( KP robimy u siebie na komputerze w jakim¶ pliku tekstowym. np notatnik. Nastêpnie wysy³amy j± prywatn± wiadomo¶ci± do MG wybranej przez siebie wioski )
Przyk³adowa Karta Postaci:
Poziom: ( Genin, Chunin, Jounin, Specjalny Jounin, Sanin, Kage )
Nazwisko i Imiê: ( wpisujecie jak nazywa siê wasza postaæ, zachowuj±c kolejno¶æ tj. nazwisko , potem imiê )
P³eæ: ( Shinobi- mêska, Kunoichi- ¿eñska )
Przynale¿no¶æ do klanu: ( Je¶li stworzyli¶cie postaæ która nale¿y do jednego z klanów, nale¿y tu wpisaæ, jaki to klan, lub wpisaæ nie, je¶li postaæ jest bez klanowa.)
Wykonane misje: [ D ] - [ C ] - [ B ] - [ A ] - [ S ] -
Odbyte treningi: [ D ] - [ C ] - [ B ] - [ A ] - [ S ] -
Zdarzenia losowe: [ D ] - [ C ] - [ B ] - [ A ] - [ S ] -
Konkursy odgrywania postaci: [1. miejsce] - [2. miejsce] - [3. miejsce] -
Wiek: ( wiek postaci 8- 12 )
Waga: ( waga postaci )
Wzrost: ( wzrost postaci )
Wygl±d: ( Pe³ny opis wygl±du naszej postaci. Musi zawieraæ opis sylwetki, twarzy, kolor skóry, w³osów, oczu i ubioru )
Charakter: ( wpisujemy wybrany przez siebie charakter z podanych na forum przyk³adów, lub podajemy w³asny )
Historia: ( Powinna zawieraæ wiadomo¶ci z okresu od narodzin postaci, do zapisania siê do akademii. Potem na bie¿±co powinna byæ uzupe³niana, wed³ug przebiegu rozgrywki. )
Nindo: ( Czyli droga ninja, któr± bêdzie siê kierowa³a wasza postaæ. Ostatecznie kilka zasad, którymi sugeruje siê ona w ¿yciu. Oczywi¶cie na pocz±tku nie jest wymagana, postaæ mo¿e odkryæ j± w trakcie rozgrywki. )
Cechy: ( Tu na bie¿±co uzupe³niacie punkty w cechach, które zosta³y rozwiniête. Jest to bardzo wa¿ne, gdy¿ MG ca³y czas sugeruj± siê waszymi statystykami. Na start otrzymujecie do podzia³u 85 pkt .Przy czym w ka¿dej cesze trzeba dodaæ przynajmniej 1 pkt. na pocz±tku, aby mo¿na j± by³o potem rozwijaæ.) W cechach takich jak: wytrzyma³o¶æ, kondycja i chakra podajemy równie¿ oprócz normalnie przydzielonych punktów, ich warto¶æ pomno¿on± przez 10 obok w nawiasie.
Si³a:
Zwinno¶æ:
Szybko¶æ:
Kondycja: ( *10)
Wytrzyma³o¶æ: ( *10)
Koncentracja:
Zmys³y:
Inteligencja:
Si³a woli:
Chakra: ( * 10)
Kontrola chakry:
Jutsu: ( Tu równie¿ wpisujemy pkt które okre¶laj± jak dobra jest nasza postaæ w danej dziedzinie.Na start otrzymujecie do rozdzielenia 20pkt. Przy czym w Jutsu o warto¶ci 0 nie bêdzie ju¿ potem mo¿liwo¶ci rozwoju. ) NinJutsu:
GenJutsu:
TaiJutsu:
Natura chakry: ( np. Katon, Suiton, Raiton itd. Zostaje ona wybrana losowo przez prowadz±cego MG. Chyba ¿e postaæ nale¿y do klanu z przypisanym ¿ywio³em na start )
Ekwipunek: ( Wypisujemy wszystkie przedmioty, które ma przy sobie nasza postaæ.W nawiasie podajemy liczbê poszczególnych rzeczy np. kunaii.Na start ka¿dy ma do wydania 200 yenów ) -Yeny ( 200 ) -
-
-
-
-
Techniki: ( Tu podajemy wszystkie techniki danej rangi, które nauczy³a siê nasza postaæ, wraz z ich dok³adnym opisem, co usprawni pracê MG.Je¶li ju¿ na pocz±tku czyja¶ postaæ bêdzie spe³niaæ wymagania niektórych technik, mo¿na wpisaæ je do KP, jednak w historii postaci musi zostaæ zamieszczony opis ich nauki )
Ranga [ E ]: -
-
Ranga [ D ]: -
-
Ranga [ C ]: -
-
Ranga [ B ]: -
-
Ranga [ A ]: -
-
Ranga [ S ]: -
-
|