Podczas Rozgrywki, nasza postaæ bêdzie zmaga³a siê z przeró¿nymi przeszkodami na swojej drodze, na pewno czêsto zdarzy siê ¿e bêdzie siê znajdowaæ w którym¶ z przedstawionych poni¿ej stanów. Stany postaci daj± nam dodatnie, lub ujemne modyfikatory, zale¿nie od tego czy jeste¶my stron± atakuj±c±, czy broni±c± siê.
Stany postaci:
Le¿±cy Postaæ zosta³a wytr±cona w jaki kolwiek sposób z równowagi i upadla na ziemiê, co w efecie da³o szansê ataku przeciwnikowi. Modyfikator: -10% szansy uniku.
Ranny Postaæ otrzyma³± lekkie , lub znikome obra¿enia które nie zagra¿aj± ¿yciu, czy zdrowiu i jest zdolna dalej prowadziæ walkê. W wyniku ataku przeciwnika traci punkty wytrzyma³o¶ci odzwieriedlone w sile ataku przeciwnika. Warto¶c otrzymanych obra¿eñ bedzie zale¿na od wyliczenia skutecznosci ataku wroga. Modyfikator: - 5% szansy trafenia do nastêpnego ataku.
Ciêzko ranny W wyniku ataku przeciwnika, nasza postaæ otrzyma³a powazne g³êbokie rany, które bez szybkiej pomocy medycznej mog± nie¶æ ze soba du¿e konsekwencje. Warto¶æ odniesionych obra¿eñ bêdzie równa sile ataku przeciwnika. Modyfikator: 40% szansy na uzyskanie stanu "krwotok" w nastêpnej turze; -15% szansy uniku, - 15% szansy do ataku.
Na skraju ¶mierci Postaæ ledwo trzyma siê na nogach po ostatnim ciosie przeciwnika. Otrzymanie kolejnego ciosu daje automatycznie stan " W agonii". Modyfikator: -50% szansy na atak, -50 % szansy na unik.
Zaskoczony Postaæ zosta³a zaatakowana z nienacka niczego siê nie spodziewaj±c, dlatego jej reakcja jest nieco wolniejsza. Modyfikator: - 25% szansy na unik.
Ukryty Jeste¶my przynajmniej chwilowo niewidoczni dla wroga, wiêc nasza szansa na trafienie go ro¶nie. Jesli przeciwnik wcze¶niej nie zadeklarowa³ ¿e jest przygotowany na atak, automatyczne otrzymuje stan"Zaskoczony". Modyfikator: +25% na szansê trafienia.
Przera¿ony Jak sama nazwa wskazuje jeste¶my przera¿eni w danym momencie i otrzymujemy minusowe modyfikatory do wszystkch akcji. Modyfikator: - 15% do wszystkich ruchów w nastêpnej turze.
Nieprzytomny Postaæ le¿y nie rusza siê. Jest nieprztomna i nie¶wiadoma rzeczy, czy zdarzeñ do oko³a niej. Staje siê ³atwym celem. Kazdy cios który otrzyma zada jej dodatkowe obra¿enia. Modyfikator: + 1k12 do otrzymanych obra¿eñ przy nastêpnym ataku przeciwnika.
Oszo³omiony
Pora¿ony = ( -10 na unik )
Bez chakry = (- 10 na wszystkie dzia³ania postaci, z mo¿liwo¶ci± wej¶cia w stan agonii, a nawet ¶mierci. )
W agonii =( bezbronny, umieraj±cy, otrzymuje -2 hp. na turê.)
Otruty = ( W zale¿no¶ci od rodzaju trucizny to MG. ustala modyfikatory. )
Martwy
|