Kenji - 2011-04-10 12:59:49

NinJutsu

Suiton

Ranga E


Suiton Ekitai Seigyo
"Element wody: Kontrola nad cieczą"

Daje możliwość podstawowego kontrolowania ciekłych substancji.
Użytkownik może manipulować wodą ze zbiorników takich jak rzeki, jeziora itp. oraz innymi ciekłymi substancjami.Może kreować z nich np. macki czy inne twory.Im większa biegłość użytkownika tym więcej wody można kontrolować.Technika jest wstępną umiejętnością do opanowania bardziej zaawansowanych technik.
Chakra: 10 na turę ( dokładną ilość kontrolowanej wody ustala MG jeśli jest to potrzebne )
Wymagania: Ninjutsu 7 , Kontrola chakry 8, Koncentracja 8,
Ranga: [ E ]

Ranga D

Suiton, Mizuranppa no Jutsu
Technika polega na stworzeniu w ustach wody, która wypuszcza się z ust w postaci strumienia.
Chakra: 20
Obrażenia: 3k6
Wymagania: NinJutsu 9, Kontrola Chakry: 8
Ranga [ D ]


Mizu Bunshin no Jutsu
Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły wykonującego, nie potrafi również używać technik właściciela.( 1/10 Hp )
Chakra: 15 na klona
Obrażenia: dzielone przez 2
Wymagania: NinJutsu 9, Kontrola Chakry 10
Ranga [ D ]

http://i55.tinypic.com/14w3q8i.jpg
Suiton, Sensatsu Suishou


By skorzystać z tej techniki wymagana jest woda. Postać składa odpowiednie pieczęcie, po czym uderza stopą w kałużę. Unosi się ona do góry, a po chwili zamienia się w ogrom wodnych senbonów, które lecą na przeciwnika ze wszystkich stron.
Chakra: 40
Obrażenia: 8k4
Wymagania: NinJutsu 15, Kontrola Chakry 8
Ranga [ D ]

Suiton Kuchyiose no Kouu
Jak powiedzieli by niektórzy technika mało przydatna. Ninja po wykonaniu paru pieczęci jest w stanie wywołać deszcz. Mimo małego zkaresu zastosowania, technika nie raz przydatna.
Chakra: 25
Wymagania: Ninjutsu 15
Ranga [ D ]


http://i55.tinypic.com/2lcutlx.jpg
Mizutensou no Jutsu


Pozwala ukryć ciało w wodzie, jakkolwiek mało by jej nie było.
Np. Kałuża, szklanka.
Chakra:20
Wymagania:NinJurtsu 15, Kontrola chakry 10
Ranga[ D ]

Kiri Gakure no Jutsu ( Dostępne tylko dla graczy Kiri Gakure )
Technika polega na stworzeniu dużych ilości mgły, która zmniejsza widoczność przeciwnika. Gęstość mgły jest kontrolowana przez użytkownika, tak aby uniemożliwić przeciwnikowi atak.
Chakra: ile włożymy ( minimum 35 )
Wymagania: NinJutsu 14, Kontrola chakry 12
Ranga: [ D ]

Ranga C

Suiton, Suikoudan no Jutsu
Polega na uderzeniu w przeciwnika skoncentrowanym strumieniem wody. Aby ją wykonać shinobi musi znajdować się blisko zbiornika wodnego. Takim pociskiem można kierować dowolnie.
Chakra:30
Obrażenia: 4k8
Wymagania: NinJutsu 16, woda w pobliżu
Ranga [ C ]


Suiton: Suishuu Gorugon
Shinobi tworzy wodnego węża, który niczym prawdziwy wije się, oplata przeciwnika, kasa i zaciekle atakuje.
Technikę tą bardzo często wykorzystuje się do unieruchomienia przeciwnika, przed wykonaniem ostatecznego ciosu.
Chakra: 45
Obrażenia: 1k10 na atak
Wymagania: Ninjutsu 18, Kontrola chakry 20
Ranga: [ C ]


