NinJutsu
Raiton
Ranga E
[img][/img] Raiton Saisei Denka "Element Elektryczności: Wytworzenie ładunku elektrycznego" Podstawa w kontrolowaniu elektryczności.Użytkownik może wytworzyć z własnej chakry ładunek elektryczny o różnym natężeniu ( w zależności od zaawansowania postaci ustala MG ), następnie zaatakować nim wroga, lub użyć go w jeszcze inny sposób. Chakra: 20 na stworzenie, 10 na turę ( za kontrolę nad stworzonym ładunkiem ) Obrażenia: 1k6 na atak, daje 80% szansy na stan porażony. Wymagania: Ninjutsu 7 , Kontrola chakry 8, Koncentracja 8, Ranga: [ E ]
Ranga D
[img][/img] Chuusuusei Biribiri Jest to coś w stylu impulsu elektrycznego, który po zetknięciu z nerwem znajdującym się z tyłu głowy, unieruchamia ofiare. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą. Chakra: 15 Obrażenia: 1k10, stan przestawienia nerwów przez kilka tur Wymagania: NinJutsu 7, Zwinność 4 Ranga [ D ]
[img][/img] Raiseishi Technika polega na nasyceniu broni elektrycznością, dzięki czemu każdy kontakt żywego ciała z taką bronią będzie oznaczać porażenie i szok, a także, dodatkowe obrażenia. Chakra: 10 na turę Obrażenia: +1k8 Wymagania: NinJutsu 6, Kontrola Chakry 10 Ranga [ D ]
[img][/img] Raikyuu W powietrzu kumuluje się energia elektryczna, która formuje okrągłą kulę elektryczną. Chakra: 25 Obrażenia: 1k10 Wymagania: NinJutsu 14, Kontrola chakry 16 Ranga [ D ]
Ranga C
[img][/img] Gufutenka Polega na wytworzeniu w dłoniach/dłoni błyskawicy, którą potem można cisnąć we wroga. Chakra: 20 Obrażenia: 3k8 Wymagania: NinJutsu 16, Kontrola Chakry 10 Ranga [ C ]
[img][/img] Raizou Ikazuchi no Kiba Atak wyładowaniami elektrycznymi, który może rozdzielać się na mniejsze elektrowstrząsy. Ilość pomniejszych wstrząsów: 1k12 Chakra: 40 Obrażenia: 2k8, na wstrząs Wymagania: NinJutsu 16 Ranga [ C ]
[img][/img] Rai no Tate Przed ręką użytkownika pojawia się elektryczna tarcza, broniąca przed atakami. Chakra: 40 Obrażenia: 1k20, absorbuje 2k12 Wymagania: NinJutsu 18, Kontrola Chakry 14 Ranga [ C ]
Ranga B
[img][/img] Raizou Senpuu no Jutsu Polega na wytworzeniu kilku małych, elektrycznych wirów. Chakra: 60/sztuka Obrażenia: 4k10 Wymagania: NinJutsu: 22, Kontrola Chakry: 17 Ranga [ B ]
[img][/img] Ikazappu Polega na wytworzeniu w dłoni małej błyskawicy, która formuje się w kulę. Trzeba nią zaatakować z bliska. Kula paraliżuje ciało i zadaje obrażenia. Chakra: 120 Obrażenia: 3k20 Wymagania: NinJutsu 24, Kontrola Chakry 20, Zwinność 10 Ranga [ B ]
[img][/img] Raiginken Polega na wytworzeniu elektrycznego miecza, który razi wszystko w swoim zasięgu, oprócz właściciela. Chakra: 70 Obrażenia: +1k20 Wymagania: NinJutsu 26, Kontrola Chakry 27, GuJutsu 8 Ranga [ B ]
[img][/img] Matatenka W namierzone przez użytkownika miejsce/cel z nieba lecą piruny. Chakra: 80 Obrażenia: 3k20 Wymagania: NinJutsu 26 Ranga [ B ]
[img][/img] Rai Tate no Kireme Po uprzednim urzyciu Rai no Tate, możemy wysłać tarczę do przodu (w linji prostej), aby staranowała i poraziła wrogów. Chakra: 50 Obrażenia: 3k20 Wymagane: NinJutsu 27, Rai no Tate Ranga [ B ]
[img][/img] Raigeki no Yoroi Pancerz z wyładowań elektrycznych chroniący postać. Nie tylko broni przed atakami, ale także zadaje obrażenia każdemu wrogowi, który się z nim zetknie. Chakra: 80 Obrażenia: Wróg, gdy dotknie 2k20 Wymagania: NinJutsu 30 Ranga [ B ]
Ranga A
[img][/img] Rairyuu no Tatsumaki Potężna technika elektryczności. Użytkownik zaczyna obracać się wokół własnej osi, tworząc trąbę powietrzną z wyładowań elektrycznych, przyjmującą kształt smoka. Technika wymaga tak ogromnych nakładów energii elektrycznej, że jest możliwa do wykonania praktycznie tylko podczas burzy. Silniejsi shinobi wytwarzają go tylko z chakry Chakra: Normalnie 160, W czasie burzy 90 Obrażenia: Od smoka 3k50, Od tornada 4k20 Wymagania: NinJutsu 31, Kontrola Chakry 20 Ranga [ A ]
[img][/img] Raikiri/Chidori Jutsu sięgające granicy zakazanego, jest bowiem bardzo silne i ryzykowne, ponieważ można go użyć tylko 2-3 razy dziennie. Pochłania bardzo dużo chakry. Użytkownik charakterystycznie układa ręce, jedna podtrzymuje drugą. Po wykonaniu odpowiednich pieczęci, wokół ręki gromadzi się chakra, przybierająca postać wyładowań elektrycznych. Technika ta jest w stanie przedrzeć się prawie przez wszystko. Chakra: 150 Obrażenia: 3k50 Wymagania: NinJutsu 30, Kontrola Chakry 40, Zręczność 15, Szybkość 25 Koszt nauczenia: 5 [ A ]
Ranga S
Chidori Nagashi
Rozwinięcie Chidori. Tym razem chakra, zmieniająca się w wyładowania wychodzi z całego ciała, dzięki czemu nie można do nas podejść, jeśli nie chce się zostać porażonym. Technika tworzy wokół nas pole wyładować elektrycznych o promieniu 3 metrów. Chakra: 220 Obrażenia: 5k50, od pola do 3 metrów - 4k50 Wymagania: NinJutsu: 46, Kontrola Chakry 42 Ranga [ S ]
|