Hyuga
Klan ten istnieje w wiosce li¶cia od samego pocz±tku, czyli po okresie wielkich wojen ninja. Wielu cz³onków rodziny posiad³o styl walki, zwany „miêkk± piê¶ci±”. Jego zalet± jest to, ¿e zawsze gdy zostaje poprawnie u¿yty powoduje wielkie, czasem nie odwracalne szkody w organizmie przeciwnika. Dzieje siê tak dlatego, ¿e ten styl walki polega na atakowaniu organów wewnêtrznych przeciwnika, których przecie¿ w ¿aden sposób nikt nie jest w stanie wytrenowaæ aby by³y silniejsze. Jakby tego by³o ma³o Hyuga posiedli unikatowe Doujutsu „Byakugan” które mog± zobaczyæ niemal wszystko. Za ich pomoc± cz³onkowie rodziny potrafi± wypatrzyæ przeciwnika z du¿ych odleg³o¶ci i od razu oceniæ jego s³aby punkt. Ich wzrok jest ch³odny i przeszywaj±cy w dos³ownym tego s³owa znaczeniu. Wielu przeciwników ju¿ na sam widok ich spojrzenia jest przera¿onych. Spogl±daj±c w karty historii tego klanu trzeba wspomnieæ, i¿ od pocz±tków powstania w rodzinie nasta³ konflikt który podzieli³ klan na dwie „ga³êzie”. G³ówna ga³±¼ sk³ada³a siê tylko i wy³±cznie z Shinobi’ch którzy odziedziczyli najwiêksz± moc. Za¶ pozostali urodzeni w klanie Hyuga nale¿eli do pobocznej ga³êzi rodziny która mia³a dopilnowaæ, aby ich silniejszym braciom nic siê nie sta³o. Poboczna ga³±¼ rodziny zawsze by³a ¼le traktowana. W koñcu zaczê³o dochodziæ do zabójstw miedzy cz³onkami rodziny, wiêc g³ówna czê¶æ rodziny na³o¿y³a na pozosta³ych cz³onków klanu przeklêt± pieczêæ, która sprawi³a ¿e mogli oni u¶mierciæ swych bli¼nich gdy tylko zagra¿a³o by im z ich strony jakie¶ niebezpieczeñstwo. Pieczêæ która zosta³a aktywowana niszczy³a komórki mózgowe osoby która j± nosi³a, co powodowa³o natychmiastow± ¶mieræ. Utrudnia³a równie¿ u¿ycie Byakugana, jedynym sposobem na pozbycie siê jej by³a ¶mieræ. Niszcz±c komórki mózgowe pieczêc nie pozwala³a na przejecie przez nikogo tajemnicy o Byakugan’ie. Wszyscy Hyuga uwa¿ani s± w wiosce za bardzo silnych ninja, dlatego te¿ czuj± siê oni lepsi od innych i czêsto pokazuj± to swoim zachowaniem, wywy¿szaj±c siê ponad innych. Rodzina ta posiada równie¿ wiele tradycji, jedn± z nich jest strój w którym chodz± na co dzieñ. Sk³ada siê on zawsze z jasnego kimona, na które najczê¶ciej zak³ada siê haori w ciemniejszym odcieniu. Ka¿dy cz³onek klanu nosi równie¿ ciemne d³ugie w³osy, najczê¶ciej rozpuszczone. Siedziba klanu rozlokowana zosta³a na najdalej wysuniêtym pó³nocno – zachodnim punkcie wiosk.
Kekkei Genkai: Byakugan – Bia³e Oczy
Modyfikatory: +5 Szybko¶æ +5 Zwinno¶æ
Doujutsu: Cz³onkowie klanu posiedli jedn± z legendarnych technik wzrokowych zwan± Byakugan.Zwiêksza on zdolno¶æ ich wzroku tak bardzo, ¿e Hyuga potrafi± widzieæ na dalekie odleg³ó¶ci, nawet widzieæ przez przedmioty, czy cia³a ludzi dzieki czemu widz± ich chakrê i tenketsu ( mikroskopijne otwory w ciele ka¿dego u¿ytkownika chakry.S³u¿± one do wyprowadzania chakry na zewn±trz organizmu ).Ma³o tego Hyuga potrafi± tak¿e widzieæ wszystko co siê dzieje do oko³a nich, bez konieczno¶ci obracania g³ow±.