"Suiton: Mizu Hiki
Element wody: Wodna Protekcja"
Podczas gdy wykonawca techniki kumuluje chakre by zamienić ją w wode, w okół niego zaczyn zachodzić podobna reakcja.
Na zewnątrz jego ciała powstaje wodna tarcza pulsująca wokół ciała użytkownika.
Z tym że w zależności od jego siły tarcza może okazać się lekkim strumieniem, lub potężną ścianą wody zatrzymującą wszystkie ataki.
Chakra: minimum 40
Działanie: Blokuje, lub nawet całkowicie przyjmuje na siebie obrażenia ataków przeciwnika.
Wymagania: Ninjutsu 20, Koncntracja 16
Ranga: [ C ]


Suirou no Jutsu
Zamknięcie przeciwników w wodnym więzieniu. Uwięzieni przeciwnicy są zdani na los wykonawcy, lub swoich kompanów. Po dłuższym czasie bez pomocy duszą się i umieraja.
Chakra: 35 na użycie, 10 co ture na utrzymanie
Obrażenia: 15 na ture
Wymagania: NinJutsu 20, Kontrola Chakry 18
Ranga [ C ]


Sution, Suijinheki
Technika polega na wytworzeniu pod sobą ściany z wody. Aby wykonać technikę, trzeba być w bardzo bliskim miejscu od wody. Osłona dobra przeciwko techniką Katon oraz słabszym TaiJutsu.
Chakra: 45
Wymagania: NinJutsu 18, Kontrola chakry 20, Woda w pobliżu
Ranga [ C ]


Suiton, Mizuhame Nabara
Po zawiązaniu kilku pieczęci użytkownik wypluwa z ust kleistą substancję, która unieruchamia wszystko, czego dotknie.
Chakra: 40
Wymagania: NinJutsu 17, Kontrola Chakry 16
Ranga [ C ]


Suiton, Suiei no Jutsu
Technika polega na wytworzeniu z wody fali, którą dowolnie sterujemy. Fala nie jest za duża. Główne zastosowanie tej techniki, to szybki transport (serfujemy na niej)
Chakra: 60
Wymagania: NinJutsu 16, Kontrola Chakry 15
Ranga [ C ]


Suiton Mizu Hengen
Bardzo przydatna technika obronna spod znaku wody. Głównie wykorzystywana do obrony przed atakami z elementu ognia. Shinobi składa pieczęcie a jego ciało na krótki okres czasu zamienia się w wodę. Dzięki temu nawet najgroźniejszy atak z użyciem ognia, kończy się fiaskiem.
Chakra: 65
Wymagania: NinJutsu 18 Kontrola Chakry 27, Szybkość 12
Ranga [ C ]

Suiton: Suitate
Technika polega na stworzeniu tarczy z wody o średnicy dwóch metrów.
Wodna zasłona powstrzymuje wszelaką broń miotaną, oraz osłabia ataki przeciwników.
Chakra: 55 na użycie, 30 na utrzymanie co ture.
Działenie: Powstrzymuje impet uderzenia bronią miotaną, oraz wszelaką inną bronią. Redukuje obrażenia od niezbyt silnych ataków o 50 %.
Wymagania: Ninjutsu 24, Kontrola chakry 26
Ranga: [ C ]

Ranga B

"Suiton: Suihebidan
Element wody: Wodny Wężowy Pocisk"
Wykonawca wytwarza z wody sporej wielkości głowę węża które z zawrotną prędkością uderza w przeciwnika.
Technika choć bardzo podobna do "Suiton, Fukadan no Jutsu " to jednak zasadniczo różni się zasięgiem działania. Tutaj możemy zaatakować maksymalnie jednego przeciwnika na raz.
Ponieważ obrażenia zadane przez technikę są dość spore, jest to lubiana i często wykorzystywana technika użytkowników elementu wody.
Chakra: 80
Obrażenia: 4k16
Wymagania: Ninjutsu 25, Koncentracja 18, Szybkość 20
Ranga: [ B ]


