kilku tygodniach uczestnictwa w misjach zlecanych wiosce, efekty dzia³añ potworów by³y zdumiewaj±ce.W przeci±gu tych dwóch lat klan pokaza³ swoj± si³ê na polu walki.Bakemono wymordowali najwiêksz± liczbê wrogich ninja, z po¶ród wszystkich istniej±cych w wiosce klanów. Do tej pory ¿aden klan nie osi±gn±³ takich wyników, nawet w przeci±gu kilkunastu lat. Jako jedna z najwiêkszych si³ militarnych Wê¿a, zaj±³ trzecie miejsce w hierarchii spo³ecznej. Obecnie siedziba klanu, znajduje siê w by³ych podziemiach ewakuacyjnych które niegdy¶ s³u¿yæ mia³y do ewakuacji ludno¶ci poza wioskê, w obliczu zagro¿eñ. Teraz stare podziemia sta³y siê podziemn± pu³apka i grobowcem dla intruzów. W sk³ad wyposa¿enia wszystkich cz³onków klanu wchodzi: specjalna maska, zazwyczaj przedstawiaj±ca mityczne stwory i bestie, które maj± przestraszyæ wrogów. Ubiór, oraz uzbrojenie to kwestia gustu ka¿dej osoby nale¿±cej do rodu, gdy¿ po przej¶ciu podstawowego treningu, potrafi± siê oni pos³ugiwaæ ka¿dym rodzajem orê¿a. Cech± charakterystyczn± klanowiczów s± przewa¿nie d³ugie bia³e w³osy siêgaj±ce do pasa ( zdarzaj± siê wyj±tki ), oraz dzikie, wrêcz zwierzêce zachowanie.
Kekkei Genkai Odporno¶æ na ból. Wielka wytrzyma³o¶æ.
Zdolno¶æ: Gyutto
Poziom I Zdolno¶æ klanowa, która dzieli siê na trzy stopnie. Na tym poziomie skóra Bakemono twardnieje tworz±c lekki pancerz. Absorbuje 5 obr. Od wszystkiego. Wymagania: Wytrzyma³o¶æ 10, Kondycja 10 Ranga:[ D ]
Poziom II Drugi poziom zdolno¶ci. Skóra robi siê szara i jeszcze bardziej twarda, Absorbuje do 10 obra¿eñ. Wymagania: Wytrzyma³o¶æ 18, Kondycja 20 Ranga:[ C ]
Poziom III Trzeci i ostatni stopieñ Gyutto. Skóra czernieje i staje siê niesamowicie twarda. Absorbuje 20 obra¿eñ. Wymagania: Wytrzyma³o¶æ 27, Kondycja 30 Ranga: [ B ]
Techniki:
Souken Technika, która pozwala unikn±æ ran z ataku taijutsu lub gujutsu. U¿ytkownik w odpowiedni sposób napina swoje miê¶nie, przekazuj±c do nich chakrê, co tworzy z niego prawdziw± ska³ê. Jednorazowo ignoruje do 30 obra¿eñ z tego typu jutsu. Chakra:20 Kondycja: 20 Wymagania: NinJutsu: 9 Wytrzyma³o¶æ: 10 Kondycja: 10 Ranga:[ D ]
Souken-to Technika podobna do pierworodnego Soukena, z t± ró¿nic±, ¿e pozwala na unikniêcie obra¿eñ od ataku typu Ninjutsu. (do 35 obra¿eñ) Chakra:30 Kondycja: 40 Wymagania: Ninjutsu 19, Wytrzyma³o¶æ 13, Kondycja 14 Ranga:[ C ]
Osore orinpikku Ulubiona technika i jedyna technika bojowa Oni. U¿ytkownik wpada w amok. Skóra przybiera kszta³t zbroi, tworz±c niesamowicie silny pancerz.Walcz±cy wyprowadza ataki z niesamowit± si³±, a u jego przeciwników rodzi siê strach. Wymaga trzeciego poziomu Gyutto. (Poch³ania do 40 obra¿eñ, ka¿dego typu.) Chakra:50 Kondycja:60 na ture Obra¿enia: Broñ * 3 na ka¿dego przeciwnika Wymagania: NinJutsu 28, Wytrzyma³o¶æ 25, Kondycja 20, Gyutto III Ranga:[ B ]
Osore orinpikku Bakemono no Jutsu Dziêki tej technice klanowicz mo¿e zapanowaæ, nad amokiem, w który wpada podczas u¿ycia Osore.U¿ytkownik po opanowaniu ostatniego poziomu swojej zdolno¶ci zostaje zapieczêtowany przez g³owê klanu.Lider zapieczêtowuje odpowiednie 2 punkty na czole, co sprawia, ¿e umys³ cz³onka klanu nie poddaje siê otêpieniu, podczas u¿ywania Osore.U¿ytkownik w dwóch palcach;wskazuj±cym i ¶rodkowym zbiera chakrê, poprzedzaj±c t± czynno¶æ sekwencj± pieczêci.Nastêpnie na jego palcach pojawiaj± siê znaki pieczêci, które nak³ada na odpowiednie punkty na czo³o cz³onka klanu. Chakra:70 Obra¿enia:brak W³a¶ciwo¶ci: U¿ytkownik mo¿e zapanowaæ nad sza³em podczas u¿ywania Osore. Wymagania: NinJutsu 36, Kch 25, Psychika 20, Osore orinpikku, Lider Klanu. Ranga:[ A ]
|