Byakugan "Bia³e Oczy" Na codzieñ oczy Hyuga s± bia³e, bez ¼renic.Ale po aktywowaniu Doujutsu ¼renice staj± siê bardziej wyraziste, a same oczy i skronia pokrywaj± siê mnóstwem ¿y³.Dzieje siê tak z powodu momentalnie zwiêkszonego dop³ywu chakry do oczu.Po aktywowaniu Byakugan umo¿liwia cz³onkom klanu kilka rzeczy.Widzenie do oko³a siebie ( poza jednym jedynym martwym punktem z ty³u g³owy który jest jedyn± s³abo¶ci± Doujutsu ), na niewielkim dystansie.Pozwala widzieæ przez dowolne obiekty, oraz jest on w stanie ukazaæ przep³yw chakry wroga i oceniæ jego pracê. Chakra: 20 na Aktywowanie, 10 na utrzymanie efektu co turê. Dzia³anie: Pole widzenia Byakugana wynosi liczbê pkt naszych zmys³ów *2.Widzimy przez ¶ciany, przedmioty itp.Widzimy uk³ady chakry, chakrê przeciwnika, oraz mo¿emy mniej wiêcej okre¶liæ jej ilo¶æ. Wymagania: Kontrola Chakry 9, Zmys³y 8 Ranga: [ D ]
Byakugan no Sukyan "Skanowanie Byakugana" Byakugan posiada zdolno¶æ do "skanowania” terenu znajduj±cego siê w du¿ych odleg³o¶ciach od Hyuuga. Kosztem widzenia doko³a, mog± oni "przeskanowaæ" w dowolnym kierunku okolice. Wówczas ma siê wra¿enie, jakby b³yskawicznie przemieszcza³o siê w wybranym kierunku. W ka¿dej chwili mo¿na siê zatrzymaæ, by lepiej zbadaæ interesuj±cy obszar. Nie trzeba „wracaæ” wzrokiem, gdy ju¿ siê skoñczy ogl±danie. Wystarczy, ¿e Huuga przerwie technikê i jego wzrok wraca z powrotem. Wad± techniki jest to, ¿e gdy bada siê za jej pomoc± tereny nie widaæ, co siê dzieje przy samym u¿ytkowniku. Chakra: 20 na turê Dzia³anie: Mo¿emy zobaczyæ teren oddalony o liczbê pkt naszych zmys³ów *100. Wymagania: Kontrola Chakry 15, Zmys³y 11 Ranga: [ D ]
Techniki klanowe:
"Pole Wró¿by" Walcz±c stylem Juuken, Hyuga u¿ywaja jako odno¶nika „Pola Wró¿by”. Sk³ada siê ono z trzech okrêgów kolejno o promieniu 2, 4, 8 metrów. Do póki przeciwnik znajduje siê w ich obrêbie wszystkie ataki klanu s± celniejsze. Dzia³anie: + 15% do szansy trafienia przeciwnika Wymagania: Taijutsu 5, Inteligencja 7 Ranga: [ E ]
Juuken "Miêkka Piê¶æ" Styl walki Juuken pozwala cz³onkom klanu na blokowanie tenketsu i przep³ywu chakry przeciwnika.Dziêki Byakugan potrafi± precyzyjnie okre¶liæ po³o¿enie wszystkich tenketsu w ciele, a Juuken ³±czy w sobie niezwykle precyzyjne uderzenia opuszkami palców dodatkowo wzmacniane poprzez chakrê u¿ytkownika.Miekka piê¶æ to tak¿e bardzo niebezpieczna broñ dla organów wewnêtrznych przeciwnika.Narz±dy takie jak: serce, w±troba, nerki, p³uca itp. mog± zostaæ znacznie uszkodzone. Chakra: 5 na cios Kondycja: 2 na cios Obra¿enia: 1k12 na cios Dzia³anie: Oprócz zwyk³ych obra¿eñ od Taijutsu, technika blokuje równie¿ przep³yw chakry przeciwnika, w niektórych miejscach. Wymagania: Taijutsu 9 , Kontrola Chakry 8, Byakugan Ranga: [ D ]