Suiton, Daibakufu no Jutsu
Wielkie, wodne tornado, zalewające pole walki. Nie wymaga wody, użytkownik tworzy je ze swojej chakry, lecz gdy jest w pobliżu woda, koszt chakry jest zmniejszony o połowę. Można w nim ukryć bronie.
Chakra: 95
Obrażenia: 4k12
Wymagania: NinJutsu 28
Ranga [ B ]


Suiton, Fukadan no Jutsu
Ulepszona wersja techniki Suikoudan no Jutsu. Wodny pocisk zmienia się w wielkiego rekina, który po zderzeniu z celem powoduje wodną eksplozję.
Koszt Chakry: 85
Obrażenia: 6k10
Wymagania: NinJutsu 25, Suikoudan no Jutsu
Ranga [ B ]


Suiton, Suikabe
Technika ta polega na wypluciu z ust dosyć dużej wodnej fali.
Chakra: 70
Obrażenia: 6k10
Wymagania: NinJutsu 24, Kontrola Chakry 28
Ranga [ B ]


Suiton: Bakuryuu
Technika polega na wytworzeniu bardzo silnego i rwącego prądu np. w rzece, czy nawet w sztucznym zbiorniku wodnym.
Bardziej doświadczeni Shinobi, potrafią nawet kierować prądem morskim. Technika okazuje się kluczowa, kiedy walczymy z przeciwnikiem pod wodą, lub uda nam się uwięzić go pod taflą wody.
Chakra: 60 na turę.
Obrażenia: 10k4 na turę ( Duszenie )
Wymagania: Ninjutsu 25, Kontrola chakry 27
Ranga: [ B ]


"Suiton Tabenami
Element wody: Wzmożona ochrona"
Bliźniacza siostra techniki"Suiton: Mizu Hiki", jest jej silniejszym odpowiednikiem.
Teraz użytkownik jest w stanie chronic się taką ilością wody , na jaką tylko pozwala mu jego chakra i otoczenie, dodatkowo dzięki lepszej kontroli tego żywiołu użytkownik jest w stanie oprzec się potężniejszym atakom przeciwnika.
Chakra: 75
Działanie: Blokuje, lub nawet całkowicie przyjmuje na siebie nawet do 80 obrażeń, podczas jednego ataku.
Wymagania: Ninjutsu 33, Koncentracja 27
Ranga: [ B ]


Suiton: Taran no Mizu
"Element Wody: Wodny Taran"
Potężny skoncentrowany strumień wody, który jest wstanie przebić się przez grubą ścianę muru.
Często stosowany do powalenia, lub nawet znokautowania przeciwnika.
Siła tego strumienia jest porównywalna z wielką niezwykle rwącą rzeką.
Chakra: 70
Obrażenia:5k10
Wymagania: Ninjutsu 35, Kontrola chakry 30,
Ranga: [ B ]


"Suiton: Suishira
Element wody: Wodne Filary"
Stosunkowo młoda technika opracowane po zakończeniu wielkich wojen Shinobi.
Głównym celem techniki jest utworzenie z wody jednego, lub kilku wysokich filarów, od których można się odbijać i wzbić wyżej niż położenie przeciwnika, następie runąć na niego z całą masą wody.
Technikę również stosuje się do zasłony przed atakami wroga, jednak wszystko zależy od inwencji użytkownika.
Jednak z uwagi na to że powstałe filary nie utrzymują się zbyt długo w górze wszystkie decyzje muszą być błyskawiczne.
Chakra: 65 na filar.
Działanie: Jako technika wspierająca, obronna, czasem ofensywna ( w tedy obrażenia ustala MG ).
Wymagania: Ninjutsu 35, Kontrola chakry 37
Ranga: [ B ]

Ranga A

Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Jest to potężny atak, użytkownik tworzy wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po stworzeniu smok jest wysyłany na przeciwnika.
W tej technice także potrzebujemy źródła wody.
Chakra: 140
Obrażenia: 5k12
Wymagania: NinJutsu 31, Kontrola Chakry 25, woda w pobliżu
Ranga[ A ]


Suiton, Dai Uzumaki no Jutsu
Tworzy na w wodzie wielki wir, który wciąga wszystko do siebie. Jego siła nie pozwala przeciwnikom wypłynąć z powrotem na powierzchnię.
Chakra: 140
Obrażenia: 8k10
Wymagania: NinJutsu 31,Kontrola chakry 28, woda w pobliżu
Ranga [ A ]


