NinJutsu
Doton
Ranga E
Doton Jishin no Ugoki "Element ziemi: Ruchy sejsmiczne" Bazowa technika z elementu ziemi.Dzięki niej użytkownik jest w stanie wytworzyć ruchy sejsmiczne ( trzęsienie ziemi ) o nie dużej sile, na obszarze o średnicy 40m. Chakra: 25 Działanie: Technika jest w stanie powalić wielu przeciwników, oraz przerwać ich akcję, czy ataki. Wymagania: Ninjutsu 7 , Kontrola chakry 8, Koncentracja 8, Ranga: [ E ]
Ranga D
Doton, Kawarimi no Jutsu Jest to jedna z odmian Kawarimi no Jutsu. Polega ona na tym, że użytkownik po skupieniu chakry,rozpada się na tysiące odłamków ziemi, przez co jest w stanie uniknąć potężnych ataków, aby po chwili wrócić do swojego oryginalnego kształtu. Chakra : 15 Wymagania: Ninjutsu 6, szybkość 6 Ranga [ D ]
Doton, Doro Kawarimi no Jutsu Następna podmiana ciała, tym razem jednak trzeba wykonać ją błyskawicznie. Technika polega na zamianie swojego ciała, na błoto, co uniemożliwia potencjalnemu przeciwnikowi, zaatakowanie nas. Po uniemożliwionym ataku, możemy wrócić do własnej postaci. Chakra : 25 Wymagania: Ninjutsu 8, szybkość 7 Ranga: [ D ]
Doton, Daichi Teiraku no Jutsu Technika ta polega na przyłożeniu rąk do ziemi, następnie wysłaniu do niech odpowiednio dużej ilości chakry, przez co ziemia na wprost nas ulega zapadnięciu. Chakra : 30 Obrażenia: 1k10 Wymagania : Ninjutsu 12, Kontrola chakry 14 Ranga [ D ]
Doton, Doro Bunshin no Jutsu Technika polegająca na stworzeniu klona z błota. Taki klon posiada 1/10 siły stwórcy, potrafi używać tych samych technik co jego pierwowzór, ponadto jeśli zostanie zniszczony, wybucha na krótkim dystansie zasłaniając widok, może także zranić przeciwnika, zadając mu niewielkie obrażenia. Chakra: 20 na klona Obrażenia: 1k10 Wymagania: Ninjutsu 12, Kontrola chakry 8 Ranga [ D ]
Hiru Masshou, Bouka no Jutsu Technika, polegająca na skupieniu chakry w wybranej części ciała, co powoduje jej stwardnienie. Efekt wygląda następująco : Wykonujący technikę potrafi zmienić jedną z części swego ciała w twardą skałę, co uniemożliwia atak przeciwnikowi. Chakra: 20 na jakąś część ciała Wymagania: Ninjutsu 13, Kontrola chakry 10 Ranga [ D ]
Doton, Sanseki Seisha Za pomocą tej techniki, użytkownik zamienia swoje ciało w toczący się głaz. Chakra: 40 Obrażenia: 2k10 Wymagania: Ninjutsu 15, Wytrzymałość 8 Ranga [ D ]
Doton, Doroku Gaeshi Użytkownik wyrywa płat ziemi, wysyłając do niego chakrę, aby ten stał się jeszcze twardszy. Taki płat ziemi, służy do zasłonięcia się przed wieloma atakami. Chakra: 15 Wymagania: Ninjutsu 14, Siła 10 Ranga [ D ]
Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu Technika banalna w wykonaniu, a potrafi zatrzymać nawet bardzo silnego przeciwnika. Technika polega na schowaniu się pod ziemią, po czym skierowaniu na cel i złapanie go za nogę, aby szybkim ruchem przeciągnąć go na nasze miejsce, dzięki czemu zostaje on unieruchomiony, a z pod ziemi wystaje mu tylko głowa. Chakra: 25 Działanie: Unieruchamia cel na kilka tur. Wymagania: Ninjutsu 12, Szybkość 10, Zręczność 8 Ranga [ D ]
Ranga C
Doton, Doryuudan no Jutsu Technika polegająca na utworzeniu z błota, głowy smoka, po czym wystrzeleniu z jego pyska serii błotnych twardych kul, potrafiących zranić ciało przeciwnika. Chakra: 35 Obrażenia: 1k8 na pocisk Wymagania: Ninjutsu 16, Kontrola chakry 10 Ranga [ C ]
Yahumuki no Jutsu Ciekawa technika, pomocna zarówno w ucieczce jak i w bezpośrednim starciu. Użytkownik powoduje, że kamienie wokół niego zaczynają unosić się i szaleć do okoła przeciwnika. Chakra: 30 Działanie: Oślepienie, obrażenia 1k12 Wymagania: Ninjutsu 16, Kontrola chakry 13 Ranga [ C ]