Hakkeshou Kaiten "Wir Wró¿by" Jest to trudna technika, mo¿liwa do wykonania tylko przez cz³onków klanu Hyuuga. Polega na wypuszczeniu chakry z ca³ego cia³a, co umo¿liwia zatrzymanie ataku przeciwnika. Nastêpnie na bardzo silnym obracaniu siê, dziêki czemu tworzy siê wir z chakry, który odbija ciosy i rani przeciwnika. Chakra: ile damy Kondycja: 40 Obra¿enia: 1k10 przy bezpo¶rednim kontakcie wiru z przeciwnikiem. Dzia³anie: Oprócz zwyk³ych obra¿eñ, technika blokuje równie¿ ataki przeciwnika.( Redukcja obra¿eñ wynosi dana chakra *5.Je¶li obra¿enia z ataku przeciwnika przekraczaj± t± liczbê atak przebija siê przez wir i raniu Hyuge ). Wymagania: Kontrola Chakry 20, Szybko¶æ 10, Zmys³y 10 Ranga: [ C ]
Hakke Kuushou "Pole Wró¿by, Powietrzna D³oñ" Po³±czenie Taijutsu i Ninjutsu, polegaj±ce na skoncentrowaniu chakry w d³oni i pchniêciu ni± przeciwnika, który zostaje odepchniêty przez niewidzialne fale chakry. Chakra: 80 Kondycja: 20 Obra¿enia: 6k10 Dzia³anie: Odrzucenie wroga na kilka metrów do ty³u. Wymagania: Ninjutsu 27, Taijutsu 20, Kontrola Chakry 30 Ranga: [ B ]
Hakke Rokujuuyonshou "Pole Wró¿by, 64 Uderzenia" Technika wykonywana przy udziale Byakugana i Jyukena. U¿ytkownik atakuje 64 g³ówne wyloty chakry przeciwnika, który stoi w zasiêgu jego wró¿by. Najpierw zadaje dwa ciosy, potem cztery, osiem, szesna¶cie, trzydzie¶ci dwa i wreszcie sze¶ædziesi±t cztery. Po takiej serii ciosów przeciwnik nie mo¿e siê ruszaæ, ani tym bardziej urzywaæ swojej chakry.W tedy staje siê praktycznie bebronny i ³atwy do pokonania. Chakra: 160 Kondycja: 110 Dzia³aniet: Daje przeciwnikowi stan Uszkodzony uk³ad przep³ywu chakry. Wymagania: TaiJutsu 30, Zwinno¶æ 30, Szybko¶æ 30, Juuken, aktywowany Byakugan Ranga: [ A ]
Todome Precyzyjny atak, najczê¶ciej ostateczny. Polega na skupieniu w jednej z d³oni sporej ilo¶ci chakry, nastêpnie zadaniu celnego ciosu w serce przeciwnika, aby go zabiæ. Chakra: 160 Kondycja: 50 Obra¿enia: ( Kontrola Chakry* 3 ) Wymagania: Kontrola Chakry 40, Zrêczno¶æ 50, znajomo¶æ Juuken, aktywowany Byakugan Ranga: [ A ]
Hakke Hyakunijuuhachishou "Pole Wró¿by, 128 Uderzeñ" To jutsu jest lepsz± wersj± Hakke Rokujuuyonshou. Tym razem u¿ytkownik nie zadaje 64 ciosów, tylko 128. Poziom tej techniki jest wy¿szy, co za tym idzie, ninja te¿ musi byæ silniejszy. Nie wielu ludziom dane jest j± wykonaæ. Przeciwnik, który zosta³ zaatakowany Hakke Hyakunijuuhachishou ma nik³e szanse na prze¿ycie.Bez natychmiastowej pomocy zdolnego medyka umiera w przeci±gu kilku chwil.Nawet je¶li jakim¶ cudem prze¿yje prawdopodobnie nigdy nie bêdzie ju¿ w stanie u¿yæ swojej chakry. Chakra: 240 Kondycja: 190 Dzia³anie: Daje przeciwnikowi stan Trwale uszkodzony uk³ad przep³ywu chakry. Wymagania: TaiJutsu 60, Zwinno¶æ 45, Szybko¶æ 40, Juuken, aktywowany Byakugan Ranga: [ S ]
|