Suiton, Goshoku-Zame
Użytkownik wypuszcza z palców pięć rekinów z chakry Rekiny są kontrolowane przez użytkownika. Muszą one znajdować się w wodzie. Rekiny te regenerują drobne uszkodzenia swojego ciała.( mają 140 pkt wytrzymałości )
Chakra: 200
Obrażenia: 10k10
Wymagania: NinJutsu 31, Kontrola Chakry 30
Ranga [ A ]


Suiton: Suiryuuben
Bardzo przydatna technika łącząca w sobie zarówno atak jak i obronę.
Shinobi tworzy wokół siebie wodną kopułę, po czym wystrzela z niej mnóstwo wodnych włóczni, gdy tylko przeciwnik znajdzie się w zasięgu rażenia.
Wodna kopuła w tym czase zabezpiecza użytkownika przed bronią dystansową, a nawet atakami przeciwnika o niezbyt dużej sile.
Chakra: 100 na kopułę, 60 na 10k4 wodnych włóczni.
Działanie: Wodna kopuła pochłania każdorazowo 70 obrażeń od ataków przeciwnika.
Obrażenia: 1k20 od włóczni.
Wymagania: Ninjutsu 39, Kontrola chakry 40, Koncentracja 35
Ranga:[ A ]


Suiton, Suishouha
Shinobi stwarza przed sobą wielką, potężną falę.
Chakra: 180
Obrażenia: 5k20
Wymagania: NinJutsu 42, Kontrola chakry 28
Ranga [ A ]


"Suiton: Mizu Teppoudama
Element wody: Kula Wodnego Pistoletu"
Imponująca technika, która wymaga od wykonawcy ogromnej ilości chakry.
Atak polega na wytworzeniu ściśle skompresowanego pocisku z wodnej chakry który z dużą szybkością zostaje wypuszczony w przeciwnika, lub ich grupę.
Po zetknięciu z oponentem pocisk powoduje sporą eksplozję.
Z racji swych rozmiarów pocisk wytworzony przez użytkownika może zniszczyć dość duży budynek, lub nawet małą część wioski.
Chakra: 200
Obrażenia: 35k8
Wymagania: Ninjutsu 40, Kontrola chakry 40, Koncentracja 32
Ranga: [ A ]


Suiton: Mizu Seme
"Element Wody: Wodne tortury"
Twórcą tej przerażającej techniki był adept znakomitego Shinobi z "Ukrytej Mgły" zwanego "Wodnym Mistrzem".
Niejaki Takumashi Jiro. Początkowo stworzył on technikę do celów przesłuchań, jednak później stosował ją w normalnych regularnych walkach rozsławiając swoje imię.
Sama technika polega na perfekcyjnym kontrolowaniu żywiołu wody.Tylko ci którzy całkowicie oddali się treningom tej strony natury moga ją opanowac.
Użytkownik początkowo tworzy z wody macki którymi unieruchamia, lub oplata wroga. Następnie chcąc wydusić z wroga informacje, lub po prostu zadać mu ból przekazuje chakrę w odpowiednie miejsca tworząc na mackach kolce z wody.
Dzięki chakrze woda nabiera właściwości najostrzejszej broni która może z łatwością przebić ludzkie ciało.
Zaletą techniki jest to że mozna w nią złapać kilku przeciwników na raz i wytwarzać wodne kolce w różnych miejscach ramion, czy też macek powstałych z wody.
Wodne twory można dowolnie modelować wydłużać, zwężać itp.
Chakra: 50 na aktywację, 20 na utworzenie wodnego ramienia, 10 na utworzenie wodnego kolca.
Obrażenia:2k12 na kolec.
Wymagania: Ninjutsu 40, Kontrola chakry 42, Koncentracja 28
Ranga: [ A ]