Doton, Doryuu Taiga no Jutsu Technika polegająca na zaatakowaniu przeciwnika błotną lawiną, jest to w głównej mierze technika unieruchamiająca. Chakra: mała lawina 40 średnia 45 duża 60 gigantyczna 75 Działanie: Błoto oblewa przeciwnika spowalniając jego ruchy, zastygłe błoto unieruchamia go na dobre, tworząc twardą skorupę. Wymagania: Ninjutsu 17, Kontrola chakry 14 Ranga [ C ]
Doton, Doryo Dango Technika podobna do "Doton, Doroku Gaeshi" Jednak tym razem płat ziemi jest większy i możemy nim cisnąć we wroga. Chakra: 40 Obrażenia: 2k10 Wymagania: Ninjutsu 17,Siła 26 Ranga [ C ]
Ranga B
Doton, Yado Kuzushi Technika polega na zawaleniu typowo kamiennej konstrukcji. Technika szybka i wygodna w wykonaniu, potrzeba przy niej użyć tylko pieczęci Tygrysa. Chakra: mała k. 40 średnia k. 55 duża k. 65 gigantyczna k. 80 Działanie: Zawalenie się kamiennej konstrukcji Wymagania: Ninjutsu 21 Kontrola chakry 16 Ranga [ B ]
Doton, Doryuu Heki Wykonujący składa kilka pieczęci, po czym wypluwa przed siebie małą ilość błota. Następnie skupiając chakrę, formuje z niego wielką skałę, która służy jako tarcza. Chakra: 80 Wymagania: Ninjutsu 23 Kontrola chakry 16 Ranga: [ B ]
Doton, Daijigoku no Jutsu Użytkownik przykładając ręce do ziemi, wysyła chakrę w obrane przez siebie miejsce, w którym zaczyna formować się wir błotny, który natychmiast zaczyna pochłaniać stojące na nim przedmioty, czy osoby. Chakra: 70, + 10 co 1 metr Wymagania: Ninjutsu 27 Kontrola chakry 17 Ranga [ B ]
Ranga A
Doton, Yomi Numa Technika zmieniająca podłoże, w gęste bagno, pochłaniające dosłownie wszystko. Chakra 90 Działanie: Wszystko co znajduje się na terenie bagna, zostaje pochłonięte. Wymagania: Ninjutsu 32 Ranga: [ A ]
Doton, Retsudo Tenshou Przyłożenie rąk do ziemi powoduje trzęsienie ziemi na danym obszarze. Chakra 100 i wzwyż ( zależy od stopnia ) Działanie: Powoduje natychmiastową dekompozycję podłoża. Teren niszczy się w szybkim tempie Wymagania: Ninjutsu 35 Ranga [ A ]
Doton, Kekai - Dorou Doumu Technika polega na uwięzieniu przeciwnika/przeciwników w ziemnej kuli. Konstrukcja jest wzmacniana przez chakrę użytkownika. Wadą techniki jest to, że wykonujący musi cały czas dotykać kopuły dłonią. Następną wadą są najbardziej oddalone od użytkownika miejsca, do których jego chakra ledwo dochodzi. Chakra 150 Wymagania: Ninjutsu 35 Kontrola chakry 25 Ranga [ A ]
Ranga S
Doton Gansetsukon Technika wymagająca wielkiej zręczności oraz kontroli chakry, ponadto jest zakazana przez wysoki stopnień zagrożenia. Użytkownik przekazując chakrę do ziemi, jest w stanie wytworzyć sobie broń. Technika ma także drugie oblicze, użytkownik przekazując chakrę do ziemi, potrafi wyłonić z niej tysiące ostrych jak igła kolców, atakujących wroga. Chakra 120 i wzwyż, w zależności od długości broni i jej kształtu. Wymagania: Ninjutsu 40 Ranga [ S ]
Doton, Kouseki Jouji no Jutsu Idealna osłona ciała przed atakami wroga. Polega na pokryciu własnego ciała, najtwardszymi minerałami znajdującymi się w ziemi. Zbroja potrafi przybrać kształt, jaki tylko wyobraża sobie użytkownik. Chakra: 180 Działanie: Zbroja podwyższa nasz atak o + 10 Wymagania: Ninjutsu 44 Kontrola chakry 27 Ranga: [ S ]
Doton, Doryuu Katsu Technika pozwala nam dowolnie manipulować terenem wokół nas. Jednak tyczy się to tylko ziemi. Użytkownik potrafi wytworzyć wokół siebie niezliczoną ilość labiryntów, wąwozów, jaskiń itp. Chakra: ( Minimum 250 ) Wymagania: Ninjutsu 50 Kontrola chakry 30 Ranga [ S ]
|