"Suiton: Mizu Kamikiri
Element wody: Technka Boskich Wodnych Ostrzy"
Technika bez wątpienia zarezerwowana dla elity w śród Shinobi.
Ze względu na poziom trudności w opanowaniu i dużych wymagań co do perfekcji wykonania zaledwie nieliczni byli i zapewne będą w stanie opanować tę technikę.
Polega ona błyskawicznym, niczym mrugnięcie oka ataku niewielkimi lecz długimi strużkami wody która zdaje się więcej chlapać niż atakować.
Nic bardziej mylnego. Pod pozorną postacią nieszkodliwej wody doświadczony wojownik tworzy diabelnie ostre ostrza które są w stanie poszatkować każdego w zaledwie sekundę.
Nie dając przeciwnikom czasu na kontrę atak ten często kończy ich żywot.
Chakra: 150
Obrażenia: 26k8
Wymagania: Ninjutsu 45, Szybkość 50, Kontrola chakry 45
Ranga: [ A ]

Ranga S

Sution, Bakasui Shouha
Użytkownik wypluwa gigantyczne ilości wody, tworząc zbiornik wodny o wielkości jeziora. Może dowolnie sterować tą wodą, powodując fale, wybuchy itd.
Chakra: dowolnie, minimum 500
Wymagania: NinJutsu 60, Kontrola Chakry 20
Ranga[ S ]


"Suiton: Suitaihou Hougeki
Element wody: Wodnej Artyleri Ostrzału Technika"
Zdecydowanie i jednogłośnie najsilniejsza technika ofensywna z pod znaku wody. Użytkownik tworzy wprost ze swoich rąk, lub nawet w skrajnych przypadkach ze swoich ust ogromny pocisk wody.
Nawet dziesięć razy większy od "Suiton: Mizu Teppoudama". Następnie ciska nim w cel. W zależności od stopnia zaawansowania wykonującego, oraz jego poziomu umiejętności na raz mogą być wystrzelone więcej niż jeden pocisk.Ta niebywale destrukcyjna technika została stworzona do niszczenia największej lini oporu podczas wojen, oraz do burzenia najtrwalszych fortyfikacji.
Chakra: 200 na pocisk
Obrażenia: 63k8
Wymagania: Ninjutsu 60, Kontrola chakry 50, Koncentracja 45
Ranga: [ S ]


"Suiton: Mizu Chikushou
Element wody: Wodna mityczna bestia"
Dzięki tej technice Shinobi może powołać do "życia" wodnego potwora który będzie wykonywać jego polecenia.
Powstała forma z wodnej chakry może przybierać różne kształty, więć wygląd besti zależny jest od inwencji gracza.
Bestia w każdej chwili może rozpłynąć się po okolcy i wrócić do swej postaci jeśli zajdzie taka potrzeba.
Może atakować przeciwników bezpośrednio, oraz dzięki wodnym atakom.
Chakra: 160 na stworzenie, 60 na utrzymanie co turę.
Obrażenia: 60k4 na atak bezpośredni.Obrażenia od ataków wodnych ustala MG.
Wymagania: Ninjutsu 70, Kontrola chakry 60, Koncentracja 48
Ranga: [ S ]


"Suiton: Kujira Nami
Element wody: Wielorybia Fala"
Jest to kolejna technika tworzenia fali, zaliczona do rangi [ S ] tylko z powodu dużych wymagań i zadawanych obrażeń.
Użytkownik gromadząc wodną chakrę w płucach wypluwa ogrom wody , który natychmiast zamienia się w gigantyczną falę.
Ściana wody jest na tyle duża, że z łatwością mogła by zmyć z powierzchni ziemi nie jedną wioskę.
Ta stosunkowo prosta do wykonania technika, na przestrzeni lat okazała się zbyt trudna do wykonania dla wielu mistrzów z powodu ogromnych ilości chakry jakich wymaga.
Chakra: 500
Obrażenia: 5k100
Wymagania: Ninjutsu 45, Chakra 200 , Kontrola chakry 45
Ranga: [ S ]

www.icebiketeam.pun.pl www.menedzerskoki.pun.pl www.klasa2c.pun.pl www.klasa1gloturek.pun.pl www.czarnymt2.pun.pl